Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcm-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom fcm-ob

    Azer

    #2
    Azer BUSULAAADIIICZ
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Azer

      Comment


        #4
        Ganske enig
        Azer Busuladzic er min MOM

        Comment


          #5
          Azer som MOM. Falk spillede også en god kamp.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Falk var dog klart min runner up

            Comment


              #7
              Tænker også Falk, eller Busuladzic, og ender nok på Busuladzic. Virkelig dygtig på bolden. Rolig, men samtidig hurtig.
              Til gengæld synes jeg at første halveg er Skulason og Spelmann virkelig under niveau.
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                #8
                Azer, helt klart. Og så er jeg stadig voldsomt imponeret over Diarra. Han er godt nok vores Mr. Reliable.
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                  Tænker også Falk, eller Busuladzic, og ender nok på Busuladzic. Virkelig dygtig på bolden. Rolig, men samtidig hurtig.
                  Til gengæld synes jeg at første halveg er Skulason og Spelmann virkelig under niveau.
                  meget meget enig. De 2 fungerer ikke rigtig sammen..
                  Azer + 1. Det må være den nye konstellation i resten af foråret

                  Comment


                    #10
                    Azer, uden tvivl. Det ser meget bedre ud efter han kommer på banen, han er god både med og uden bold. Jeg er især imponeret over hvor god han er til at holde hovedet koldt og spille sig ud af pressede situationer, når man tænker på at tempoet må være noget højere end han har været vant til.

                    Comment


                      #11
                      Azer, han skal spille fast fremover, samtidig spiller Høgh sig også op i denne kamp, og mon ikke Kasper er slået af.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Azer, helt klart. Og så er jeg stadig voldsomt imponeret over Diarra. Han er godt nok vores Mr. Reliable.
                        arghhh Marco. Det så sgu ikke for godt ud de første 40 min.. Så du ikke dem?
                        resten var fint

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Azer, uden tvivl. Det ser meget bedre ud efter han kommer på banen, han er god både med og uden bold. Jeg er især imponeret over hvor god han er til at holde hovedet koldt og spille sig ud af pressede situationer, når man tænker på at tempoet må være noget højere end han har været vant til.
                          Fuldstændig enig. Hvad kan det ikke blive til?

                          Comment


                            #14
                            MOM: Azer busLAUSLISUSZXXZZXS
                            Kampens dårligste: Ari Skulason for 2. eller 3. uge i træk

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Azer, han skal spille fast fremover, samtidig spiller Høgh sig også op i denne kamp, og mon ikke Kasper er slået af.
                              syntes nu ikke at DH så særlig sikker ud generelt... Jeg er i tvivl her..
                              jeg ser aller helst at vi får en ny CM næste sæson. JH må finde et scoop et sted..

                              Comment

                              Working...
                              X