Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Revolverende start11 frem mod sæson 2014/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Revolverende start11 frem mod sæson 2014/2015

    Med dagens udmelding om AMC´s stop samt farvel til JBL, Skoubo og Mos og de allerede udmeldte Ruud, Dusan og Vadocz så mangler der stadig afklaring på Kongsted, Jacob Rasmussen og Radza (sidstnævnte er der dog meldt ud at man gerne vil forlænge med).

    Det giver

    Toppel

    Diarra
    Høegh
    Larsen
    Ari

    Falk
    Azer
    Schoop
    Emil

    Kadrii
    Bodul
    ------------
    JC

    EPJ

    N´Koum
    Spelmann
    COB
    Lucas
    Desler
    Thomsen
    Greve

    Vi ser i den grad tynde ud i forsvaret og på toppen ..

    Hvordan ser i start11 på det nuværende grundlag? Jeg tænker måske COB på højre back med Diarra på VB og Ari på den defensive men jeg ved ikke hvad der er værst..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Ja tyndt ser det ud. Specielt når man tænker på at 3 fra start 11 samt Spelmann umiddelbart vil væk og N'Koum er ude i kulden..

    lige som det ser ud nu er der kun 18 markspillere i truppen. Trækker man N'Koum og 2 forventede salg fra er vi 15...

    det burde betyde at vi henter minimum 5 nye

    Comment


      #3
      Har faktisk stor tiltro til Jesper Hansen. Jeg er sikker på at han er den rette mand i vores nuværende økonomiske situation. Han finder forhåbentlig noget billigt guld i 1. Div, ala Azer, og krydrer det med superligaspillere med tvivlsomt CV og jord på knæene. Det skal nok blive godt. Jeg lever med tåbens håb.
      Last edited by JMJ; 20-05-2014, 23:00. Årsag: Skrivefejl

      Comment


        #4
        Jeg har også stor tiltro til JH
        Men hvis der ikke er nogen penge at gøre godt med bliver det vel svært

        Comment


          #5
          Meget enig i Plums idealopstilling, ville dog på en eller anden måde rykke det rundt, så Spelmann startede på bekostning af Bodul.

          Der må dog gerne komme lidt tilgang, bare sådan lige omkring 3 til startopstillingen

          Comment


            #6
            Der SKAL noget kvalitet og erfaring ind i truppen.
            Som så ofte før, har vi talt om antallet af spillere i truppen - pt. er det vist lige i underkanten. Men hvad vigtigere er - det halter på kvaliteten. Det hjælper ikke noget, at være 21-22-23 spillere i truppen, hvis 8-10 af dem ikke har superliganiveau - eller de er uden erfaring på dette niveau.

            Som det er lige nu og her, kan OB stille med en fornuftig start 11'er, men det er så også det. En skade, en karantæne eller blot udskiftninger i kampene vil på papiret betyde væsentlige forringelser i styrke og kvalitet. Det ville sgu være rart at have lidt at "skyde med fra bænken", når kampene skal afgøres.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              Enig. Med alle du unge talenter der er lige pt skal vi helst op på 20 markspillere samt 3 målmænd..
              hvis 2 ud af det gyldne 3 kløver bliver solgt som forventet har vi kun 11 markspillere der har spillet regelmæssigt superliga bold. Dette er incl unge Lucas Jensen som aldrig har spillet for OB..

              Dette hold skriger på fysik og rutine. Vi burde hente minimum 4 der ikke er U19 spillere

              Comment


                #8
                Tænker en rutineret højre back, en rutineret centerforsvarer, samt en god angriber, så er der plads til der ryger 1 ud af 3 af "det gyldne trekløver".


                kom Alexander Juel Andersen, Lasse Nielsen (FCV) og Marvin Pourie, så ville jeg føle det så fornuftigt ud.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Med dagens udmelding om AMC´s stop samt farvel til JBL, Skoubo og Mos og de allerede udmeldte Ruud, Dusan og Vadocz så mangler der stadig afklaring på Kongsted, Jacob Rasmussen og Radza (sidstnævnte er der dog meldt ud at man gerne vil forlænge med).

                  Det giver

                  Toppel

                  Diarra
                  Høegh
                  Larsen
                  Ari

                  Falk
                  Azer
                  Schoop
                  Emil

                  Kadrii
                  Bodul
                  ------------
                  JC

                  EPJ

                  N´Koum
                  Spelmann
                  COB
                  Lucas
                  Desler
                  Thomsen
                  Greve

                  Vi ser i den grad tynde ud i forsvaret og på toppen ..

                  Hvordan ser i start11 på det nuværende grundlag? Jeg tænker måske COB på højre back med Diarra på VB og Ari på den defensive men jeg ved ikke hvad der er værst..
                  Diarra skal på højre back og der skal hentes en backup til ham. Hvis ikke vi henter Barrett tilbage, så behold Ari på den venstre.
                  Jeg er helt enig i din nuværende start11. Håber det er således vi starter, dog gerne med en ny angriber istedet for Bodul (alternativt Spelmann som angriber)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Tænker en rutineret højre back, en rutineret centerforsvarer, samt en god angriber, så er der plads til der ryger 1 ud af 3 af "det gyldne trekløver".


                    kom Alexander Juel Andersen, Lasse Nielsen (FCV) og Marvin Pourie, så ville jeg føle det så fornuftigt ud.
                    Det er tre spillere jeg er helt med på. Håber her det er Emil som får opfyldt sin drøm om at komme videre. Hvis det derimod er Baskim der sælges mener jeg dog der skal endnu en angriber ind da vi så har sagt farvel til Mos, Skoubo og Bas. Dalgaard kunne her være en god mulighed.

                    Comment


                      #11
                      Ja, det bliver i hvert fald et travlt vindue.

                      Jeg håber, at vi udnytter muligheden til at få strømlinet truppen totalt. Få nogle spillere der GIDER kæmpe for OB, ikke trækker en kæmpe check, og som vi ved rent faktisk kan performe (læs: vi har ikke råd til at fylde holdet med lottokuponer).

                      Så det bliver en super spændende tid vi går i møde. Vi kommer helt sikkert til at se et nyt OB. Om det er godt eller skidt vil tiden vise.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Så er der kommet lidt nyt til og der er forlænget med Radza ..

                        Det giver

                        Toppel

                        Kryger
                        Høegh
                        Nielsen
                        Ari

                        Falk
                        Azer
                        Schoop
                        Emil

                        Kadrii
                        Bodul
                        ------------
                        JC
                        Radza

                        Diarra
                        Larsen
                        EPJ

                        N´Koum
                        Spelmann
                        COB
                        Lucas
                        Desler
                        Thomsen
                        Greve

                        Styrket lidt i forsvaret ..
                        Har været væk i et par dage så sig endelig til hvis jeg har overset noget..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Har været væk i et par dage så sig endelig til hvis jeg har overset noget..
                          tror godt du kan fjerne n'koum fra din liste - håber vi slipper af med ham, men ellers spiller han jo på u19

                          - ellers ja det hjælp lidt ihvertfald på mandtallet, og noget mere erfaring er der også kommet ind - en vb og en til to angribere mangler der dog endnu - plus evt. erstatninger for salg

                          Comment


                            #14
                            Da Schoop er kommet hjem syg og misser en del af opstarten må man formode at Spelmann er længere fremme i rækken til pladsen ved siden af Azer..
                            hvis Azer er klar efter sin skade altså. Kunne ikke rigtig se om han trænede med idag på videoen

                            kadrii ser altså heller ikke 100 % klar ud endnu. Han løber stadig rundt med noget på knæet og jeg kunne umiddelbart ikke se om han trænede med bold i dag..
                            en katastrofe hvis han stadig ikke er klar efter en lille måneds pause..

                            Comment


                              #15
                              Lidt fra Bech

                              http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-maalf...aeder-sig.aspx

                              Comment

                              Working...
                              X