Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bo Henriksen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bo Henriksen

    Fra en pålidelig kilde tæt på Thorborg:

    Han fortæller at dårlige resultater og manglende (forsvar) gennem snart 3 sæsoner og snak om proses osv. er ved at stige ham til hovedet.
    Derfor vil han efter sæsonen er slut sige pænt farvel til Troels og derefter ansætte Bo Henriksen (gammel OB angriber)

    Herefter vil der bliver sagt farvel til flere løntunge spillere som har kontraktudløb (ingen overraskelse) men at erstatningerne skal findes i de (nye) ungdomspillere som bliver rykket op.


    DonJuan

    #2
    Hæhæ - minder mig om denne: http://sporten.tv2.dk/2013-03-24-tv-...3%B8j-spillere

    Men jeg tror da, at det ville give noget gas i omklædningsrummet, hvis han fyrer sådan en af ;-) Kan ikke forestille mig Troels sådan.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
      Fra en pålidelig kilde tæt på Thorborg:

      Han fortæller at dårlige resultater og manglende (forsvar) gennem snart 3 sæsoner og snak om proses osv. er ved at stige ham til hovedet.
      Derfor vil han efter sæsonen er slut sige pænt farvel til Troels og derefter ansætte Bo Henriksen (gammel OB angriber)

      Herefter vil der bliver sagt farvel til flere løntunge spillere som har kontraktudløb (ingen overraskelse) men at erstatningerne skal findes i de (nye) ungdomspillere som bliver rykket op.


      DonJuan
      lyder sgu spændende, mener også i den grad troels har fået snor nok

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
        Fra en pålidelig kilde tæt på Thorborg:

        Han fortæller at dårlige resultater og manglende (forsvar) gennem snart 3 sæsoner og snak om proses osv. er ved at stige ham til hovedet.
        Derfor vil han efter sæsonen er slut sige pænt farvel til Troels og derefter ansætte Bo Henriksen (gammel OB angriber)

        Herefter vil der bliver sagt farvel til flere løntunge spillere som har kontraktudløb (ingen overraskelse) men at erstatningerne skal findes i de (nye) ungdomspillere som bliver rykket op.


        DonJuan
        var det ikke dig der havde noget kørende med SVINET.
        Jeg har ingen kilder tæt på Thorborg, men jeg tør godt at sætte en fadbamse på højkant hvis Bo Henriksen afløser TB (jeg antager at TB fastholder sit job med en placering 5-8 og måske en 9 plads)
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Det er vist en and, en svineand

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Det er vist en and, en svineand
            er han blevet lukket ind igen...øvøv

            ville ellers være rart med noget ny inspiration på trænerposten

            Comment


              #7
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                er han blevet lukket ind igen...øvøv

                ville ellers være rart med noget ny inspiration på trænerposten
                Så begynder snakken igen om svinet og undertegnede lige så snart man poster noget med værdi.
                I er velkommen til at svine :) mit indlæg til efter sæsonen hvis det skulle vise sig ikke at være rigtigt, men ellers Luk Røven!

                Og hvis ikke så kom med noget konstruktivt.

                DonJuan

                Comment


                  #9
                  Kan overhovedet ikke se perspektiverne i at få Bo H som træner.. Men kan snart heller ikke se perspektiverne i at beholde Troels..

                  Der må simpelthen være en bedre mulighed derude et sted

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
                    Så begynder snakken igen om svinet og undertegnede lige så snart man poster noget med værdi.
                    I er velkommen til at svine :) mit indlæg til efter sæsonen hvis det skulle vise sig ikke at være rigtigt, men ellers Luk Røven!

                    Og hvis ikke så kom med noget konstruktivt.

                    DonJuan
                    så kom frisk med et væddemål om en fa'bamse...tør du det er da ikke svinsk
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kan overhovedet ikke se perspektiverne i at få Bo H som træner.. Men kan snart heller ikke se perspektiverne i at beholde Troels..

                      Der må simpelthen være en bedre mulighed derude et sted
                      Jeg har også svært ved at se hvad Bo Henriksen har at byde ind med, der er bedre end det vi har... SKAL vi skifte, skal det sgu være en afprøvet og erfaren kapacitet... en ny Bruce Rioch, der kommer udefra, ikke finder sig i noget crap fra hverken ledelse eller spillere, og kan motivere sådan en flok (indsæt selv passende bandeord) spillere uden rygrad...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Jeg har også svært ved at se hvad Bo Henriksen har at byde ind med, der er bedre end det vi har... SKAL vi skifte, skal det sgu være en afprøvet og erfaren kapacitet... en ny Bruce Rioch, der kommer udefra, ikke finder sig i noget crap fra hverken ledelse eller spillere, og kan motivere sådan en flok (indsæt selv passende bandeord) spillere uden rygrad...

                        Mvh

                        MaxHH
                        Helt helt enig

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg har også svært ved at se hvad Bo Henriksen har at byde ind med, der er bedre end det vi har... SKAL vi skifte, skal det sgu være en afprøvet og erfaren kapacitet... en ny Bruce Rioch, der kommer udefra, ikke finder sig i noget crap fra hverken ledelse eller spillere, og kan motivere sådan en flok (indsæt selv passende bandeord) spillere uden rygrad...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Jeg er enig i at det nok vil være et lidt stort spring at gå direkt fra cheftrænerjob i Brønshøj til cheftræner i OB.
                          Men nu ligger det jo fast at Flemming Poulsen desværre stopper i OB til sommer. I første omgang kunne det da være et friskt pust at få Bo Henriksen ind som ekstra assistenttræner i OB, så han kan få noget trænererfaring i superligaen. Og hvad kan Bo Henriksen så bidrage med som vi ikke har i forvejen?. Jeg er slet ikke i tvivl om at både Joakim Mattsson og Flemming P. er humørspredere og gode til mandskabspleje, men med Bo Henriksen mener jeg helt klart vi lige opgradere på dette punkt. Samtidig har han nu bevist over flere sæsoner at han med små midler kan samle et hold omkring sig som præsterer langt over det som man umiddelbart kan forvente, hvilket i sig selv er en fremragende evne.
                          Når så TB på et tidspunkt skal videre, så er Bo Henriksen forhåbentlig kørt helt i stilling til at tage over ;-)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Jeg er enig i at det nok vil være et lidt stort spring at gå direkt fra cheftrænerjob i Brønshøj til cheftræner i OB.
                            Men nu ligger det jo fast at Flemming Poulsen desværre stopper i OB til sommer. I første omgang kunne det da være et friskt pust at få Bo Henriksen ind som ekstra assistenttræner i OB, så han kan få noget trænererfaring i superligaen. Og hvad kan Bo Henriksen så bidrage med som vi ikke har i forvejen?. Jeg er slet ikke i tvivl om at både Joakim Mattsson og Flemming P. er humørspredere og gode til mandskabspleje, men med Bo Henriksen mener jeg helt klart vi lige opgradere på dette punkt. Samtidig har han nu bevist over flere sæsoner at han med små midler kan samle et hold omkring sig som præsterer langt over det som man umiddelbart kan forvente, hvilket i sig selv er en fremragende evne.
                            Når så TB på et tidspunkt skal videre, så er Bo Henriksen forhåbentlig kørt helt i stilling til at tage over ;-)
                            Hvad er det Bo Henriksen kan bidrage med ud over han kan holde pep talks der blæser turpeen af de fleste?

                            Jeg har ikke set noget hos ham der afskrækker mig, men jeg kender bare ikke nok til hans styrker.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Hvad er det Bo Henriksen kan bidrage med ud over han kan holde pep talks der blæser turpeen af de fleste?

                              Jeg har ikke set noget hos ham der afskrækker mig, men jeg kender bare ikke nok til hans styrker.


                              Jeg synes hans resultater med Brønshøj taler for sig selv. Han har over flere sæsoner bevist han kan stå i spidsen for et hold som præsterer over det forventelige.
                              Han forstår at skabe humør og spilleglæde omkring sig (coaching). Han er en ung og dybt ambitiøs træner som oser af vinderattitude. Hvor Troels Bech har en tendens til at pakke tingene ind i finurlige sarkastiske småarrogante bemærkninger, så er Bo Henriksen en no-bullshit type som kalder en skovl for en skovl. Noget som jeg tror vores spillertrup i den grad har behov for. Han vil kort sagt være et friskt pust.

                              Comment

                              Working...
                              X