Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jacob Barrett.

    Jacob Barrett Laursen kom til skade i OB's kamp mod Viborg. Det skete i en duel, hvor han slog hoved og nakke, og han var for en stund bevidstløs. OB'eren blev båret fra banen med nakkekrave og efterfølgende afhentet af ambulance, hvor han fastspændt på et spineboard blev kørt til OUH.

    Her har undersøgelser heldigvis vist, at nakken ikke havde taget skade.

    Jacob Barrett har dog pådraget sig en kraftig hjernerystelse, men han er på vej hjem, hvor hans familie vil tage sig godt af ham og holde øje med ham det første døgn.

    De kommende dage vil han skulle holde sig i ro, og midt på ugen vil OB's lægelige stab tage en vurdering af, hvordan situtaionen har udviklet sig i forhold til hvornår han kan være tilbage på træningsbanen.

    Vi ønsker Jacob Barrett god bedring og glæder os til at se ham tilbage på banen.


    http://www.ob.dk/artikel/endnu-ikke-...ett-skade.aspx
    Last edited by Familien L; 16-03-2014, 17:12.

    #2
    tak for update.

    Comment


      #3
      Pyha

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Pyha
        Ja puha, billigt sluppet, det så rigtig grimt ud. God bedring til ham, han er forhåbentlig tilbage om nogle uger, han var et af lyspunkterne i dag.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
          Ja puha, billigt sluppet, det så rigtig grimt ud. God bedring til ham, han er forhåbentlig tilbage om nogle uger, han var et af lyspunkterne i dag.
          Enig. Syntes han viste at han kunne have en fremtid i OB.
          Håber vi har råd

          Comment


            #6
            godt at høre.

            god bedring til Jacob

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Enig. Syntes han viste at han kunne have en fremtid i OB.
              Håber vi har råd
              Enig, hans unge alder taget i betragtning, håber jeg også vi signer ham og gerne på en lang kontrakt.

              Comment


                #8
                Ja se nu bare og giv ham 4-5 år i Odense. Der er potentiale i knægten

                Comment


                  #9
                  Det var godt det ikke gik værre. God bedring til ham. Håber der er råd til en permanent aftale.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #10
                    Tak. Det lød meget dramatisk i radioen.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Nogen der har hørt hvordan det går med ham?

                      Comment


                        #12
                        Det er vel det samme med mindre der er (uventede) komplikationer. En kraftig hjernerystelse betyder at JBL ikke spiller i weekenden, højst højst sandsynligt. Måske træning indenfor en håndfuld dage.

                        Comment


                          #13
                          http://www.bold.dk/nyt/OB-traener-Ba...ligner-Robocop

                          Comment


                            #14
                            Så kom Barret på banen i går igen.
                            Først af alt undrer jeg mig lidt over, at han overhovedet har fået lov at spille bold her en uge efter sit sammenstød og hvor han har været bevidstløs i flere minutter. Mindes at jeg har læst, at han havde fået en kraftig hjernerystelse, og en sådan kommer man sig kun over ved hjælp af hvile, hvile og hvile. Måske synes jeg, at det er lidt at lege med en spillers helbred, at lade ham spille så tæt på en sådan hændelse. Men hvad ved jeg om det? Ikke en skid. Man må gå ud fra, at der er nogle kloge hoveder, der har sagt god for det. Jeg undres bare lidt. Så vigtig er en fodboldkamp heller ikke.

                            Så til det positive: Barret ligner i den grad en mand, vi godt kunne bruge i OB. Ung, energisk og dygtig. Hvordan er lejebetingelserne på ham? Har vi forkøbsret? En allerede aftalt pris med Juventus, eller er det blot ren leje uden yderligere aftaler? (undskylder, hvis det står her et sted, for så har jeg ikke været vågen/dygtig nok til at finde det).
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Han virker meget tæt på at være en rigtig dygtig superliga spiller, som kan gøre en forskel for OB. Han er tydeligvis ikke et sats. Han har evnerne. Det ville være et super køb - sådan lidt a la Baskhim-købet. Ung med ret sikkert fornuftigt videresalgs-potentiale.

                              Comment

                              Working...
                              X