Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fanscenen

    Nogen der har billeder/video fra tribunen igår?

    #2
    Der ligger vidst en video i facebook gruppen ultras Danmark eller er der ultras Denmark

    Comment


      #3
      Godt initiativ med flagene og romerlys i går, men måske man skulle køre en IQ test på de personer, som skal varetage disse. Man kaster sgu ikke tændte romerlys ned blandt sine egne fans. Sad selv i nærheden af hvor det ramte, og det er kun held at der ikke skete noget.

      Comment


        #4
        Ifølge rygterne, så kastede vedkommende ikke lyset. Men det var derimod en fejl i lyset, som gjorde at det sprang og dermed fløj ned blandt helt uskyldige mennesker. Heldigvis skete der ingen skade! At folk derimod skulle kaste pyro ned på banen, er på alle måder uacceptabelt.

        Comment


          #5
          Ja der ligger en film derinde.
          Men jeg fattede heller ikke pointen med at kaste to lys på græsset. Det er noget man kan gøre på udebane, men hjemme synes jeg det er latterligt.
          Den anden situation er jo helt uden for kategori, så det vil jeg slet ikke kommentere på

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
            Godt initiativ med flagene og romerlys i går, men måske man skulle køre en IQ test på de personer, som skal varetage disse. Man kaster sgu ikke tændte romerlys ned blandt sine egne fans. Sad selv i nærheden af hvor det ramte, og det er kun held at der ikke skete noget.
            Enig , idioti af en sådan grad at man slet ikke fatter det..

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Shakerz Se indlæg
              Ifølge rygterne, så kastede vedkommende ikke lyset. Men det var derimod en fejl i lyset, som gjorde at det sprang og dermed fløj ned blandt helt uskyldige mennesker. Heldigvis skete der ingen skade! At folk derimod skulle kaste pyro ned på banen, er på alle måder uacceptabelt.
              okay , så fejlen ved lyset var altså at det var bygget sammen med en raket så det fløj ud af hånden på ham ?

              Comment


                #8
                Tåbelig opførsel og defekt pyro...

                Det var sgu nok ikke igår at idéen om lys på Stadion blev solgt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Tåbelig opførsel og defekt pyro...

                  Det var sgu nok ikke igår at idéen om lys på Stadion blev solgt...
                  Udover at der var en enkelt råbe i mellem (eller en defekt pyro), så kan jeg nu ikke se hvorfor idéen ikke blev "solgt" i går? Det var da et ret fedt lysshow, og det tror jeg da de fleste syntes.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Godt initiativ med flagene og romerlys i går, men måske man skulle køre en IQ test på de personer, som skal varetage disse. Man kaster sgu ikke tændte romerlys ned blandt sine egne fans. Sad selv i nærheden af hvor det ramte, og det er kun held at der ikke skete noget.
                    Jeg studsede over, hvorfor man valgte at tænde lysene, inden spillerne kom på banen? Så var de jo lidt feset ud, inden de overhovedet kom ind.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Ja der ligger en film derinde.
                      Men jeg fattede heller ikke pointen med at kaste to lys på græsset. Det er noget man kan gøre på udebane, men hjemme synes jeg det er latterligt.
                      Den anden situation er jo helt uden for kategori, så det vil jeg slet ikke kommentere på
                      Man kaster i det hele taget ikke med lys - det er tåbeligt! Det er farligt! Se blot i går, hvor en eller anden tåbe med sine vatarme ikke havde kræfter nok til at få det helt væk fra tribunen, men i stedet fik lyset smidt ned imellem andre tilskuere. Og sidst men ikke mindst, så fremmer det bestemt ikke arbejdet med at få lys tilladt, når de kastes ind på banen.
                      Havde jeg set, hvem der kastede det lys, så ville jeg ikke tøve ét sekund med at udpege ham. Så kan man kalde mig stikkersvin og alskens andre herligheder - I don't care.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #12
                        Hvordan drengen der kastede romerlyset har fået ideen med "defekt pyro" solgt, aner jeg virkelig ikke!
                        Stod et par rækker længere nede, og selvom jeg ikke kunne tyde om han tabte lyset mens han svingede det, eller det var et decideret kast, så kunne jeg i hvert fald se det ikke var en defekt der gjorde udfaldet.

                        Indtil igår har jeg sgu været åben for pyro, og den visuelle effekt er priceless. Men jeg må indse at et par tåber kan ødelægge det for mange - for synes tilfældet er, at hver gang der er pyro er der også minimum en tåbe.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Udover at der var en enkelt råbe i mellem (eller en defekt pyro), så kan jeg nu ikke se hvorfor idéen ikke blev "solgt" i går? Det var da et ret fedt lysshow, og det tror jeg da de fleste syntes.
                          Idéen om at tage noget nødudstyr og efterfølgende bruge det på et fodboldstadion, blev i mine øjne ikke solgt igår, da der var lys på banen... Om det var et eller to lys, en eller to der kastede, gør ikke den store forskel...

                          Mht. dem der laver lovende, og dem der opretholder dem, så tror jeg ikke idéen blev solgt, fordi der var lys på banen - fordi det blev bevist at man ikke selv er herre over pyroteknik, om så man håndterer det efter loven.... Og fordi håndteringen af lysene ud over det, var forkert og til fare for andre... og det ville heller ikke undre mig, at hvis du spurgte en med forstand på det, så kunne håndteringen af lysene, som man ser det på videoen på FB, godt være grunden til at det lys der pludselig fik en "fejl"...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Jeg har også altid været fortaler for pyro. Men på det seneste er mine øjne blevet åbnet for hvorfor det rent faktisk er ulovligt. Om det er fordi jeg bliver ældre ved jeg ikke. :-P
                            Men lys kan være farligt, og hvis det håndteres af folk som ikke har nogen erfaring med det, så kan det meget hurtigt gå galt. Ild i flag, folks tøj osv, samt at folk kaster dem, så kan det hurtigt gå galt, som det allerede er gjort på FS tidligere...
                            Når jeg tænker på i søndags, så ved jeg efterhånden ikke hvad jeg skal sige til lys..

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                              Jeg har også altid været fortaler for pyro. Men på det seneste er mine øjne blevet åbnet for hvorfor det rent faktisk er ulovligt. Om det er fordi jeg bliver ældre ved jeg ikke. :-P
                              Men lys kan være farligt, og hvis det håndteres af folk som ikke har nogen erfaring med det, så kan det meget hurtigt gå galt. Ild i flag, folks tøj osv, samt at folk kaster dem, så kan det hurtigt gå galt, som det allerede er gjort på FS tidligere...
                              Når jeg tænker på i søndags, så ved jeg efterhånden ikke hvad jeg skal sige til lys..
                              Min holdning til pyro er vist også velkendt herinde, men jeg må også tage mig til hovedet, når folk vælger at være så torskedumme at kaste med det, gang på gang... suk...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment

                              Working...
                              X