Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF-OB (23. Marts 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Brøndby IF-OB (23. Marts 2014)

    Måske for tidligt, men faktum er at Ari og Spelmann er ude. Kasper Larsen Tvivlsom og Barrett yderst tvivlsom. Toppel tilbage... Skubber han JC ud i kulden igen?
    Jeg gætter på følgende (ikke at det er den jeg håber på)

    Toppel
    Ruud AMC K.Larsen Diarra

    O'Brien
    Falk Busuladzic Schoop E.Larsen

    Skoubo
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    http://www.fyens.dk/article/2475521:...r-til-Broendby
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Ja der er ikke så mange mulighede. Jeg håber dog på en midtbane med O´Brien og Vadocz, så må Busuladzic tage bænken i den kamp. Desværre tror jeg ikke der er mål i, at have Skoubo som eneste angriber. Hvis vi kommer fra Brøndby med point, skal jeg ikke klage.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        forventer et klart nederlag...
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #5
          jeg tror også på et comeback til Vadòcz i denne kamp, men det er uden tvivl i mangel af de 2 andre, og han får sikkert ikke mere end den ene, hvis han finder nåde hos træneren
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Ja der er ikke så mange mulighede. Jeg håber dog på en midtbane med O´Brien og Vadocz, så må Busuladzic tage bænken i den kamp. Desværre tror jeg ikke der er mål i, at have Skoubo som eneste angriber. Hvis vi kommer fra Brøndby med point, skal jeg ikke klage.
            - det bliver helt sikkert en svær kamp, ville den være uanset - men med spelmann og ari ude bliver det mere end vanskeligt - når det så er sagt mener jeg stadig denne kamp er lidt en "gratis omgang" ifht at sikre overlevelse - der er de næste 2 runder langt vigtigere.
            skoubo, eller mos alene på toppen dur ikke. Og Vadocz tvivler jeg kommer tættere på end bænken; COB, Schoop og azer står formentlig stadig foran i køen.

            mon ikke det bliver;

            Toppel
            Ruud AMC KL Diarra

            Falk Schoop Azer/(COB) Emil

            Skoubo Mos


            - og så ser vi vel Kadrii inde de sidste ca 20 min.

            Comment


              #7
              Vi kan overraske i denne kamp, vi præsterer bedst mod topholdende.

              Men det bliver uhyggeligt svært, BIF spiller(desværre) fantastisk flot fodbold for tiden, Kahlenberg er uhyggelig god, og binder deres hold med mange unge profiler fint sammen.

              Hvis Falk/Emil/Diarra og måske Kadrii spiller en superkamp overrasker vi måske. Håber at dette kan blive vores vendepunkt i denne forårs sæson.

              Håber snart at Høegh for chancen, han har samme fodbold uddannelse som de andre kreative spillere på vores hold, Høegh og Larsen må være nutid i OB, selv om det kan koste lidt, det koster tydeligvis også med AMC.

              En bagkæde med Diarra Larsen Høegh og Barret kunne være så interessant at se.

              Comment


                #8
                http://www.bold.dk/nyt/OB-traener-Ba...ligner-Robocop

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  forventer et klart nederlag...
                  Har også på fornemmelsen at Mandag bliver på total autopilot, hvis jeg skal klare mig igennem den...

                  ... men jeg håber da på at jeg dukker op arbejdet med kage og højt humør, og en umættelig tørst efter at håne de gule sataner, der bare er over alt...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Virker ikke som Barret bliver klar, måske Kadrii som back ville også
                    tilfører holdet meget offensivt

                    Comment


                      #11
                      Nogen der ved hvem Brøndby har ude?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Nogen der ved hvem Brøndby har ude?
                        Brøndby har Lebogang Phiri ude med karantæne.

                        Comment


                          #13
                          JC
                          Ruud AMC Larsen Diarra

                          Falk O'Brien Schoop Larsen

                          Skoubo

                          Mos

                          Comment


                            #14
                            Der er godt nok begrænset med muligheder.

                            Jesus, hvor kan vi risikere at blive løbet over ende. Selvom defensiven har været bedre end offensiven i foråret, er vi med Ari og Spelmann ude ualmindeligt dårligt stillet rent defensivt. En central midt med Conor og Schoop er rent selvmord, men kan ikke se alternativerne på nuværende tidspunkt. Så skulle vi pakke midtbanen med Azer i stedet for én af de to på toppen, for at få lidt mere pondus på midten.
                            Toppel
                            Ruud AMC Larsen Diarra
                            Falk Conor Azer Schoop Emil
                            Mos

                            Comment


                              #15
                              Ser helst din opstilling JMJ, vi har brug for fysik på midten, og det har Azer. Og det vil give mere plads offensivt til Falk og Emil.
                              Ser gerne vi prøver at spille mere 4-3-3, i stedet for det evigt læste 4-4-2.

                              Comment

                              Working...
                              X