Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jeppe Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeppe Hansen

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...med-sommerexit

    Lyder også til at han er på vej væk

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...med-sommerexit

    Lyder også til at han er på vej væk
    Han har ikke fået mange minutter på banen, men nok til at man har kunnet se, at han ikke har Superligapotentiale, så fint nok at sende ham videre.

    Comment


      #3
      ja hans mål og de point der fulgte med var sådan set mere end jeg havde forventet af ham.

      lad os håbe han kan finde en 1 div. klub til efter sommerferien, for han skal nok lige et trin ned, og så have masser af spilletid

      Comment


        #4
        http://mobil.bold.dk/#/nyt/OB-angrib...ger-til-Island

        Comment


          #5
          Tja, havde nu gerne set Jeppe inde noget mere, og gerne i stedet for en (formodentligt dyrere) Bodul. Jeppe har i det mindste givet sig fuldt ud når han har fået chancen....

          Comment


            #6
            Fint for Jeppe at få lidt spilletid - håber han finder sig et passende niveau efter sommerferien
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              lyder fornuftigt - al mulig held og lykke til ham

              Comment


                #8
                Fornuftigt - Man må sgu gi´ham at han kæmper for det...

                - Kenned

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bux Se indlæg
                  Tja, havde nu gerne set Jeppe inde noget mere, og gerne i stedet for en (formodentligt dyrere) Bodul. Jeppe har i det mindste givet sig fuldt ud når han har fået chancen....
                  Men han har jo slet ikke niveauet og ville med stor sikkerhed kunne give mindre til holdet end Bodul....
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    http://www.bold.dk/nyt/OB-Har-vaeret...r-Jeppe-Hansen

                    Comment


                      #11
                      De træninger jeg har set med ham har han slet slet ikke været god nok. Jeg tvivler på han kommer tilbage til superligaen igen. Bodul er i en helt anden liga.. vi taler MANGE længder foran JH.

                      Dårlig scouting og fuldstændig spild af penge.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                        De træninger jeg har set med ham har han slet slet ikke været god nok. Jeg tvivler på han kommer tilbage til superligaen igen. Bodul er i en helt anden liga.. vi taler MANGE længder foran JH.

                        Dårlig scouting og fuldstændig spild af penge.
                        har du fulgt signingen af JH?
                        det var en lottokupon, der både var fynsk og billig, samt en spiller der havde noget andet end vores nuværende (vildskab). Jeg synes vi har gjort det rette: givet et fynsk talent chancen til ingen penge og en kort kontrakt, på en plads hvor vi var lidt sårbare. Denne gang var der ikke gevinst og han sendes videre i systemet, uden det har kostet os alverden.
                        han skulle have gået til 30-40k, hvilket er ingenting i forhold til CK's løn på 80k.

                        pøj pøj til JH og tak for sejrsmålet imod FCN.

                        Flere fynske lottokuponer fremfor ukendte franske 4.Div spillere--> jatak

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          har du fulgt signingen af JH?
                          det var en lottokupon, der både var fynsk og billig, samt en spiller der havde noget andet end vores nuværende (vildskab). Jeg synes vi har gjort det rette: givet et fynsk talent chancen til ingen penge og en kort kontrakt, på en plads hvor vi var lidt sårbare. Denne gang var der ikke gevinst og han sendes videre i systemet, uden det har kostet os alverden.
                          han skulle have gået til 30-40k, hvilket er ingenting i forhold til CK's løn på 80k.

                          pøj pøj til JH og tak for sejrsmålet imod FCN.

                          Flere fynske lottokuponer fremfor ukendte franske 4.Div spillere--> jatak
                          Han har betalt sin løn alene igennem sejrsmålet mod FCN.

                          Held og lykke til Jeppe!

                          Comment


                            #14
                            Tak til Jeppe for målet og indsatsen. Held og lykke på Island.

                            Comment


                              #15
                              Al mulig held og lykke til Djeppe, han har gjort det forventede af ham, og muligvis mere end det med målet mod FCN.
                              Jeg tror faktisk ikke signingen af ham var begrundet i noget sportsligt perspektiv, men måske mere i at truppen på daværende tidspunkt var meget indelukket og ikke fungerede som et hold. Djeppe kom med en uimponerethed og et let og udadvendt sind med let til grin. Jeg tror det har været ønsket om at løsne op for noget af det indesluttethed som var og måske stadig er i truppen og at hans tilgang til det måske forsøges at blive bragt tættere på banen end han nogensinde har været i OB i næste vindue, og det KAN være LJ og det kan også være andre.
                              Last edited by manner; 08-05-2014, 05:00.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X