Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optimale start 11?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optimale start 11?

    Syntes efterhånden at vi har en del gode alternativer til de fleste pladser da flere spillere kan spille flere pladser.

    På trods af at der fortsat bliver prædiket kontinuitet formår vores trænerteam fortsat at rokere på flere pladser fra kamp til kamp.

    Ja der er skader, ja der er karantæner og ja vi møder forskellige modstandere der kan udfordres på forskellige opstillinger men hvordan ville I stille den optimale start11? Både her i foråret og i næste sæson.

    Kun nuværende trup kan benyttes inkl. evt. forlængelse hvis vi siger at der er kr. 0,- til handler til sommer.

    Nuværende trup:

    Mads Toppel
    Jesper Christiansen
    Casper Radza
    Espen Ruud
    Mohammed Diarra
    Anders Møller Christensen
    Daniel Høegh
    Kasper Larsen
    Jacob Barret Laursen
    Rasmus Falk
    Lukas Jensen (dog først fra sommer)
    Ari Skulason
    Azer Busuladzic
    Martin Spelmann
    Jacob Schoop
    Connor O´Brien
    Kriztian Vadocz
    Emil Larsen
    Baskim Kadrii
    Mustafa Abdellaaoue
    Darko Bodul
    Morten Skoubo
    Jeppe Hansen
    Cedric N´Koum
    Dusan Djuric
    Mikkel Desler (defensiv midtbane)
    Anders Thomsen (angriber)
    Mathias Greve (midtbane)

    Som jokere tillader jeg mig at tilføje de U19 spillere der er 18+ men endnu ikke er forlænget med eller rykket op på 1. holdet.

    Mads Raben (angriber)
    Mark Kongsted (midtbane)
    Emil P. Jørgensen (forsvar)
    Frederick Schram (målmand)
    Last edited by Plum; 06-04-2014, 18:51.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Toppel
    Momo Høegh Kasper JBL
    Falk Ari Azer Emil
    Bashkim mos

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Mads Toppel

      Jesper Christiansen
      Casper Radza
      Espen Ruud
      Mohammed Diarra
      Anders Møller Christensen
      Daniel Høegh
      Kasper Larsen
      Jacob Barret Laursen
      Rasmus Falk
      Lukas Jensen (dog først fra sommer)
      Ari Skulason
      Azer Busuladzic
      Martin Spelmann
      Jacob Schoop
      Connor O´Brien
      Kriztian Vadocz
      Emil Larsen
      Baskim Kadrii
      Mustafa Abdellaaoue
      Darko Bodul
      Morten Skoubo
      Jeppe Hansen

      Cedric N´Koum
      Dusan Djuric

      Mikkel Desler (defensiv midtbane)
      Anders Thomsen (angriber)
      Mathias Greve (midtbane)

      22 spillere inkl. de nyoprykkede.

      Mads Raben (angriber)
      Mark Kongsted (midtbane)
      Emil P. Jørgensen (forsvar)
      Frederick Schram (målmand)

      4 hvoraf 2-3 stykker har snust til 1. holdsbold..
      Tillader mig at tage fat i dem der i mine øjne skal forlænges med af nuværende kontraktudløb:
      JBL og Mos fra 1. holdet og så forlænge med Radza, Kongsted, EPJ og Jacob Rasmussen.
      Resten vil jeg sige tak og farvel til.

      Dertil mener jeg at man måske kan sælge COB og CNK samt Bodul (og evt JC samt Schoop) uden at det vil koste alverdens for holdet. Kunne måske give plads til købet af en spiller eller to (Dalgaard og Peskovic)) selvom det ikke er tilladt i forhold til oplægget.

      Toppel/JC/Radza
      Momo/DH - DH/KL/Momo/EPJ - JBL/Momo/Ari
      Falk/Lucas/CNK - Ari/Azer/Spelmann/Schoop/COB/Desler - Emil/Greve
      Kadrii/Mos/Bodul

      På papiret syntes jeg faktisk at det ser ok ungt, stærkt og fynsk ud ... men i realiteten?? Det er ikke skabet vi spiller om ..

      Jeg vælger at spille med 4-4-2 med en forholdsvis defensiv central midtbane til at støtte op om forsvaret da begge kanter og backs vil være aggressive sammen med angriberne.
      Last edited by Plum; 06-04-2014, 19:01.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Syntes efterhånden at vi har en del gode alternativer til de fleste pladser da flere spillere kan spille flere pladser.

        På trods af at der fortsat bliver prædiket kontinuitet formår vores trænerteam fortsat at rokere på flere pladser fra kamp til kamp.

        Ja der er skader, ja der er karantæner og ja vi møder forskellige modstandere der kan udfordres på forskellige opstillinger men hvordan ville I stille den optimale start11? Både her i foråret og i næste sæson.

        Kun nuværende trup kan benyttes inkl. evt. forlængelse hvis vi siger at der er kr. 0,- til handler til sommer.

        Nuværende trup:

        Mads Toppel
        Jesper Christiansen
        Casper Radza
        Espen Ruud
        Mohammed Diarra
        Anders Møller Christensen
        Daniel Høegh
        Kasper Larsen
        Jacob Barret Laursen
        Rasmus Falk
        Lukas Jensen (dog først fra sommer)
        Ari Skulason
        Azer Busuladzic
        Martin Spelmann
        Jacob Schoop
        Connor O´Brien
        Kriztian Vadocz
        Emil Larsen
        Mustafa Abdellaaoue
        Darko Bodul
        Morten Skoubo
        Jeppe Hansen
        Cedric N´Koum
        Dusan Djuric
        Mikkel Desler (defensiv midtbane)
        Anders Thomsen (angriber)
        Mathias Greve (midtbane)

        Som jokere tillader jeg mig at tilføje de U19 spillere der er 18+ men endnu ikke er forlænget med eller rykket op på 1. holdet.

        Mads Raben (angriber)
        Mark Kongsted (midtbane)
        Emil P. Jørgensen (forsvar)
        Frederick Schram (målmand)
        - det kunne man jo også se som en del af problemet. Det er fint med et par af de "polyvante" spillere (er det ikke det Morten Olsen kalder dem) så der er nogle at flytte rundt med ifbl med skader og karantæner - men syntes også det kan tage overhånd. Måske det var bedre spillerne fik til til at vende sig til en bestemt plads. Ari der er købt til vb - men faktisk gør det klart bedst på midten. Diarra der vel var midtbane da han kom - har spillet 3 pladser i OB, men aldrig på midtbanen - og får mest tid på vb på trods af han er meget højrebenet.

        nå men tilbage til det det handler om - de 3 unge der er skrevet med fra sommer undlader jeg helt - da mit kendskab til dem er meget begrænset.

        Toppel
        Ruud AMC KL JBL
        Falk Schoop Azer Emil
        Kadrii Skoubo

        Toppel - habil målmand men næppe mere, her kunne vi godt trænge til en forstærkning - en klar 1. målmand

        forsvaret syntes jeg ikke der er så meget at sige til, JBL syntes jeg ser meget spændende ud, håber vi signer ham permanent. Og så håber jeg der kan findes en ordenlig erstatning for amc til sommer.

        midtbanen; det er lidt baseret på nuværende form- syntes både spelmann og ari virker lidt for nedadgående pt. Falk skal selvfølgelig være med - men hold op hvor jeg håber han snart bliver lidt mere målfarlig. Emil mangler noget form men mener stadig han skal være på banen da han kan noget på egen hånd - og i samspil med falk.

        angrebet; kadrii kan jeg bare rigtigt godt li' som type - håber snart han er 100% fit så vi ser ham fra starten. Skoubo - mål laver han for lidt af, og skadet er han for ofte - men han er en go' spilstation og han fordeler boldene fint videre/indgår godt i spillet

        det efterlader så jc, spelmann, ari, mos, høegh og bodul på bænken som de næste i rækken til spilletid

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Syntes efterhånden at vi har en del gode alternativer til de fleste pladser da flere spillere kan spille flere pladser.

          På trods af at der fortsat bliver prædiket kontinuitet formår vores trænerteam fortsat at rokere på flere pladser fra kamp til kamp.

          Ja der er skader, ja der er karantæner og ja vi møder forskellige modstandere der kan udfordres på forskellige opstillinger men hvordan ville I stille den optimale start11? Både her i foråret og i næste sæson.

          Kun nuværende trup kan benyttes inkl. evt. forlængelse hvis vi siger at der er kr. 0,- til handler til sommer.

          Nuværende trup:

          Mads Toppel
          Jesper Christiansen
          Casper Radza
          Espen Ruud
          Mohammed Diarra
          Anders Møller Christensen
          Daniel Høegh
          Kasper Larsen
          Jacob Barret Laursen
          Rasmus Falk
          Lukas Jensen (dog først fra sommer)
          Ari Skulason
          Azer Busuladzic
          Martin Spelmann
          Jacob Schoop
          Connor O´Brien
          Kriztian Vadocz
          Emil Larsen
          Mustafa Abdellaaoue
          Darko Bodul
          Morten Skoubo
          Jeppe Hansen
          Cedric N´Koum
          Dusan Djuric
          Mikkel Desler (defensiv midtbane)
          Anders Thomsen (angriber)
          Mathias Greve (midtbane)

          Som jokere tillader jeg mig at tilføje de U19 spillere der er 18+ men endnu ikke er forlænget med eller rykket op på 1. holdet.

          Mads Raben (angriber)
          Mark Kongsted (midtbane)
          Emil P. Jørgensen (forsvar)
          Frederick Schram (målmand)
          JC
          Conor - DH - KL - JBL
          Falk - Skulason - Azer - Emil
          Mos - Kadrii

          Egentlig ville jeg foretrække Schoop frem for Skulason men erfaringen viser desværre han er for meget skadet. Der er behov for en midtbanemand der kan styre spillet og skabe ro. Hvis ikke Schoop kan gøre det fast, er det bedre at satse på Skulason for at sikre kontinuitet. Vi skal i hvert fald have en midterste midt der er mere sikker med bolden og kan sætte vores offensive folk bedre i scene. Det evner Schoopnår han er på toppen men det er han sjældent pga skader.
          Last edited by OB er Gud; 06-04-2014, 19:01.

          Comment


            #6
            Min foretrukne opstilling i signaturen.

            Comment


              #7
              Nuværende trup:

              Toppel
              Ruud AMC Larsen Momo
              Falk Azer Ari Emil
              Skoubo Kadrii

              Comment


                #8
                Toppel
                Ruud AMC KL JBL
                Falk Azer Ari Emil
                Skoubo
                Kadrii

                Momo er efter min mening stærk nok til at overtage Ruuds HB efter sommerferien. Skoubo håber jeg vi forlænger med, forudsat han kommer ned i løn. Han har været blandt de bedste OB'ere i foråret. På den centrale midtbane, synes jeg egentlig at Spelmann og Schoop er ligeså gode bud på start-11'eren som dem jeg har valgt. Der er virkelig kamp om pladserne derinde, men set over en hel sæson, har Ari vist det højeste niveau, når han har spillet der. Azer har været stærkest siden han kom til, og derfor blev det de to.
                Ender Emil med at blive solgt til sommer, så vil jeg gerne have Lukas Jensen ind i stedet for. Han så lovende ud da han kom ind igår.

                Comment


                  #9
                  Toppel
                  momo. Høgh. Kl. Jbl

                  azer ari shoop

                  falk. Mos. Kadrii



                  2 boldfaste midtbanespilleren i Azer og Shoop + en kriger i Ari
                  3 arbejdsivrige i front.
                  forsvaret kunne godt savne en rutineret ræv, bare ikke Amc som skal have stor tak for sin indsats gennem mange år.

                  Comment


                    #10
                    Mit bud:

                    Toppel
                    Ruud - AMC - KL - JBL
                    Falk - Ari - Azer - Emil
                    Skoubo - Kadrii
                    Det irriterer mig, at Ari skal spille den venstre back, når han tydeligvis er bedst centralt (og vores mest stabile spiller på den position).

                    Comment


                      #11
                      Det store problem her har kbhob og andre gjort opmærksom på før: vi savner en fast midtbanekonstellation, der kan blive banket på plads. At f.eks. Emil og Falk kan ligge og bytte under en kamp betyder er fint, så længe systemet sidder. Og det er lidt svært at gennemskue TBs vægelsind her: hvem er egentlig hans foretrukne centralt, hvis alle er fit?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Det store problem her har kbhob og andre gjort opmærksom på før: vi savner en fast midtbanekonstellation, der kan blive banket på plads. At f.eks. Emil og Falk kan ligge og bytte under en kamp betyder er fint, så længe systemet sidder. Og det er lidt svært at gennemskue TBs vægelsind her: hvem er egentlig hans foretrukne centralt, hvis alle er fit?
                        Umiddelbart er jeg ret overbevist om, at Schoop er førsteprioritet centralt, hvis han er fit. Han er vel den bedste motor til den tekniske del af den fodbold, TB gerne vil spille. Problemet er bare, at Schoops skadesfrekvens gør, at han sjældent rammer sit topniveau, eller i det hele taget kan spille ret mange kampe i træk. Umiddelbart er det svært at se andre oplagte, der kan agere styrmand på midtbanen. Så problemet er vel lidt, at TB mangler den rette midtbanemand til at spille den type fodbold, han gerne vil. Hvis man havde en spiller, der hver gang kunne levere som Schoop gjorde mod Brøndby, så tror jeg egentlig det er lige før, at det er ligegyldigt om den anden centrale midtbanemand er Azer, Spelmann eller Ari.

                        Comment

                        Working...
                        X