Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech's Proces

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Troels Bech's Proces

    Et kort spørgsmål, hvis man mener at emnet er uddebatteret kan man kigge den anden vej

    Troels Bech's Process har nu kørt igennem et par år og det er blevet til to 10. pladser og nu er 8. plads, ser vi på pointene er det blevet til 34, 38 og 40 point. Er det godt nok?

    Vi kunne vel ligeså godt være endt som 10'er igen i år. Bærer Troels Bech ansvaret eller har vi bare været "uheldige"?

    Ny Træner, eller skal han have et år til?

    Fortsætter pointvæksten næste sæson og vil 42-44 point i 14/15 sæsonen være tilfredsstillende?
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    Er ikke i tvivl om at han får sidste sæson i hans kontrakt med. Dels fordi han har opnået den målsætning klubben havde og dels fordi der ikke rigtig er råd til en dobbeltlønning til træneren.

    Det er i mine øjne godt nok når man når sine mål men der må være flere mål end at nå en mellemplacering. Spillestil, boldbesiddelse, egne talenter osv osv og der lader endnu meget tilbage at ønske.

    Regner med at målet for næste sæson er "i den bedste halvdel" altså i top6.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
      Et kort spørgsmål, hvis man mener at emnet er uddebatteret kan man kigge den anden vej

      Troels Bech's Process har nu kørt igennem et par år og det er blevet til to 10. pladser og nu er 8. plads, ser vi på pointene er det blevet til 34, 38 og 40 point. Er det godt nok?

      Vi kunne vel ligeså godt være endt som 10'er igen i år. Bærer Troels Bech ansvaret eller har vi bare været "uheldige"?

      Ny Træner, eller skal han have et år til?

      Fortsætter pointvæksten næste sæson og vil 42-44 point i 14/15 sæsonen være tilfredsstillende?
      Igen, jeg har ikke hørt Bech snakke om nogen proces siden sommeren 12. Selvfølgelig får Troels det sidste år med medmindre nedrykning er ekstremt tæt på.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Er ikke i tvivl om at han får sidste sæson i hans kontrakt med. Dels fordi han har opnået den målsætning klubben havde og dels fordi der ikke rigtig er råd til en dobbeltlønning til træneren.

        Det er i mine øjne godt nok når man når sine mål men der må være flere mål end at nå en mellemplacering. Spillestil, boldbesiddelse, egne talenter osv osv og der lader endnu meget tilbage at ønske.

        Regner med at målet for næste sæson er "i den bedste halvdel" altså i top6.
        Det kommer nok meget an på økonomien.

        Det lyder som om vi også i næste sæson kommer til at betale prisen for at have gået all in efter mesterskabet for en håndfuld år siden. I optakten til dagens kamp blev der snakket om besparelser.

        Vi har mange gode unge spillere, og også mange gode på vej, men jeg ville godt nok sove lidt roligere, hvis man lige fik en eller to erfarne ind. Omvendt så det jo lovende ud i store dele af kampen i dag mod et hold der kæmpede for champions league-plads, så måske kan de unge klare sig uden støttepædagoger:-)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
          Et kort spørgsmål, hvis man mener at emnet er uddebatteret kan man kigge den anden vej

          Troels Bech's Process har nu kørt igennem et par år og det er blevet til to 10. pladser og nu er 8. plads, ser vi på pointene er det blevet til 34, 38 og 40 point. Er det godt nok?

          Vi kunne vel ligeså godt være endt som 10'er igen i år. Bærer Troels Bech ansvaret eller har vi bare været "uheldige"?

          Ny Træner, eller skal han have et år til?

          Fortsætter pointvæksten næste sæson og vil 42-44 point i 14/15 sæsonen være tilfredsstillende?
          Dit indlæg er faktuelt forkert. Troels Bech har ført OB til én 10.-plads og én 8.-plads.

          Jeg vil være tilfreds med en top-6 i næste sæson og Troels Bech ved roret.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
            Dit indlæg er faktuelt forkert. Troels Bech har ført OB til én 10.-plads og én 8.-plads.

            Jeg vil være tilfreds med en top-6 i næste sæson og Troels Bech ved roret.
            Med tanke på økonomien og alle de spillere der tilsyneladende vil væk er Top 6 fuldstændig urealistisk

            Comment


              #7
              Nu var det vist ikke Troels der skrev vores "manifest".

              TroelsŽ har dog stået for at skulle udfolde det i praksis, det er ikke lykkedes. Jeg tror dog ikke der er mange som kunne lykkedes med vores trup og økonomi.

              Det blev lige pludselig bare virkelighed. Det var en rigtig fin avis vi fik lavet med boldbesiddelse og egn avl. Der var bare ikke nogen der havde fortalt Randers, Esbjerg og alle de andre klubber i rækken, at de ikke måtte slå os.

              Lige nu leder vi efter vores identitet, vi er ikke i stor krise, nogen ting går den rigtige vej, budgettet er ved at være tilpasset, meget egen avl, men det her transfervindue bliver ekstremt vigtigt.

              NB: Troels bliver ikke fyret, det er tæt på fakta, om han forlænges må vi tage senere.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Med tanke på økonomien og alle de spillere der tilsyneladende vil væk er Top 6 fuldstændig urealistisk
                Det synes jeg ikke. Det spæder jo også til i kassen, når spillere forlader os. Enten via løn eller transfer.

                Desuden er spillerne jo på kontrakt. Så de kan ikke bare sige "jeg vil væk", hvis OB ikke er interesseret i det. Men 10 til 8 til 6 med TB vil i mine øjne være tilfredsstillende. Det kan dog ændre sig, når vi ser, hvordan holdet ser ud.

                Jeg er tilhænger af at beholde TB minimum en sæson endnu. Jeg mener, det er vigtigt at fastholde en langsigtet løsning.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Det synes jeg ikke. Det spæder jo også til i kassen, når spillere forlader os. Enten via løn eller transfer.

                  Desuden er spillerne jo på kontrakt. Så de kan ikke bare sige "jeg vil væk", hvis OB ikke er interesseret i det. Men 10 til 8 til 6 med TB vil i mine øjne være tilfredsstillende. Det kan dog ændre sig, når vi ser, hvordan holdet ser ud.

                  Jeg er tilhænger af at beholde TB minimum en sæson endnu. Jeg mener, det er vigtigt at fastholde en langsigtet løsning.
                  Fair nok. Men det syntes jeg.
                  Men lad os se hvordan at transfer vinduet udarter sig

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Med tanke på økonomien og alle de spillere der tilsyneladende vil væk er Top 6 fuldstændig urealistisk
                    Eller måske netop derfor er det realistisk .. lad kun dem der vil være her blive her og så se et hold der vil spille og kæmpe for klubben ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                      Det synes jeg ikke. Det spæder jo også til i kassen, når spillere forlader os. Enten via løn eller transfer.

                      Desuden er spillerne jo på kontrakt. Så de kan ikke bare sige "jeg vil væk", hvis OB ikke er interesseret i det. Men 10 til 8 til 6 med TB vil i mine øjne være tilfredsstillende. Det kan dog ændre sig, når vi ser, hvordan holdet ser ud.

                      Jeg er tilhænger af at beholde TB minimum en sæson endnu. Jeg mener, det er vigtigt at fastholde en langsigtet løsning.
                      umiddelbart vil jeg også være tilfreds med en 6 plads næste sæson - men det er en smule snævert kun at måle på placeringen. Sker der faktisk en udvikling i spillet, fungere holdet bedre - bliver vi mere stabile(på den gode måde)

                      Men ja Troels får også sin sidste sæson - medmindre vi kommer i akut nedrykningsfarer.

                      Mht processen så er Troels ganske rigtigt holdt op med at bruge det ord - hvilket er dejligt - det blev sgu for meget til sidst. Men ikke desto mindre er vi jo stadig i gang med den udvikling eller process. Målet for i vinters var mere stabilitet i truppen, og nu står vi så igen foran et vindue hvor der formentlig sker stor udskiftning i truppen - hvilket meget vel kan skubbe os baglæns igen igen. Meget kommer i den grad til at afhænge af hvordan truppen ser ud efter sommerpausen/transfervinduet - kan vi holde på de bedste? falk, kadrii, emil? hvad med spelmann? Holder vi på amc og skoubo? Håber jeg godt nok ikke - men det får da en betydning - og hvad kommer ind i stedet.
                      Vil man gamble og i den grad kaste de helt unge for løverne? Aab gjorde det - og med succes, men jeg tror sådan set de havde forventet at skulle kæmpe om at undgå nedrykning.

                      Forholdene har bestemt ikke været de bedste under Troels - alligevel mener jeg ikke han har gjort det godt nok. Men en sæson mere får han.

                      Comment


                        #12
                        Det er svært at sætte TB op mod tiden før han kom... Den sidste sæson op til var katastrofal, og årerne før var, i hvert fald resultat mæssigt, de bedste i lang tid, og økonomien var en anden...

                        I de to sæsoner TB har været her, synes jeg fremgangen har været absolut minimal, vi har ikke rigtig fået noget ud af noget som helst, og nu står vi foran en udrensning i truppen, men hvorfor står vi her igen nu..? Hvornår er det mening vi skal have et fundament til noget længervarende..?

                        Er der virkelig lagt op til endnu en "mellemsæson"..? Tillader mig at kalde dem det, i virkeligheden kæmper vi jo for vore eksistens i ligaen...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Eller måske netop derfor er det realistisk .. lad kun dem der vil være her blive her og så se et hold der vil spille og kæmpe for klubben ..
                          Vilje er ikke altid nok Plum hvis du weekend efter weekend møder nogen der har samme vilje men større kvalitet.
                          Men pt er det vel også useriøst at snakke om placering når ingen aner hvordan transfer vinduet arter sig.
                          Et er at mange vil væk. Men hvis der ikke kommer nogen der vil købe så gir det sig selv. Men mon ikke at FCK køber 1-2 af vores spillere. Emil og Kadrii vil ikke komme bag på mig hvis de røg der til.

                          Comment


                            #14
                            TB bliver. Målsætning er opfyldt.

                            Når det så er sagt, er der naturligvis grund til bekymring - og til at være skuffet, selvom vi opfylder målsætningen om en midterplacering.

                            Vi taber fem ud af de sidste syv kampe. Vi ender foråret med 18 point for 15 kampe. Vi taber 4/4 imod historisk tynde FCK (inkl. pokal), tre af disse efter at have været foran. Vi taber fem kampe i sæsonen efter at have ført, to af dem efter at have ført med to mål (inkl. pokal). I nul kampe vender vi nederlag til sejr. Vi vinder mindre end hver tredje hjemmekamp, og vi får flest kort af alle.

                            Der er positive tendenser. Vi har fået etableret flere unge spillere på holdet, og vi spiller periodevis pænt fodbold. Men hvor er vi dog sårbare. Man sidder med fornemmelsen af, at korthuset til hver en tid kan ramle ved den mindste modgang. Vi har ingen spillere, der hiver holdet op i modgangstider, i perioder med massivt pres osv. Kadrii til dels undtaget.

                            Taktisk er vi der ikke. Spillerne kan ikke levere 100% koncentrerede indsatser over 90 min. og virker til tider apatiske og spiller uden initiativ og gnist. Falk og Kadrii er de helt store offensive lyspunkter, men dermed også store salgsobjekter. FCK var efter Kadrii sidste sommer, og mon ikke han er på blokken igen? Falk rygtes til Ajax. Emil Larsen vil væk.

                            Vi kender alt for godt historien om vores forsvar.

                            Alt i alt kan jeg simpelthen ikke finde noget at have optimismen i. Det skulle da lige være det faktum, at ledelsen ser ud til at have indset, at det her bliver hårdt i et stykke tid.
                            Last edited by marle; 18-05-2014, 20:38.

                            Comment


                              #15
                              En ting mange glemmer i forhold til TB er at han i den grad har fået styr på træningerne. Der bliver arbejdet langt hårdere, og der er slet ikke det dårlige arbejds/trænings miljø som der herskede under tidligere trænere. Det er uvurderligt at det nu ser ud til at fungere! Det flotte stykke mandskabspleje skal ihvertfald også med i vurderingen af TB.

                              OG hånden på hjertet.. truppen er ikke særlig god. Vi har ikke længere et par eks-Man United spillere, Franske landsholds spillere, afrikanske boldkunstnere i +25 mio kr klassen.. De er væk. Vi henter spillere fra nedrykningsklubber og fra 1. eller 2. division. Jeg har ærlig talt svært ved at tro en træner som Ståle Solbakken eller Kent Nielsen har fået banket os op på en Euro kval plads med den nuværende trup.

                              Kort: En ny træner hjælper intet, spillerne er ikke til mere lige nu.. Men et fortsat godt træningsmiljø kan få klubben højere i næste sæson.
                              Last edited by bettet; 18-05-2014, 21:49.

                              Comment

                              Working...
                              X