Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er dine OB-favoritter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvem er dine OB-favoritter?

    Der er lang tid til juleaften. Og det føles næsten som om der er endnu længere til på torsdag. I hvert fald når man som jeg glæder sig helt vildt til kampen.
    Så hvis andre trænger til at fordrive tiden, udfordrer jeg til at lave en Top 5 over nuværende OB-spillere.

    Min Top 5:
    1. Kadrii: Jeg skal være helt ærlig og indrømme at jeg fik tårer i øjnene, da jeg så en OB-video før jul med Kadrii, der tog sine første skridt uden krykker:) Hvis alle andre - spillere, trænere, fans, bolddrenge, pølsevendere på stadion mv - havde samme fightervilje og gåpåmod som Kadrii, så ville det være meget sjovere at kigge efter OB i tabellen.

    2. Rasmus Falk: Den mand må sove med en fodbold og genopladningskabler. Det er en fornøjelse at opleve ham til træning. Han er altid i godt humør og står ofte lige og leger lidt efter træning. Det er så tydeligt han bare elsker at spille fodbold. Det er ikke altid han præstere på topniveau, men man har altid en fornemmelse af, at han ikke kan løbe så meget som en meter mere, når kampen bliver fløjtet af.

    3. Azer: Det er svært ikke at blive imponeret af hans start i klubben. Pludselig er der håb om vi har*fået den styrmand vi har sukket efter. Dejligt med en spiller, der kan sætte sig i respekt. Når det så samtidig tilføjes godt overblik, fin teknik og stor løbevillighed, så er det svært ikke at blive glad over den signing.

    4. Kasper Larsen. Hans alder taget i betragtning l
    leverer han med et godt bundniveau. Dejligt med en forsvarsspiller der er god med bolden og også mestre at gå med frem. Og så er det bare fantastisk dejligt at have spillere i start 11'eren med en rimelig portion stribet blod.

    5. Jacob Barrett: Han har ikke spillet meget, men hans uimponerethed er ja... imponerende. Han har en selvtillid som en erfaren professionel. Teknikken, drivet og lysten til at gå forrest er til stede i så store mængder, at der forhåbentlig ikke er tvivl om, at han også er i OB i næste sæson. Jeg var nede og se et par træninger vist endda før vi havde skrevet kontrakt med ham. Han havde allerede attituden med brystet fremskudt dengang. Det er sgu imponerende af så ung en spiller.

    Runner ups:
    Daniel Høegh: Jeg under ham så meget at komme tilbage på det niveau der gav ham en landsholdsplads. Han virker så gennemsympatisk. Jeg fik sgu også tårer i øjnene da han tidligere på sæsonen scorede et mål efter en lang, svær periode. Han er virkelig en spiller der ikke sætter sig selv over holdet. Det vil varme mit OB-hjerte at se ham på toppen igen.

    Schoop: Når han rammer sit højeste niveau er han en fornøjelse. Han er en af de få, der via sit spil kan rive de andre med sig. Ikke på fight, men på teknik og overblik. Og fighten har han endda efterhånden også lagt til sit spil. Kunne han da for f..... ikke få udskiftet nogle af sine fibre...

    Jeg er spændt på at høre, hvem I andre er størst fan af:)

    #2
    1) Falk
    2) Kadrii
    3) Momo
    4) Azer
    5) spelmann

    Comment


      #3
      1) JC
      2) N'Koum
      3) Vadocz
      4) Bodul
      5) O'Brien

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #4
        1) Momo
        2) Momo
        3) Momo
        4) Momo
        5) Momo

        Bobler: Momo

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          1) JC
          2) N'Koum
          3) Vadocz
          4) Bodul
          5) O'Brien

          MvT
          interessant
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Føler, at alle svar bliver en variation over:

            1) Falk
            2) Kadrii
            3) Momo
            4) Azer
            5) Ari

            Boblere: JBL, Spelmann, Ruud.

            Comment


              #7
              1: Diarra.
              2: Falk
              3: Schoop
              4: Kadrii
              5: Toppel

              Azer, Høegh, AMC og KL som boblere. Hverken Azer eller Barrett har spillet nok til for alvor at vinde mit hjerte endnu, omend Azer er meget godt på vej...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                1. Falk
                2. Høegh
                3. Kadrii
                4. Kasper Larsen
                5. Toppel
                God Hates us!

                Comment


                  #9
                  1: Falk
                  2: Schoop
                  3: K.Larsen
                  4: Høegh
                  5: Kadrii

                  Comment


                    #10
                    Hader at lave sådan noget her, for jeg kan aldrig blive enig med mig selv, men nu prøver jeg...

                    1. Falk...
                    2. Kadrii...
                    3. DH...
                    4. Azer...
                    5. Skoubo...

                    Masser af ungdom, masser af talent, masser af charme og lækkert hår... :-)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Falk... Høegh... Kasper Larsen...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Når jeg tænker "favoritter", så tænker jeg spillere, som jeg også vil huske om en del år, når de ikke er i OB længere...jeg har virkelig svært ved at skulle vælge hele 5 spillere - jeg har vel ikke engang 5 spillere på nuværende hold, som jeg synes er "fantastiske".

                        Men, der er nok 2 spillere, som jeg ganske givet også vil huske om 15-20 år:

                        1. Falk
                        2. Kadrii

                        Resten var vist bare nogen, der "var forbi holdet"...
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #13
                          1 Høegh
                          2 Falk
                          3 Kadrii
                          4 Schoop
                          5 Momo
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #14
                            1. Falk - Topniveauet er til SÅ meget mere end Superligaen.
                            2. Kadrii - Forbilledlig fight, hver gang. Han tuder ikke når han bliver væltet, brokker sig ikke i pressen og har generelt bare en rigtig god attitude.
                            3. Høegh - Da han var landsholdsaktuel havde han et enormt topniveau, og jeg under ham virkelig, at han når det niveau igen. Han vil så gerne, og fremstår altid meget sympatisk.
                            4. Ruud - Man har aldrig kunne sætte en finger på Ruuds indstilling. Han leverer 100 procent hver eneste gang han spiller. Teknikken har det til tider med at være hans største udfordring, men han tackler, løber solen sort og leverer utrolig mange ting både fremadrettet og bagudrettet. Indstillingen er aldrig til diskussion, og han virker gennemført professionel. Det er prisværdigt, ikke blot i OB, men generelt.
                            5. Kasper Larsen - Den stille fynbo, der ikke får så meget opmærksomhed. Virker som typen, der bare gør hvad han bliver bedt om. Og han gør det oftest godt. Som listen også indikerer, er det stort plus at være lokal, loyal og god.

                            Comment


                              #15
                              1. Falk
                              2. Kadrii
                              .
                              .
                              3. Kasper Larsen
                              4. Høegh
                              .
                              .
                              5. Schoop

                              Comment

                              Working...
                              X