Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan fordeler OB-fans sig politisk til EU-valget?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvordan fordeler OB-fans sig politisk til EU-valget?

    Når nu vi har et værktøj der tillader afstemninger, kunne det da være sjovt at se hvordan vi egentlig fordeler os herinde, rent politisk. Så smid en stemme på "dit" parti...
    40
    A. Socialdemokratiet
    12.50%
    5
    B. Radikale Venstre
    17.50%
    7
    C. Konservative
    10.00%
    4
    F. SF
    2.50%
    1
    I. Liberal Alliance
    7.50%
    3
    N. Folkebevægelsen mod EU
    12.50%
    5
    O. Dansk Folkeparti
    22.50%
    9
    V. Venstre
    15.00%
    6

    The poll is expired.


    #2
    Personligt ville jeg meget næppe stemme på de konservative til et folketingsvalg, men med Bent Betjent som mulighed til EU, ender min stemme i den lejr alligevel. Andre der stemmer anderledes til EU end til almindelige valg?

    Comment


      #3
      Har altid stemt C til folketings-, regional- og kommunalvalg, men når det kommer til Bruxelles får DF mine stemme.

      Comment


        #4
        Hvorfor stillet Enhedslisten egentlig ikke op til EP-valget? (ikke at jeg nogensinde kunne finde på at stemme på dem)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
          Hvorfor stillet Enhedslisten egentlig ikke op til EP-valget? (ikke at jeg nogensinde kunne finde på at stemme på dem)
          De er, så vidt jeg husker, en del af Folkebevægelsen mod EU. Mener Søren Søndergaard sidder i EU Parlamentet for dem i øjeblikket.
          - Nicolai

          Comment


            #6
            Jeg stemmer forskelligt fra Folketing, lokal til europæisk valg ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Det er ikke afgjort endnu. ..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                De er, så vidt jeg husker, en del af Folkebevægelsen mod EU. Mener Søren Søndergaard sidder i EU Parlamentet for dem i øjeblikket.
                Han sidder ikke i parlamentet længere. Han blev afløst af et andet medlem af Ø som jeg ikke kan huske hvad hedder.

                Comment


                  #9
                  Det stemte vi om og der var flertal for at støtte op om folkebevægelsen og ikke stille op selv.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Jeg kan sagtens finde på at stemme forskelligt til de forskellige valg. Der er ofte himmelvid forskel på lands- og lokalpolitik - og også Europapolitik.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment

                    Working...
                    X