Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anfører 2014/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Anfører 2014/15

    AMC er anfører i denne sæson. Fred være med det.
    Det er allerede sikkert, at vi forlænger med ham igen. (Har sikre kilder på den front) 1½ års forlængelse. Knap 2 mio. for hele perioden.

    Men hvem er anfører i næste sæson, der enten kommer til at handle om lynhurtig oprykning - eller en midterplacering i SL (7-8 plads) Har vi spillere i truppen, der har evnerne, og som ikke er blevet mind-raped af vores mensa-træner? Vi mangler i den grad en anfører, der også har fodboldevner, og som de andre i truppen kan se op til.

    Jeg tænker: Anfører 2014/15

    Ari Skulason (C)
    Daniel Høegh (VC)
    Martin Spellmann (VVC)

    AMC kan hjælpe med målmandstræning til udekampene (Hvor OB jo har sparet træneren).
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

    #2
    Jeg nåede kun til de første 2-3 linjer, og så kom middagsmaden op igen...

    ... Lige pt. overvejer jeg om du er en gammel bekendt...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Må da håbe, at din kilde har drukket uhæmmede mængder hospitalsprit inden vedkommende gav dig den info!

      Ellers til temaet: Ari

      Comment


        #4
        Af de tre foreslåede foretrækker jeg Spelmann. Og tilslutter mig derudover håbet om at rygtet om 1½ år mere til AMC er en dårlig spøg.

        Comment


          #5
          Hvis den der AMC "ting" holder vand, håber jeg godt nok ikke det udelukker en tilgang i det centrale forsvar, for så er det skidt.

          Vil man bruge AMC som den 4. centrale forsvarer, samtidig med han skal være "kulturbærer" på træningsbanen, så kan jeg godt synes det er en fin ting. Det er trods alt "kun" kr. 100.000 om måneden.

          Anfører skal være enten Skulason eller Spelmann. Ikke jeg har noget mod Høegh og han må gerne blive anfører en gang ud i fremtiden.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Jeg nåede kun til de første 2-3 linjer, og så kom middagsmaden op igen...

            ... Lige pt. overvejer jeg om du er en gammel bekendt...
            Han ér en gammel bekendt ;)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
              Han ér en gammel bekendt ;)
              Oink oink

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Oink oink
                Ah, synes nok der var noget i de skråsikre 'jeg ved alt, der foregår i OB'-meldinger, der mindede mig om et eller andet.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Ah, synes nok der var noget i de skråsikre 'jeg ved alt, der foregår i OB'-meldinger, der mindede mig om et eller andet.
                  Jeg er chokeret over at det først går op for folk nu. Det har godt nok været tydeligt længe

                  Comment


                    #10
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...bind-og-rutine
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Ari Skulason er i mine øjne et rigtig godt bud på vores kommende anfører.

                      Comment


                        #12
                        Nu hvor situationen er ganske aktuel, ville jeg give bindet til Spellman. Tror han kan udfylde lederrollen. Høgh har vist godt spil på det seneste, men har ikke autoritet og erfaring til at være det. Han bør have alt sin fokus, på egen præstation.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #13
                          Spellman ligefrem? Gider du uddybe, for jeg er langt fra enig, på trods af at jeg ikke kan komme med et bedre bud. :)

                          Comment


                            #14
                            Både AMC og Chris fik med mellemrum pænt meget kritik for ikke at være rigtige ledere for holdet. De brændte ikke nok for holdet bla bla bla

                            Så lad os gøre det rigtige denne gang og give Daniel Høegh bindet 100% denne gang. Daniel brænder for OB og han giver sig 100% hver gang. Daniel roser også de andre spillere og giver skideballer når han skal. Daniel er en leder og fortjener det bind og klubben er godt tjent med at give ham det.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                              Spellman ligefrem? Gider du uddybe, for jeg er langt fra enig, på trods af at jeg ikke kan komme med et bedre bud. :)
                              Mener stadig den ligger perfekt til Ari Skulason. Han var jo også anfører da han spillede i Sverige. Han var anfører i vores sidste kamp mod FCK. Jeg er overbevist om han vil være fast venstre back i den kommende sæson. Han er typen som går forrest mht. fight.

                              Comment

                              Working...
                              X