Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Storklubber følger Diarra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Storklubber følger Diarra

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ger-ob-spiller

    Bum

    #2
    Har faktisk stor respekt for det Diarra har leveret, han er bedre end det rygte han har visse steder, måske fordi Poul Hansen og Cedric "klæber" til ham.

    Når det er sagt, så skal vi da i den grad være lydhør for et bud, for at sige det mildt.

    Comment


      #3
      okay....den havde jeg ikke lige set komme - men hvis og så fremt det passer mon dog så vi vil stå i vejen for ham?

      Comment


        #4
        Jeg elsker Momo, men det der er det mest vanvittige jeg længe har hørt. Det må simpelthen være den forkerte Diarra, den pågældende journalist har fået fat i. Vi har jo set lignende i Danmark før. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1911831.ece

        Comment


          #5
          Diarra er langt bedre end han får kredit for. Og så glemmer jeg aldrig da han jævnede Stephan Petersen med jorden på vej i tomt mål. Episk takling selvom vi tabte kampen. Han er usædvanligt rolig i selv de mest pressede situationer, og det kunne være spændende at se ham på favoritpladsen i stedet for en back. Lidt ærgerligt at vi er SÅ godt besat derinde, og at Troels Bech i så høj grad sværger til en spillende og dynamisk 6'er i f.eks. Schoop. I øvrigt ikke et ondt ord om ham, holder meget af hans stil! Ville bare gerne se en rollefordeling a la Newcastles for noget tid siden med Tiote og Cabaye. Der kan man tale om enforcer og playmaker-makkerpar.

          Derfor er det stadig enormt overraskende at han nævnes i forbindelse med de klubber, og hvis buddet er stort nok kan vi jo være tvunget til at sige ja.

          Comment


            #6
            10 mill ja tak

            Comment


              #7
              ...og ja. Det må næsten være en fejl.

              Jeg tænker at Mahamadou Diarra der netop er rykket ned med Fulham, og nok sendes på fri transfer er det mest realistiske bud.

              Comment


                #8
                Det er i hvert fald vores Diarra de skriver om: http://www.lequipe.fr/Football/Actua...-france/467871

                Men om L'Equipe har fejlfortolket et rygte skal jeg ikke sige noget om.

                Glæder mig til Momo på højre back!

                Comment


                  #9
                  Syntes det er lidt plat den nedladende tone tipsbladet har i den artikel. Momo har kontinuerligt fået mange man of the match stemmer det sidste halve år (eller mere) og jeg syntes også mange kommentatorer glemmer han kun er 21 år. Hvis han var fynbo havde folk jo ikke kunne få armene ned over hvilket kæmpe talent vi havde rende i klubben.

                  Comment


                    #10
                    Han er fast landsholdsspiller, så selvfølgelig vil der være interesse. Jeg kunne dog godt tænke mig at se Diarra i midterforsvaret fra næste sæson.

                    Comment


                      #11
                      Hvad bliver det næste? Anders Møller på fritransfer til Real Madrid??? Hip hip L'Equipe -

                      Comment


                        #12
                        Når Diarra har været bedst, så synes jeg han har løst hans opgaver, på højde med Falk og Kadrii og de opgaver de har haft... Kun naturligt der er interesse for ham, og de kender ham sikkert bedre dernede end vi gør herinde...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                          Syntes det er lidt plat den nedladende tone tipsbladet har i den artikel. Momo har kontinuerligt fået mange man of the match stemmer det sidste halve år (eller mere) og jeg syntes også mange kommentatorer glemmer han kun er 21 år. Hvis han var fynbo havde folk jo ikke kunne få armene ned over hvilket kæmpe talent vi havde rende i klubben.
                          Enig, det provokerede også mig, og viser at Tipsbladet tilsyneladende ikke har fulgt med i sidste sæson.

                          Comment


                            #14
                            Den havde jeg heller ikke set komme. Men jeg er vild med Momo som spiller selvom han har meget at lære endnu. Jeg håber han bliver.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Forstår ikke hvorfor folk tror det er en anden, hvis de pågældende klubber ser et lys i ham og nogle kvaliteter så kan det da sagtens være at de ser ham som et stort talent, det var vel også derfor at tv poul købte ham i sin tid, hvor meget han så er værd kan altid diskuteres.

                              Comment

                              Working...
                              X