Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - AAB

    Kan ikke se at vi får point i denne kamp men det er en underlig liga og indtil videre spiller vi bedst mod de bedste hold så ..

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ptakt-ob-aab-2

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-klar-til-aab
    Så regner jeg ikke med at skulle høre "vi var ikke klar fra start" efter kampen ..

    www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/aab-vi-rejser-os-mod-ob


    Toppel
    Ruud DH KL MD
    Falk Ari Spell Emil
    Mos Kadrii
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Kan ikke se at vi får point i denne kamp men det er en underlig liga og indtil videre spiller vi bedst mod de bedste hold så ..

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ptakt-ob-aab-2

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-klar-til-aab
    Så regner jeg ikke med at skulle høre "vi var ikke klar fra start" efter kampen ..

    www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/aab-vi-rejser-os-mod-ob


    Toppel
    Ruud DH KL MD
    Falk Ari Spell Emil
    Mos Kadrii
    den VIL jeg ikke høre mere!
    - men nej jeg kan heller ikke se os få point med derfra. AAB har i den grad noget at spille for og med nederlag i sidste runde tager de næppe let på opgaven. Men selv om jeg ikke regner med sejr så kan vi jo godt yde go' modstand - og være klar fra start!

    Og så håber jeg i den grad Troels har lært lektien - spelmann er ikke kant, og falk er ikke angriber!
    Håber emil og kadrii er klar til at spille mere end en enkelt halvleg - for så bør de begge starte

    Comment


      #3
      Er AMC ikke tilbage efter endt karantæne? Nægter ganske enkelt at tro på, anføreren ryger en tur på bænken efter to nederlag i træk. Vi har brug for typer der går forrest i sådan en kamp, og da vi ikke har ret mange af den slags typer, er han nærmest uundværlig. Ellers mener jeg klart også Emil skal have chancen igen. Kadrii har ikke vist andet end fight de gange han har fået fra start. Han har ikke fundet skarpheden i sine driblinger, og det virker svært for medspillerne at sætte ham i scene, fordi han ganske enkelt ikke virker til at have fundet overskuddet til at tage de rigtige løb. Emil må efterhånden have opbygget en så stor arrighed over ikke at have fået chancen på det sidste, at han er max klar til at gå ud, og vise han er berettiget til mere end bænken.
      Er de begge to fit, ville jeg gerne se falk, emil og kadrii på banen samtidig fra start. Kadrii har ikke for alvor fået chancen på toppen endnu. Og med tanke på hans evner på toppen inden hans skade, burde vi prøve ham af deroppe. Mos har ikke fået en skid ud af det deroppe de sidste par kampe, og Kadriis hurtighed, bør kunne gøre ondt på KEP og co. i Aab's bagkæde, som absolut ikke er verdens hurtigste.
      Nøglen til succes bliver at lukke ned for Aab's kanter. får Thomsen og kusk for meget plads er de ekstremt gode til, at variere mellem indlæg, og kombinationer ind i banen, hvor de begge, samt Würtz og Risgaard har gode skud fra distancen. Derudover har de to offensive backer, som kommer flyvende hver gang de har bolden, og når Risgaard og Spalvis først er i feltet og indlæggene bare kommer væltende, er det et spørgsmål om tid, før de får den puttet i kassen.
      Aab er et væsentligt bedre sammenspillet hold end OB, og derfor vurdere jeg vores bedste chance, bliver at smadre deres spil, fremfor at forsøge selv at tage styringen. Stiller vi med de tre hurtige og kreative herre i Falk, Emil og Kadrii, har vi muligheden for at køre en kontramaskine afsted, hvis vi kan få slået deres spil i stykker. Det kommer til at kræve hårdt arbejde og bedre løb for hinanden end på det sidste, men tager man de positive briller på, så kan OB slå Aab ligeså vel som Randers og SønderjyskE, men det kræver at der kommer andre boller på suppen end i påskekampene!!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Er AMC ikke tilbage efter endt karantæne? Nægter ganske enkelt at tro på, anføreren ryger en tur på bænken efter to nederlag i træk. Vi har brug for typer der går forrest i sådan en kamp, og da vi ikke har ret mange af den slags typer, er han nærmest uundværlig. Ellers mener jeg klart også Emil skal have chancen igen. Kadrii har ikke vist andet end fight de gange han har fået fra start. Han har ikke fundet skarpheden i sine driblinger, og det virker svært for medspillerne at sætte ham i scene, fordi han ganske enkelt ikke virker til at have fundet overskuddet til at tage de rigtige løb. Emil må efterhånden have opbygget en så stor arrighed over ikke at have fået chancen på det sidste, at han er max klar til at gå ud, og vise han er berettiget til mere end bænken.
        Er de begge to fit, ville jeg gerne se falk, emil og kadrii på banen samtidig fra start. Kadrii har ikke for alvor fået chancen på toppen endnu. Og med tanke på hans evner på toppen inden hans skade, burde vi prøve ham af deroppe. Mos har ikke fået en skid ud af det deroppe de sidste par kampe, og Kadriis hurtighed, bør kunne gøre ondt på KEP og co. i Aab's bagkæde, som absolut ikke er verdens hurtigste.
        Nøglen til succes bliver at lukke ned for Aab's kanter. får Thomsen og kusk for meget plads er de ekstremt gode til, at variere mellem indlæg, og kombinationer ind i banen, hvor de begge, samt Würtz og Risgaard har gode skud fra distancen. Derudover har de to offensive backer, som kommer flyvende hver gang de har bolden, og når Risgaard og Spalvis først er i feltet og indlæggene bare kommer væltende, er det et spørgsmål om tid, før de får den puttet i kassen.
        Aab er et væsentligt bedre sammenspillet hold end OB, og derfor vurdere jeg vores bedste chance, bliver at smadre deres spil, fremfor at forsøge selv at tage styringen. Stiller vi med de tre hurtige og kreative herre i Falk, Emil og Kadrii, har vi muligheden for at køre en kontramaskine afsted, hvis vi kan få slået deres spil i stykker. Det kommer til at kræve hårdt arbejde og bedre løb for hinanden end på det sidste, men tager man de positive briller på, så kan OB slå Aab ligeså vel som Randers og SønderjyskE, men det kræver at der kommer andre boller på suppen end i påskekampene!!
        AMC er ganske rigtigt klar igen og jeg tror da også han starter inde i morgen. Den lille tvivl er måske den om AMC, som nævnt i et andet indlæg, ikke snakker forlængelse med OB og beslutningen om afsked er taget så TB så vælger at stille med "fremtidens" midterforsvar.

        .................MT
        Ruud AMC KL Diarra
        Falk Spelmann Ari EL
        ............Kadrii Mos
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          det er sikre 3 point til os på lørdag
          http://www.dr.dk/Sporten/Kommentar/A.../25/085044.htm

          Kraul tipper Aab som vindere han tager altid fejl

          Comment


            #6
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aalzoom-ob-aab
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
              det er sikre 3 point til os på lørdag
              http://www.dr.dk/Sporten/Kommentar/A.../25/085044.htm

              Kraul tipper Aab som vindere han tager altid fejl
              Alene det faktum at vi har en god statistik mod topholdene her i foråret gør det desværre sandsynligt at han får ret her...

              Comment


                #8
                "De seneste ti indbyrdes opgør har givet en OB-sejr, to uafgjorte og syv AaB-sejre. "

                Av, av, av. Ét eller andet siger mig dog, at vi leverer en god kamp og får 1-1.

                Comment


                  #9
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...smus-og-rasmus

                  AKJ sammen med Spalvis...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Sælger den meget gerne for et enkelt point!
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Sælger den meget gerne for et enkelt point!
                      jeg sælger den hellere for 3 point
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Stiller vi op som stiften tror, med en offensiv bestående af Falk, Emil, Kadrii og Mos, så er den jo på papiret frygtindgydende. På den anden side virker AaB's 4-back-kæde på ingen måde frygtindgydende, da både Dalsgaard og Thelander er ude. Derfor bør der alt andet lige være muligheder for at slå til på omstillinger. AaB kommer nok til at styre spillet som de plejer, men SønderjyskE har vist hvor sårbare AaB kan være på omstillinger, så hvis vi er skarpe er der klart muligheder . Dog har vores defensiv vist, at det nok er tvivlsomt vi holder dem fra fadet, så vi skal nok have mindst tre basser for at vinde, derfor er jeg også glad, hvis vi kommer ud af kampen med point. Jeg er bare enormt spændt på at se, om så stærke spillere som Falk, Emil og Kadrii ikke kan få sat lidt gang i løjerne, for jeg synes bestemt ikke matchet i dagens kamp er noget der bør skræmme de 3!!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Stiller vi op som stiften tror, med en offensiv bestående af Falk, Emil, Kadrii og Mos, så er den jo på papiret frygtindgydende. På den anden side virker AaB's 4-back-kæde på ingen måde frygtindgydende, da både Dalsgaard og Thelander er ude. Derfor bør der alt andet lige være muligheder for at slå til på omstillinger. AaB kommer nok til at styre spillet som de plejer, men SønderjyskE har vist hvor sårbare AaB kan være på omstillinger, så hvis vi er skarpe er der klart muligheder . Dog har vores defensiv vist, at det nok er tvivlsomt vi holder dem fra fadet, så vi skal nok have mindst tre basser for at vinde, derfor er jeg også glad, hvis vi kommer ud af kampen med point. Jeg er bare enormt spændt på at se, om så stærke spillere som Falk, Emil og Kadrii ikke kan få sat lidt gang i løjerne, for jeg synes bestemt ikke matchet i dagens kamp er noget der bør skræmme de 3!!
                          det eneste problem er vel at hverken kadrii eller emil ser ud til at kunne spille en hel kamp. Og mos har jo ikke ligefrem set skræmmende ud på det sidste....

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Stiller vi op som stiften tror, med en offensiv bestående af Falk, Emil, Kadrii og Mos, så er den jo på papiret frygtindgydende. På den anden side virker AaB's 4-back-kæde på ingen måde frygtindgydende, da både Dalsgaard og Thelander er ude. Derfor bør der alt andet lige være muligheder for at slå til på omstillinger. AaB kommer nok til at styre spillet som de plejer, men SønderjyskE har vist hvor sårbare AaB kan være på omstillinger, så hvis vi er skarpe er der klart muligheder . Dog har vores defensiv vist, at det nok er tvivlsomt vi holder dem fra fadet, så vi skal nok have mindst tre basser for at vinde, derfor er jeg også glad, hvis vi kommer ud af kampen med point. Jeg er bare enormt spændt på at se, om så stærke spillere som Falk, Emil og Kadrii ikke kan få sat lidt gang i løjerne, for jeg synes bestemt ikke matchet i dagens kamp er noget der bør skræmme de 3!!
                            udmærkede betragtninger men kan Momo og KL skræmme Kusk og Spalvis og AK
                            Last edited by manner; 26-04-2014, 13:36.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Du har nok ret i at Kadrii ikke kan spille 90 min, men de sidste gange Emil blev skiftet ud inden han blev sat helt af, tror jeg nærmere skyldtes svagt spil end at han var træt. Jeg håber bare at tre så dygtige spillere får niveauet op for alle tre, for så kan det altså blive lækkert at se på!!

                              Comment

                              Working...
                              X