Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning: Skal Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Afstemning: Skal Lars Jacobsen hjem til OB?

    Stem på denne side:

    http://www.polleverywhere.com/multip...suf09LBnUL/web

    Om ikke andet kan vi da få kommunikeret ud hvad vi OB fans egentlig mener.

    Jeg skal nok prøve at opdatere løbende.
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    I Kan vidst se resultatet løbende her:
    http://www.polleverywhere.com/multip...wYResuf09LBnUL
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      #3
      Ja undskyld det er ikke for at lege netbetjent men hvorfor skal vi stemme om det? Hvis man kigger de 228 indlæg i "Lars Jacobsen hjem til OB?" tråden som giver et rimelig klart billede af hvad dette forum mener. Jeg mener også at forum her har været citeret for det på en af aviserne online. Budskabet er vist sendt ud nok så kraftigt.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        Jeg er rystet over det foreløbige resultat

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Ja undskyld det er ikke for at lege netbetjent men hvorfor skal vi stemme om det? Hvis man kigger de 228 indlæg i "Lars Jacobsen hjem til OB?" tråden som giver et rimelig klart billede af hvad dette forum mener. Jeg mener også at forum her har været citeret for det på en af aviserne online. Budskabet er vist sendt ud nok så kraftigt.
          Hvis du kigger tråden igennem vil du se at rigtig mange brugere gentager det samme budskab igen og igen om, hvor stor en idiot de synes Lars Jacobsen er. Af en eller anden grund har mennesker oftere et større behov for at udtrykke utilfredshed end det modsatte.tjek fx Ekstra Bladets Nationen. Jeg kom ikke selv med et indlæg da debatten var på sit højeste fordi jeg simpelthen ikke orkede en byge af unuancerede indlæg efterfølgende der får en til at føle, at man er en klaphat fordi man argumenterer for at skrive med LJ. Jeg tror at rigtig mange ligesom jeg ikke har orket at tage kampen med det had nogle fans åbenbart føler.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Jeg er rystet over det foreløbige resultat
            Demokrati er benhårdt - især hvis man mener, at man helt sikkert har ret :o)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Hvis du kigger tråden igennem vil du se at rigtig mange brugere gentager det samme budskab igen og igen om, hvor stor en idiot de synes Lars Jacobsen er. Af en eller anden grund har mennesker oftere et større behov for at udtrykke utilfredshed end det modsatte.tjek fx Ekstra Bladets Nationen. Jeg kom ikke selv med et indlæg da debatten var på sit højeste fordi jeg simpelthen ikke orkede en byge af unuancerede indlæg efterfølgende der får en til at føle, at man er en klaphat fordi man argumenterer for at skrive med LJ. Jeg tror at rigtig mange ligesom jeg ikke har orket at tage kampen med det had nogle fans åbenbart føler.
              Tja et eller andet sted forstår jeg dig godt. Men hvis nu nogle mener at LJ virkelig er en idiot, så er deres mening vel lige så vigtig som din. At du så ikke orker at tage kampen op er jo en anden sag.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Demokrati er benhårdt - især hvis man mener, at man helt sikkert har ret :o)
                Og her gik jeg og troede, at jeg var den eneste OB-fan der ikke hader Lars Jacobsen.

                Comment


                  #9
                  Beklager, men kan se at kun 40 kan stemme.
                  Ved i øvrigt ikke om der er nogen der har stemt flere gange. Troede ikke det er muligt, men hvis resultatet passer er det da noget overraskende...
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Tja et eller andet sted forstår jeg dig godt. Men hvis nu nogle mener at LJ virkelig er en idiot, så er deres mening vel lige så vigtig som din. At du så ikke orker at tage kampen op er jo en anden sag.
                    Folk skal selvfølgelig have lov at udtrykke hvad de mener.jeg tror bare vi - jeg selv inklusiv - har en tendens til hellere at ville fortælle om vores utilfredshed end det modsatte. Derfor tror jeg ikke en ophedet debat der deler vandene nødvendigvis giver et retvisende billede af hvordan meningerne fordeler sig.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Folk skal selvfølgelig have lov at udtrykke hvad de mener.jeg tror bare vi - jeg selv inklusiv - har en tendens til hellere at ville fortælle om vores utilfredshed end det modsatte. Derfor tror jeg ikke en ophedet debat der deler vandene nødvendigvis giver et retvisende billede af hvordan meningerne fordeler sig.
                      Man skal jo selvfølgelig vælge sine kampe med omhu og dermed undlade og gå ind i debatter som er nytteløse. Jeg synes dog ikke at alle nej siger er så slemme endda og du har da også været lidt med i tråden uden at du er blevet slagtet fuldstændigt
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                        Beklager, men kan se at kun 40 kan stemme.
                        Ved i øvrigt ikke om der er nogen der har stemt flere gange. Troede ikke det er muligt, men hvis resultatet passer er det da noget overraskende...
                        Var der ikke noget med, at man kunne oprette en afstemning her i en tråd i det her "nye" forum? Eller var det i det endnu nyere (det første, der blev skrottet...)?

                        (ovenstående er mere sådan et generelt spørgsmål, end det er et udtryk for min holdning til en afstemning om emnet :-) )
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #13
                          Utryg ved sitet men ja han må gerne komme tilbage, men han skal være billig. FCK er et job. OB er vigtigere for ham. Og holdet skriger efter rutine og alder. Der er derfor intet at stemme om....
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Skynd dig at få slettet den afstemning der...

                            Den er alligevel ubrugelig...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Skynd dig at få slettet den afstemning der...

                              Den er alligevel ubrugelig...
                              Jeg tror faktisk det er et rimelig dækkende niveau af ja og nej-stemmer... LJ vil dele fangruppen i to, og hvis klubben kan leve med den splid, til den pris han koster, og med den alder han har, jamen så skal de da endelig bare gå i krig...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment

                              Working...
                              X