Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anders K Jacobsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Anders K Jacobsen

    Hvad siger folket? Var det en fejl ikke at give ham tillid og tro lidt mere på ham?? Jeg har altid set potentialet i ham, lige siden ungdomsårene. Jeg synes han har lavet en flot sæson og det meste han rør ved bliver farligt! Han er hvert fald godt i gang med at spille AAB mod mesterskabet.. Et scoop af AAB efter min mening..

    / Retep

    #2
    tja jeg ærgrer mig da lidt over man ikke hentede ham frem for Jeppe....men ser ud til han har haft brug for fast spilletid for at udvikle sig - og det var han ikke go' nok til i OB - så kunne man have fortsat med at leje ham ud, men det har han vel heller ikke selv været intereseret i....

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
      Hvad siger folket? Var det en fejl ikke at give ham tillid og tro lidt mere på ham?? Jeg har altid set potentialet i ham, lige siden ungdomsårene. Jeg synes han har lavet en flot sæson og det meste han rør ved bliver farligt! Han er hvert fald godt i gang med at spille AAB mod mesterskabet.. Et scoop af AAB efter min mening..

      / Retep
      Sad bare og ventede på, at den her kom op, fordi han har scoret i aften.

      AK var slet ikke klar dengang. Det bedste for ham var at komme videre, specialt mentalt er han jo kommet et langt stykke. Hvis han var blevet i OB er der jo ingen garanti for, at han var blevet til noget.

      Desuden valgte han selv OB fra. Da han var i Næsby, blev han tilbudt en kontrakt i OB, men takkede nej, hvilket var en meget fornuftig og moden beslutning af ham.

      Jeg vælger at glæde mig på hans vegne. Ellers kan jeg jo gå og ærgre mig hver gang en tidligere OB'er gør det godt.

      Kæmpe held og lykke til AK fremover! Jeg under ham al mulig succes :)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
        Sad bare og ventede på, at den her kom op, fordi han har scoret i aften.

        AK var slet ikke klar dengang. Det bedste for ham var at komme videre, specialt mentalt er han jo kommet et langt stykke. Hvis han var blevet i OB er der jo ingen garanti for, at han var blevet til noget.

        Desuden valgte han selv OB fra. Da han var i Næsby, blev han tilbudt en kontrakt i OB, men takkede nej, hvilket var en meget fornuftig og moden beslutning af ham.

        Jeg vælger at glæde mig på hans vegne. Ellers kan jeg jo gå og ærgre mig hver gang en tidligere OB'er gør det godt.

        Kæmpe held og lykke til AK fremover! Jeg under ham al mulig succes :)
        Enig
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Sad bare og ventede på, at den her kom op, fordi han har scoret i aften.

          AK var slet ikke klar dengang. Det bedste for ham var at komme videre, specialt mentalt er han jo kommet et langt stykke. Hvis han var blevet i OB er der jo ingen garanti for, at han var blevet til noget.

          Desuden valgte han selv OB fra. Da han var i Næsby, blev han tilbudt en kontrakt i OB, men takkede nej, hvilket var en meget fornuftig og moden beslutning af ham.

          Jeg vælger at glæde mig på hans vegne. Ellers kan jeg jo gå og ærgre mig hver gang en tidligere OB'er gør det godt.

          Kæmpe held og lykke til AK fremover! Jeg under ham al mulig succes :)
          Man kan vel sige, at andre formåede at få mere ud af ham end vi gjorde....
          Han sagde nej fordi han mente at kontrakten skulle være længere, hvis jeg husker korrekt.
          Jeppe kom vel egentlig i stedet for og er det ikke pænt svært at argumentere for det fornuftige i det?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Man kan vel sige, at andre formåede at få mere ud af ham end vi gjorde....
            Han sagde nej fordi han mente at kontrakten skulle være længere, hvis jeg husker korrekt.
            Jeppe kom vel egentlig i stedet for og er det ikke pænt svært at argumentere for det fornuftige i det?
            Jeppe kom da ikke i stedet for. AK var jo også forbi Fredericia, inden han røg til AaB.
            Jeg tror trods alt ikke, der er nogen i OB, der har ment, at Jeppe var et større fodboldtalent end AK.

            Mht. om andre formåede at få mere ud af ham, så tror jeg mere, det handlede om, at han blev mentalt klar i de år i Næsby og Fredericia. Men det ved jeg selvfølgelig intet om. Det er rent gætværk.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
              Jeppe kom da ikke i stedet for. AK var jo også forbi Fredericia, inden han røg til AaB.
              Jeg tror trods alt ikke, der er nogen i OB, der har ment, at Jeppe var et større fodboldtalent end AK.

              Mht. om andre formåede at få mere ud af ham, så tror jeg mere, det handlede om, at han blev mentalt klar i de år i Næsby og Fredericia. Men det ved jeg selvfølgelig intet om. Det er rent gætværk.
              Du har fuldstændig ret. Var han blevet i Odense, havde han stadig opholdt sig lidt for meget på A-bar og lavet ting man ikke burde som prof. fodboldspiller..

              Jeg gør det samme som dig. Glæder mig over at der er blevet noget ud af det talent, han viste først i Odense. Glemmer aldrig en træningskamp/reserveholdskamp mod Dalum, hvor han afdribler en 3-4 DS-spillere PÅ baglinien.. Var lige ved at få min pilsner galt i halsen..


              Comment


                #8
                På ingen måde en fejl. Da han var i OB ville han hellere sidde på Tinderen kl 9 om morgenen end koncentrere sig om det der fodbold-noget.
                Han er blevet mere professionel siden da og tillykke til ham med det...

                Comment


                  #9
                  Det var ikke artige historier der gik om ham, da han var i Odense, tværtimod.

                  Jeg siger som Leander. Det var et wake-up call for ham at blive sendt på porten, og han har hevet sig selv op ved hårrødderne, og fået skabt sig en karriere. Det kan jeg sagtens unde ham, og jeg håber han kan blive mester med AAB og holde luderne fra Midtjylland til 2.-pladsen.

                  Men det var ikke blevet godt, hvis OB bare var blevet ved med at finde sig i hans uprofessionalisme. Klubben gjorde det eneste rigtige. Han fortjente reelt ikke flere chancer i OB.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    Jeg synes ikke AK har vist noget specielt i Aab. De fleste af hans mål har været tap-ins. Det andet mål han lavede i går er fint sat ind, men det første er bare en slatten afslutning. Synes ikke han er stort bedre end Mos, skønt han har lidt mere power og antrit.

                    Den her med at FCM ikke må vinde guld, er det fordi det er en ret ny fusionsklub eller fordi I ikke kan lide Mumi-Glenn?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Jeg synes ikke AK har vist noget specielt i Aab. De fleste af hans mål har været tap-ins. Det andet mål han lavede i går er fint sat ind, men det første er bare en slatten afslutning. Synes ikke han er stort bedre end Mos, skønt han har lidt mere power og antrit.

                      Den her med at FCM ikke må vinde guld, er det fordi det er en ret ny fusionsklub eller fordi I ikke kan lide Mumi-Glenn?
                      Ikke at jeg på nogen måde vil sammenligne de to, men det samme kan man sige om de fleste af Mario Gomez' mål...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        Ikke at jeg på nogen måde vil sammenligne de to, men det samme kan man sige om de fleste af Mario Gomez' mål...
                        Og ingen er dem er med til VM, så de har flere ting til fælles

                        Comment


                          #13
                          Man kan jo feks. se på Mos hvor svært det kan være at score på de der tap-ins... At det i øvrigt skal gøres til en dårlig ting, tap-in mål, har jeg aldrig forstået...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Jeg synes ikke AK har vist noget specielt i Aab. De fleste af hans mål har været tap-ins. Det andet mål han lavede i går er fint sat ind, men det første er bare en slatten afslutning. Synes ikke han er stort bedre end Mos, skønt han har lidt mere power og antrit.

                            Den her med at FCM ikke må vinde guld, er det fordi det er en ret ny fusionsklub eller fordi I ikke kan lide Mumi-Glenn?
                            Holder med Aab syntes det er fantastisk at de har mulighed for guld, med deres økonomi, de er fantastiske til at skabe homogene hold og få optimalt ud af deres talenter. Ofte er deres kampe også meget underholdende, hurtigt pasning stærkt fodbold, kontra fodbold spiller de også af høj klasse, tror det var i frispark at der var en der sagde, sådan som det kører i Aab, det var det som OB proklamerede de ville da de fyrede Brink og Lars Olsen for at skabe et nyt OB.



                            Kan sagtens leve med at FCM bliver mester, de er supergode til at håndterer deres talentmasse og få det optimale ud af det.

                            AK virker som om det var det rigtige at han skiftede fra OB, kunne måske havde blevet, men på det tidspunkt var der sikkert lang til spilletid, og var ikke moden nok til for alvor at tage kampen op.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Den her med at FCM ikke må vinde guld, er det fordi det er en ret ny fusionsklub eller fordi I ikke kan lide Mumi-Glenn?
                              Først og fremmest er det er en sjæleløs fusionsklub, i stil med PS&E. Desuden er den midtjyske kræmmermentalitet utiltalende, og deres menneskehandel med afrikanske drenge utilstedelig.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment

                              Working...
                              X