Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Club OB+ Fribilleter - Langsiden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Club OB+ Fribilleter - Langsiden

    Hej,

    Jeg kan se, at der kun er enekelte pladser tilbage på langsiden i afsnit C9 (selvfølgelig ikke nogen ved siden af hinanden).
    Bliver der åbnet op for andre afsnit når vi nærmer os lørdag?

    #2
    Slet ikke nogen der kan hjælpe her?
    Der bliver jo langt fra udsolgt til kampen, så jeg forstår ikke helt, at man ikke kan vælge mellem flere sektioner på langsiden.
    Er det evt muligt at printe billetter til Stiften, og så efterfølgende få dem ombyttet på stadion?
    Jeg har selv sæsonkort til langsiden, og ønsker at sidde med de andre jeg skal have med derud.

    Jeg har skrevet til OB også, men jeg har endnu ikke fået svar. FAQ nævner heller ikke lige noget.

    Comment


      #3
      Du skal ikke regne med, at der bliver åbnet op for andre afsnit. Jeg har i hvert fald ikke oplevet andet, end at billetterne til Club OB+ har været begrænset til enkelte afsnit på langsiden.

      Comment


        #4
        Tak for input.
        Ift hvor mange ledige pladser der normalt er på langsiden, så er jeg dog en smule forundret.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
          Tak for input.
          Ift hvor mange ledige pladser der normalt er på langsiden, så er jeg dog en smule forundret.
          Der kan være givet mange fribilletter ud til netop det afsnit som Club OB+ fribilletter også giver adgang til Det er ihvertfald mit bud.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Der kan være givet mange fribilletter ud til netop det afsnit som Club OB+ fribilletter også giver adgang til Det er ihvertfald mit bud.
            Troede ikke der var så mange fribilletter længere

            Men hvis der er nogen der vil bytte 3 fribilletter til langsiden (Wupti) med 3 (eller 4) fribilletter (Club OB+ billetter) til Nordea eller Stiften, så send mig gerne en besked.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Slet ikke nogen der kan hjælpe her?
              Der bliver jo langt fra udsolgt til kampen, så jeg forstår ikke helt, at man ikke kan vælge mellem flere sektioner på langsiden.
              Er det evt muligt at printe billetter til Stiften, og så efterfølgende få dem ombyttet på stadion?
              Jeg har selv sæsonkort til langsiden, og ønsker at sidde med de andre jeg skal have med derud.

              Jeg har skrevet til OB også, men jeg har endnu ikke fået svar. FAQ nævner heller ikke lige noget.
              Kan I ikke bare tage de billetter, I kan få, og
              så sætte jer ved siden af hinanden et andet sted på langsiden? For som du selv siger, er der sjældent (aldrig) udsolgt, og derfor skulle det ikke være noget problem at finde 3 sammenhænge pladser, uden I krænker andre tilskueres siddepladser?

              Jeg har i hvert ikke få gange siddet på andre pladser, end dem jeg er blevet henvist til på billetten..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Troede ikke der var så mange fribilletter længere

                Men hvis der er nogen der vil bytte 3 fribilletter til langsiden (Wupti) med 3 (eller 4) fribilletter (Club OB+ billetter) til Nordea eller Stiften, så send mig gerne en besked.
                Problemet er (var) at der kun er een ledig plads tilbage på langsiden (på C9), som er den tribune hvor jeg har min faste plads.
                Alle andre C afsnit er lukket for Club OB+ fribilletter åbenbart, hvilket jeg ikke forstår (da der som vi er enige om altid er masser af plads).
                Men jeg har løst det ved at printe billetterne til Nordea, så jeg kan sidde med dem jeg skal have med på lørdag. Jeg ville bare gerne (også) sidde i nærheden af min faste plads og dem jeg normalt er på stadion med.

                Edit: Og der er så Energi Fyn cup på lørdag, så der bliver måske kamp om pladserne. Undtagen på langsiden
                Last edited by badazz; 24-04-2014, 14:18.

                Comment

                Working...
                X