Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AGF - OB

    1 million billion trilliard på at vi taber til GF og sætter dem igang
    jeg fucking brækker mig snart over vores elendige spil, inkompompetente træner og rædselsfulde forsvarsspil.
    Fuck det bliver nogle lange uger. Fuck fuck fuck.





    Ahhhhhh. Det var dejligt
    forza OB!!

    #2
    Hvis OB nu bare spillede sådan en gang bold hver gang, som de gjorde mod AaB, så ville jeg være ovenud tilfreds...men der er bare meget langt mellem snapsene i OB.

    Og ja - OB er verdensmestre i at sætte andre hold i gang, så den skal vi nok klare for GF
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      1 million billion trilliard på at vi taber til GF og sætter dem igang
      jeg fucking brækker mig snart over vores elendige spil, inkompompetente træner og rædselsfulde forsvarsspil.
      Fuck det bliver nogle lange uger. Fuck fuck fuck.





      Ahhhhhh. Det var dejligt
      forza OB!!
      Hvor jeg dog hader, når folk prøver at pakke tingene;)

      Er der ikke en der har en statistik på at OB 1000 gange før har sat GF i gang ovenpå 7 nederlag i træk, så vi kan bryde den statistik?

      Comment


        #4
        Håber da virkelig vi taber til AGF. Syntes det vil være ærgeligt hvis de rykker ned.

        Comment


          #5
          Stemningen i GF er helt i bund. Det er ren apati og de tror ikke på det længere, man kan se det i deres øjne.

          Deres forsvar bakker og bakker og bakker, de tør ikke tage duellerne, og der er intet lederskab i de bagerste rækker. Ousager forsøger, men han er ikke højt i hierarkiet og jeg har virkelig ondt af den mand. Der kan man tale om en Uriaspost. Deres angreb er ufarligt, og deres bedste våben er Jesper Lange!! Deres 3 vigtigste spillere er ude af kampen, Danny Olsen, Steffen Rasmussen og Anders Kure.

          Som en anden skriver så fortjener vi at ryge ned, hvis vi ikke kan slå dem.


          Det er jeg dog også sikker på at vi gør.

          Comment


            #6
            Vi vinder. Agf er nedsmeltet totalt. Tror egentligt det var klogt nok af dem at skaffe sig af med Peter Sørensen, men at hyre en 32årig uden erfaring viser bare i nøddeskal hvor jubelidiotisk den klub er styret. De skulle have hentet en gammel bisse ind og holdt dem kørende til sommer, nu betaler de prisen for hovmodet, farvel og Tak til agf

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
              Stemningen i GF er helt i bund. Det er ren apati og de tror ikke på det længere, man kan se det i deres øjne.

              Deres forsvar bakker og bakker og bakker, de tør ikke tage duellerne, og der er intet lederskab i de bagerste rækker. Ousager forsøger, men han er ikke højt i hierarkiet og jeg har virkelig ondt af den mand. Der kan man tale om en Uriaspost. Deres angreb er ufarligt, og deres bedste våben er Jesper Lange!! Deres 3 vigtigste spillere er ude af kampen, Danny Olsen, Steffen Rasmussen og Anders Kure.

              Som en anden skriver så fortjener vi at ryge ned, hvis vi ikke kan slå dem.


              Det er jeg dog også sikker på at vi gør.
              tja..de havde vel godt nok fat i VFF i store dele af kampen i går. Skindet må ikke sælges før bjørnen er skudt.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                tja. OB er jo desværre mestre i at sætte klubber / spillere i krise igang igen

                Comment


                  #9
                  selvom at vi er gode til at sætte andre hold igang.. ser jeg os som stående med 3 point ekstra på kontoen efter den kamp..

                  og skulle vi tabe denne kamp, så kunne det godt være at jeg begyndte at få lidt sved på panden...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    tja. OB er jo desværre mestre i at sætte klubber / spillere i krise igang igen
                    Det er jo det jeg mener. INTET lykkedes for os hellere.
                    Og når vi så endelig laver noget godt syntes dommeren noget andet jo.

                    Mon ikke det kommer til at forløbe som følgende:
                    Lige i starten men ellers har vi et overtag det meste af kampen.
                    Vi rammer træværket 2 gange, får et mål underkendt for offside(som der selvfølgelig ikke var), brænder straffe og de scorer 2 min før tid på et kluntet selvmål eller målmandsdrop.

                    Hilsen den normalt altid positive

                    Comment


                      #11
                      Det hold med den bedste mentale tilstand/parathed vinder denne kamp. Så Rasmus Bagger må trække arbejdshandskerne på, og bearbejde alle spillerne op til kampen.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        tja..de havde vel godt nok fat i VFF i store dele af kampen i går. Skindet må ikke sælges før bjørnen er skudt.
                        Når jeg skriver som jeg gør, så er det fordi jeg har haft lejlighed til at tale med dele af spillertruppen. De vil bare have sæsonen til at slutte. 7 nederlag i træk har strippet dem for selvtillid. De spillede en fornuftig første halvleg mod Viborg, men i samme øjeblik de oplever den mindste modgang står de stille.

                        Jeg kan genkende de følelser fra mig selv, godt nok i en anden forbindelse, men der sker det at man forsøger at trække en streg i sandet efter hvert nederlag, og det holder lige præcis indtil man laver den første fejl. Det er en ond cirkel. Jeg kan ikke vide noget med sikkerhed, men jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så sikker på en sejr.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                          Når jeg skriver som jeg gør, så er det fordi jeg har haft lejlighed til at tale med dele af spillertruppen. De vil bare have sæsonen til at slutte. 7 nederlag i træk har strippet dem for selvtillid. De spillede en fornuftig første halvleg mod Viborg, men i samme øjeblik de oplever den mindste modgang står de stille.

                          Jeg kan genkende de følelser fra mig selv, godt nok i en anden forbindelse, men der sker det at man forsøger at trække en streg i sandet efter hvert nederlag, og det holder lige præcis indtil man laver den første fejl. Det er en ond cirkel. Jeg kan ikke vide noget med sikkerhed, men jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så sikker på en sejr.
                          Man kan så omvendt sige, at mange OB-spillere nok også bare gerne vil have sæsonen til at slutte. Vi kan ikke rigtig opnå noget, og mon ikke det har været en skuffelse for de fleste. Der er selvfølgelig langt til den tilstand, der er i AGF nu.
                          Derudover kan man sige, at AGF kan spille sådan rimelig frit - mere frit end os i hvert fald.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Man kan så omvendt sige, at mange OB-spillere nok også bare gerne vil have sæsonen til at slutte. Vi kan ikke rigtig opnå noget, og mon ikke det har været en skuffelse for de fleste. Der er selvfølgelig langt til den tilstand, der er i AGF nu.
                            Derudover kan man sige, at AGF kan spille sådan rimelig frit - mere frit end os i hvert fald.
                            Hvis vi bare vil have sæsonen overstået og så taber de næste 4, så rykker vi jo ud........så det tror jeg da bestemt ikke at spillerne tænker.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                              Man kan så omvendt sige, at mange OB-spillere nok også bare gerne vil have sæsonen til at slutte. Vi kan ikke rigtig opnå noget, og mon ikke det har været en skuffelse for de fleste. Der er selvfølgelig langt til den tilstand, der er i AGF nu.
                              Derudover kan man sige, at AGF kan spille sådan rimelig frit - mere frit end os i hvert fald.
                              Hvis det er rigtigt - så har vi måske kimen til al elendigheden der: der kan stadig opnås rigtig meget, som vil gavne holdet og klubben: 1) En rigtig god slutning på sæsonen kan føres med over i næste sæson: vi kan godt, når vi gør det vi har aftalt og kæmper for hinanden, ellers starter vi igen fra: "det går sikkert galt igen"-udgangspunktet 2) Man kan ende højere end en 10 plads, som både vil udløse flere penge til klubben og et synligt tegn på fremgang 3) Man kan opnå mere end 38 point, hvilket også kan tolkes som fremgang 4) Man kan nå en 6.plads, hvis man henter 10 point de sidste 4 kampe - det ville udløse en ekstra hjemmekamp næste sæson + ekstra penge i klubkassen.

                              Alle 4 ting vil minimere den negative spiral / omtale, som OB er endt i (EB: "OB tvunget til at sælge profiler", Fjeldgår i dagens Berlingske).

                              Jeg har tidligere været efter OB for at tage for let på træningskampene, fordi jeg sporede en hvis ladhed over for opgaven - a la "det betyder jo ikke noget om man taber en træningskamp" Jo, gu fanden gør det det - som topsportsmand vil man altid vinde det skal ligge dybt i ens natur og man skal dyrke det i hele sin gøren og laden. Ellers er der risiko for at man ikke er "klar" når det gælder - hvilket egentligt passer meget godt på OBs ageren det sidste lange stykke tid.

                              DERFOR: der skal gives 100% i de resterende kampe, så den negative spiral kan blive brudt og spillere, tilhængere, sponsorer og omverdenen kan gå ind i næste sæson med troen på at OB kan udvikle sig positivt på den korte bane - al den snak om flere års udvikling og proces skal suppleres af små løbende fremskridt, hvis alle ikke skal miste troen på projektet.

                              Comment

                              Working...
                              X