Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MoM OB - FCK

    Ruud.

    Sikkert ikke mange der er enige, men det meste fremadrettede kører igennem højre side, og han bliver MoM i mangel af bedre. Schoop, Ari og Azer gjorde det fint, ligesom Falkens arbejdsraseri er fantastisk at se.

    #2
    Ari

    Comment


      #3
      Jeg har ikke den store positive hat på i dag :P

      MOM: Ruud med en halv sløv Emil Larsen, var det der skabte bare lidt frem af - 18 (Vejle manden mangler niveau, men tror det kommer) - Ari gjorde også godt. Schoop bliver aldrig min MOM han spiller som da han spillede Serie bold og har ikke rykket sig en meter, eneste grund til han så god ud i dag, fordi han er tæt på hans top niveau og de fleste andre var ringe..

      Jeg må indrømme jeg har i øjeblikket svært ved og se at Falk skulle være fast mand, alt for meget af han smarte drible ture ender i tabte bold, når vi er på vej frem. Hvad er status på O'Brian.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
        Jeg har ikke den store positive hat på i dag :P

        MOM: Ruud med en halv sløv Emil Larsen, var det der skabte bare lidt frem af - 18 (Vejle manden mangler niveau, men tror det kommer) - Ari gjorde også godt. Schoop bliver aldrig min MOM han spiller som da han spillede Serie bold og har ikke rykket sig en meter, eneste grund til han så god ud i dag, fordi han er tæt på hans top niveau og de fleste andre var ringe..

        Jeg må indrømme jeg har i øjeblikket svært ved og se at Falk skulle være fast mand, alt for meget af han smarte drible ture ender i tabte bold, når vi er på vej frem. Hvad er status på O'Brian.

        Ruud.
        Jacob sløvesen på midten får ringeste spiller ever og giver dem angrebet de scorer på.

        Comment


          #5
          Ruud var bedste mand i dag. Mange gode ryk op ad højresiden og sikker i defensiven.
          Dejligt også at se Azer i midten. Han slog sgu mange gode afleveringer Derinde hvorimod han var skidt kørende på kanten.

          Comment


            #6
            Amc

            Comment


              #7
              Ari

              Comment


                #8
                JBL

                Han spillede langt fra hele kampen, men det jeg så var opløftende.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Skoubo.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                    Jeg har ikke den store positive hat på i dag :P

                    MOM: Ruud med en halv sløv Emil Larsen, var det der skabte bare lidt frem af - 18 (Vejle manden mangler niveau, men tror det kommer) - Ari gjorde også godt. Schoop bliver aldrig min MOM han spiller som da han spillede Serie bold og har ikke rykket sig en meter, eneste grund til han så god ud i dag, fordi han er tæt på hans top niveau og de fleste andre var ringe..

                    Jeg må indrømme jeg har i øjeblikket svært ved og se at Falk skulle være fast mand, alt for meget af han smarte drible ture ender i tabte bold, når vi er på vej frem. Hvad er status på O'Brian.
                    Tror Falk vil være meget bedre når Kadrii bliver klar, holdet er meget uhomogent og Falk.s kvaliteter bliver ikke udnyttet.

                    Comment


                      #11
                      Synes som sådan indsatsen var godkendt igår, omend jeg ikke mener der var nogle der skilte sig specielt ud. Men min MOM ligger mellem Skoubo og Ari (Især efter han kommer op på midten).

                      Til gengæld synes jeg Ruud spillede en skidt kamp, med alt for mange dårlige førsteberøringer og upræcise afleveringer. På den anden side gik meget igennem ham, synes bare at han forvaltede for mange situationer skidt.

                      På positiv-siden håber jeg man vil prøve med Barrett på backen mod Viborg, han har virkelig noget drive og teknik, der kan gøre ondt. Defensivt så det også fint ud.

                      Comment


                        #12
                        Ruud
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #13
                          Der er jeg faktisk lidt uenig. Synes at Ruud, Ari, Falk og Spelmann var nogle af de bedste igår. Mens at jeg helt klart vil nævne Skoubo som en af de ringeste. Min MOM er Ruud
                          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                          Kristian Morre

                          Comment


                            #14
                            Enig, Ruud er også min MOM.

                            Comment


                              #15
                              Svært valg syntes jeg der er flere om budet , der er den høflige dame som gav mig en 10ér for meget tilbage i pausen eller capoén som forgæves prøvede at få stiften til at levere en nogenlunde lydkulisse. Men på banen hmmmm ,, kan ikke sige der var en som var særligt iøjnefaldende ... giver den til Ruud

                              Comment

                              Working...
                              X