Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: OB - Aab

    Bum. Synes generelt der var fight og udmærket spil over hele linjen, dog med en meget impotent venstreside i 1. halvleg.

    MOM: Bashkim. Man kan ikke forlange mere end 2 mål af én spillet halvleg, selvom han meget, meget gerne måtte have "lukket" til 3-1.

    Kun Ruud af hele bagkæden spiller en solid kamp, resten laver tåbelige fejl. Synes generelt midtbanen var god til at finde angribere og kanter i 2. halvleg, og med skarphed havde vi scoret 4 mål på kontraer!

    #2
    det kan kun blive Bashkim
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Spelmann

      Comment


        #4
        Spelmann for hans fight og arbejdsraseri - det er sådan noget, der kan "smitte" de andre på holdet og være med til at trække dem op i niveau
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #5
          Dommeren. På den ufede måde. Det var ihf ham der var mest kampafgørende

          Comment


            #6
            Kadrii.

            Han er så fucking awesome!

            Comment


              #7
              Kadrii får min stemme. Ganske enig med hensyn til Ruud.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #8
                Kadrii - dejligt at se ham i gang igen. Han er ikke oppe i gear endnu, hvilket kunne ses på speed og boldomgang, men forhåbentlig giver denne kamp ham gejst til fortsættelsen.

                Comment


                  #9
                  Kadrii...

                  Og så må jeg sige, at Schoop virkede mere sikker når han opererede i eget felt, end vores centrale forsvarsspillere gjorde det... Han gav lidt svar på tiltale i går om den berettigede kritik der har været af hans defensive kvaliteter... God kamp fra ham...

                  Ruud synes jeg egentlig jeg er lidt ked af at sige farvel til som det er pt... også fin kamp fra ham...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Høegh
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Anders Møller Christensen

                      Comment


                        #12
                        Spelmann
                        Nu går fremad

                        Comment


                          #13
                          Bash

                          Comment


                            #14
                            Daniel Høegh

                            Comment


                              #15
                              Bashkim. God kamp, to mål.

                              Forsvaret var ringe. Høegh er halvvejs involveret i to af AABs mål, AMC sejlede rundt, Diarra havde store placeringsvanskeligheder, det var kun Ruud der til nøds kunne være sin indsats bekendt. (Og både Diarra og Høegh kunne have fået rødt. Diarras var i hvert fald helt oplagt.)

                              Schoop spillede en hæderlig kamp, han har dog (for) mange fejlafleveringer. Spelmann kæmper godt, men er stadig for flagrende. Ari spillede en hæderlig kamp, synes jeg. Emil startede godt, men forsvandt ret hurtigt ud af kampen. Mos var stort set usynlig. Vi spiller som sådan absolut ikke nogen prangende kamp, men gav alligevel de (nok) kommende mestre god fight og kamp. De var bare bedre og især skarpere.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment

                              Working...
                              X