Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM OB-Viborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM OB-Viborg

    Hmmmm

    #2
    Dalgaard
    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

    Comment


      #3
      Jbl...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Ari.. Ingen tvivl hos mig. Får et tidligt gult kort som kunne have fået ham til at trække lidt i håndbremsen, men han kører på både centralt og på backen..

        Helt klart min MOM, hvor nærmeste forfølger er Ruud/K.Larsen

        Comment


          #5
          Jbl
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #6
            Espen Ruud, han blev ved hele tiden med sin fight.

            Comment


              #7
              JC.

              Alene af af den grund, at uden superredningen til sidst havde vi tabt, og så havde fanden for alvor været løs.

              Det kunne også være blevet Barrett.

              Comment


                #8
                Ari

                Comment


                  #9
                  Ari
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Ari

                    Comment


                      #11
                      Ari får også min... fight, vilje, forsøg på hælafleveringer, aggressivitet... Det er godkendt...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Ari #?"%#%€<=#&" Hvad fanden sker der for det her forum. Ari's personlige masturbation fanklub må snart gå til optiker - Han var langt under niveau idag og trak et dårligt spillende OB hold ned!

                        Mom: JC (Skoubo spillede OK, resten under niveau)
                        Emil ser desværre ud til at være helt ved siden af sig selv i øjeblikket.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                          Ari #?"%#%€<=#&" Hvad fanden sker der for det her forum. Ari's personlige masturbation fanklub må snart gå til optiker - Han var langt under niveau idag og trak et dårligt spillende OB hold ned!

                          Mom: JC (Skoubo spillede OK, resten under niveau)
                          Emil ser desværre ud til at være helt ved siden af sig selv i øjeblikket.
                          stop dig selv inden du bliver pinlig

                          Comment


                            #14
                            JC får den for den meget vigtige redning til sidst.

                            Ari var sgu ikke god nok. Smed bolden væk mange gange i første halvleg. Rigtigt mange bolde i dybden uden adresse, og gav også bolden helt håbløst væk tæt på eget felt.

                            Comment


                              #15
                              Bortset fra, at han måske bruger lidt for bombastiske udtryk; så er der absolut intet pinligt i at mene, at han var langt under niveau i dag - med bolden. Han smed TONSVIS af bolde væk, der ganske rigtigt var med til at trække vores spil ned i niveau. Ligesom Espen Ruud gjorde imod FCK; men fight og indstilling bliver belønnet herinde; så jeg forstår så ganske udmærket, hvis nogen vil stemme på ham som man of the match. Ari har fighten og mentaliteten i stort set hver kamp, også i dag; men han smed altså rigtigt mange bolde væk; rent offensivt; og vi bliver altså ikke et bedre hold af ren fight. Vi skal også snart til at spille lidt bedre.

                              Jeg stemmer blankt til Man Of The Match; fordi jeg synes det ikke var godkendt med bolden i dag. Heller ikke fra Ari Skulasons side.

                              Synes jeg. Og det er altså ikke pinligt, bare fordi du er uenig.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X