Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anders Møller Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Anders Møller Christensen

    Så optakten på TV i går.

    Medmindre jeg ikke havde fået ørevoksen helt ud af ørerne, så sagde Anders i et interview, at han gerne ville spille efter sommerferien og han også snakkede med nogen, men det var ikke OB.

    Mest bare til info, synes ikke jeg har set det nævnt nogen steder.

    #2
    Har jeg heller ikke set men fred være med det. Jeg håber ikke at der bliver forlænget og var uenig i seneste forlængelse.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Helt enig. Jeg frygter bare at klubbens økonomiske problemer gør, at vi søger imod den billigste løsning, og det kan meget vel være en forlængelse med AMC. Sportsligt set vil det være ganske uforsvarligt.

      Jeg er med på at vi med en exit til både Ruud og AMC, står med et ganske urutineret forsvar. Men med de præstationer AMC viser, er der behov for nyt på den plads.

      AMC udtaler i dagens stift at " Uanset hvad jeg mener, så endte jeg med at blive udvist, fordi dommeren valgte det sådan. " Nej Møller. Du gav ham selv muligheden.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        Men på et eller andet tidspunkt skal det skridt tages, og man kan lige så godt tage det fra næste år og begynde at bygge et nyt "ungt" forsvar op som senere. Ellers kan man jo risikerer at de unge talenter smutter for at få spille tid i andre klubber, hvis man bliver ved med at holde på de "gamle" selv om man har alternativer der er lige så gode.

        Comment


          #5
          Vil mene at med AMC's karantæne er det er fremragende udgangspunkt til at få spillet Larsen og Høegh i gang. Vi ligger relativt fint til i midten af tabellen, i forhold til nedrykning. Talenter laver fremragende ting og dumme fejl. Synes dog også at AMC efterhånden laver så mange dumme fejl, at jeg gerne for længe siden hellere havde set de unge gutterne lave fejlene og drage erfaring fra dette.
          Ingen tvivl om at AMC har givet sig 100% for OB i mange år, hvilket kaster respekt af sig, men mener at tiden er inde til et skifte nu.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
            Men på et eller andet tidspunkt skal det skridt tages, og man kan lige så godt tage det fra næste år og begynde at bygge et nyt "ungt" forsvar op som senere. Ellers kan man jo risikerer at de unge talenter smutter for at få spille tid i andre klubber, hvis man bliver ved med at holde på de "gamle" selv om man har alternativer der er lige så gode.
            Hvis ikke vi har råd til at få en rutineret mand ind i forsvaret tror jeg også det er fint at sige tak for en meget flot karriere i OB til AMC. Jeg håber de unge får en anden rutineret at læne sig op ad.gerne en der kommer med lidt vinderattitude. Hvis ikke vi har råd til det, tror jeg faktisk de unge vil have bedst af at få overladt ansvaret.jeg tror faktisk det hæmmer de unge at de øverste i hierarkiet lige nu langt fra er dem der præsterer på højeste niveau og samtidig har så mange nederlag i bagagen at det er svært at se dem som rollemodeller. Jeg er dog overbevist om at AMC har været en rigtig god rollemodel gennem årene

            Comment


              #7
              Det burde sagtens kunne lade sig gøre at spille med DH og KL sammen. FCM har spillet med midtstoppere på hhv. 19 og 22 som førstevalg i denne sæson.

              De fleste andre har dog i reglen en styrmand på 28-30 år.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Det burde sagtens kunne lade sig gøre at spille med DH og KL sammen. FCM har spillet med midtstoppere på hhv. 19 og 22 som førstevalg i denne sæson.

                De fleste andre har dog i reglen en styrmand på 28-30 år.
                Jeg er absolut også stor fan af at lade DH og KL spille.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
                  Men på et eller andet tidspunkt skal det skridt tages, og man kan lige så godt tage det fra næste år og begynde at bygge et nyt "ungt" forsvar op som senere. Ellers kan man jo risikerer at de unge talenter smutter for at få spille tid i andre klubber, hvis man bliver ved med at holde på de "gamle" selv om man har alternativer der er lige så gode.
                  det har du ret i det skal, tvivlen kommer dog på mig når snakken går på vores unge centerforsvarere. Jeg har aldrig været den store DH fan og jeg synes sjældent han kan levere det nødvendige niveau, der har dog været enkelte fine kampe fra ham, men han har sandt for dyden svært ved at finde det niveau der gjorde ham til landsholdsspiller. Jeg frygter lidt at DH trænger til et skifte og måske en fritagelse for et belastende viceanfører hverv. Vi får en prøve på det på søndag gennem en hel kamp, præcis som vi fik det i Esbjerg i efteråret. Jeg håber for OB og DH at det kommer til at fungere godt.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Så optakten på TV i går.

                    Medmindre jeg ikke havde fået ørevoksen helt ud af ørerne, så sagde Anders i et interview, at han gerne ville spille efter sommerferien og han også snakkede med nogen, men det var ikke OB.

                    Mest bare til info, synes ikke jeg har set det nævnt nogen steder.
                    Jeg ser meget gerne AMC er væk til sommer .

                    Comment


                      #11
                      Kampen i lørdags viste med tydelighed at AMC er et overstået kapitel. Få nu spillet KL og DH (eller hvem af de unge der skal tage over) sammen, så de er bedre rustet til næste sæson.

                      Comment


                        #12
                        DH skal da oppe sig gevaldigt hvis han skal være en man stoler på

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
                          DH skal da oppe sig gevaldigt hvis han skal være en man stoler på
                          Stort tryk på enig knap.
                          Men håber stadig det lykkedes for ham

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Stort tryk på enig knap.
                            Men håber stadig det lykkedes for ham
                            Jeg magter bare ikke, at se mere på den toprutinerede AMC sejle rundt i forsvaret, brokke sig til gule kort, for senere at blive udvist på frispark udløst af hans mangel på speed. Så hellere se DH udvikle sig via en blanding af godt spil og fejl, som kan føre til udvikling/forbedring. AMC er den gamle hund man ikke kan lære nye tricks!
                            Last edited by claudes1; 28-04-2014, 16:03.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Jeg magter bare ikke, at se mere på den toprutinerede AMC sejle rundt i forsvaret, brokke sig til gule kort, for senere at blive udvist på frispark udløst af hans mangel på speed. Så hellere se DH udvikle sig via en blanding af godt spil og fejl, som kan føre til udvikling/forbedring. AMC er den gamle hund man ikke kan lære nye tricks!
                              Enig. Ja, både DH og KL har lavet fejl, men det gør AMC jo da så sandelig også, og hellere se de unge lave fejl, end rutinerede folk der BURDE være klogere... Hos de unge kan man i det mindste håbe det udvikler dem...

                              mvh

                              MaxHH

                              Comment

                              Working...
                              X