Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Efb, d. 11/05 2014 kl. 17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - Efb, d. 11/05 2014 kl. 17

    Efter 2 sejre i træk går det løs mod et af Danmarks 3 klart bedst spillende hold.

    Tror sgu vi får ørene i maskinen.

    Tilsyneladende er der ingen karantæner til nogle, så håber vi stiller op:

    -------------Toppel
    Ruud - K. Larsen - Høegh - Diarra

    Falk - Schoop - Ari - Emil

    ---------Spelmann
    ---------Bashkim

    Alternativt ville jeg gerne se Conor i stedet for Schoop.

    Tror vi taber 1-3 eller 1-4 med en enlig kasse af Kadrii.

    #2
    Såfremt Skoubo er klar til at spille fra start, må Spelmann rykkes ned i stedet for Schoop og give plads til Danmarks smukkeste angriber.

    Comment


      #3
      Jeg forventer et par udskiftninger ift. sidste kamp. Hvis ikke Schoop restituerer bedre denne gang, så har han da slet ikke kræfter nok til endnu en kamp på søndag

      Comment


        #4
        Håber vi stiller med denne

        .......Toppel
        ER- KL-DH-MD
        RF-MS-AS-EL
        ...... MS-BK

        Comment


          #5
          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...regneligt-hold

          Comment


            #6
            Stats

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-ob-esbjerg-fb

            Comment


              #7
              Emil Larsen spiller næppe, ifølge Niels Abildstrup på Twitter. Emils ankel har det åbenbart ikke så godt ovenpå hans solouheld mod Randers og han har bare løbetrænet i dag.

              Tre kampe på seks dage er sgu godt nok hård kost inden en kamp mod Esbjerg. Vildt de kun har lukket 8 mål ind i 13 kampe i foråret. Nummer to på den liste har lukket 13 ind.

              Sidste kamp for Ruud på Odense Stadion i striber. Det er sgu lidt trist. En sympatisk mand, der har spillet sig op i løbet af foråret. Synes faktisk han virkelig har givet den en skalle de seneste kampe.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Emil Larsen spiller næppe, ifølge Niels Abildstrup på Twitter. Emils ankel har det åbenbart ikke så godt ovenpå hans solouheld mod Randers og han har bare løbetrænet i dag.

                Tre kampe på seks dage er sgu godt nok hård kost inden en kamp mod Esbjerg. Vildt de kun har lukket 8 mål ind i 13 kampe i foråret. Nummer to på den liste har lukket 13 ind.

                Sidste kamp for Ruud på Odense Stadion i striber. Det er sgu lidt trist. En sympatisk mand, der har spillet sig op i løbet af foråret. Synes faktisk han virkelig har givet den en skalle de seneste kampe.
                Enig - Ruuds forår har generelt været rigtig fint, det bringer næsten mindelser om "den gamle Ruud". Jeg håber han får en rigtig fin afsked med stadion - det har han fortjent!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Håber vi stiller med denne

                  .......Toppel
                  ER- KL-DH-MD
                  RF-MS-AS-EL
                  ...... MS-BK
                  det tror jeg der er en god chance for vi gør. Tipsbladet skriver ganske vist at AMC blev skiftet ud mod RFC p.gr.a. en skade og formodentlig er klar igen. Jeg mener dog at TB sagde efter kampen at han frygtede at AMC ikke ville kunne holde til det fysiske pres der blev lagt. Det kan godt være, efter min mening, at AMC har spillet sin sidste kamp på stadion. Det er altsammen kun gætværk og vi ved meget mere i morgen kl. 16
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Hvor kan man se kampen i fjerneren hvis man ikke tager på stadion?

                    Comment


                      #11
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...til-efb-opgoer

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det tror jeg der er en god chance for vi gør. Tipsbladet skriver ganske vist at AMC blev skiftet ud mod RFC p.gr.a. en skade og formodentlig er klar igen. Jeg mener dog at TB sagde efter kampen at han frygtede at AMC ikke ville kunne holde til det fysiske pres der blev lagt. Det kan godt være, efter min mening, at AMC har spillet sin sidste kamp på stadion. Det er altsammen kun gætværk og vi ved meget mere i morgen kl. 16
                        Vi kan sgu ikke blive ved med at bruge en udskiftning på ham. Så må han bare starte ude. Sidste hjemmekamp eller ej..

                        Comment


                          #13
                          http://www.bold.dk/nyt/Troels-Bech-E...niveau-med-AaB
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            træningen i går antydede at AMC er i start 11'eren i dag og at EL ikke spiller i dag

                            ...................MT
                            Ruud AMC Høgh Diarra
                            Falk Spelmann Ari Bashkim
                            ...........Skoubo Bodul

                            Mos
                            JC
                            Desler m.fl.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              træningen i går antydede at AMC er i start 11'eren i dag og at EL ikke spiller i dag

                              ...................MT
                              Ruud AMC Høgh Diarra
                              Falk Spelmann Ari Bashkim
                              ...........Skoubo Bodul

                              Mos
                              JC
                              Desler m.fl.
                              Tyder på de økonomisere voldsomt med kræfterne, ved at lade Schoop og Mos sidde ude, såfremt den opstilling holder. EL er vidst meldt skadet, oven på det skrub han fik i torsdags, men har nok også brug for en pause, eftersom jeg aldrig har set ham tage så mange defensive løb, som imod Randers.
                              Synes egentlig også det er ok at Skoubo og Bodul får chancen igen. I Randerskampen så vi tydeligt, at vi virkelig manglede en Skoubo at spille op på, da vi specielt i 2. halveg slet ikke kunne spille op igennem Randers presspil. EDesuden kan det jo være hans sidste hjemmekamp, så hvis han er klar, fortjener han også en sidste kamp på stadion. Derudover har Mos været både usynlig og uskarp, på det sidste, så hvis Bodul har meldt han gerne vil kæmpe for holdet i dag, så er det ok også at lade ham starte

                              Comment

                              Working...
                              X