Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Morten Skoubo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Morten Skoubo

    Lidt fra JH om skoubo og den mulige fremtid i OB

    http://www.bold.dk/nyt/OB-boss-Skoub...nge-kvaliteter

    #2
    Her er artiklen der bliver omtalt

    http://www.bold.dk/nyt/Skoubo-har-fa...e-efter-sommer

    Comment


      #3
      fint han har mod på mere.....Bare det ikke er hos os!!
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #4
        Jeg håber vi forlænger med et år, hvis økonomien i aftalen er ok. Skoubo er vores bedste bud på en angrebsmakker til Bashkim (når han kommer tilbage), som det ser ud lige nu.

        Comment


          #5
          Forlæng! Rutine er vigtigt, og Skoubo har gjort det godt som targetman. Når Kadrii kommer i form, vil jeg gerne se denne duo.
          Ser selvfølgelig gerne, at hans løn bliver en del mindre.

          Comment


            #6
            Som menneske er Skoubo sympatisk, på den måde kan jeg godt lide ham.

            Hvad angår en fremtid i OB efter sommerferien, så håber jeg meget udtalelserne fra JH og TB kun dækker over, at man vil holde Skoubo til ilden her i foråret.

            Skoubos lønnummer skal bruges af en ny angriber, alt andet vil imo være en enorm misforståelse.

            Comment


              #7
              Skoubo på en 60-80k løn i 2 år siger jeg gerne jatak til. Han kan bidrage med mere en N-Koum og vil give en værdi til holdet - både i enkelte kampe/backup og som erfarent trupmedlem.

              Men en skoubo til +200k løn skal holde sig væk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Forlæng! Rutine er vigtigt, og Skoubo har gjort det godt som targetman. Når Kadrii kommer i form, vil jeg gerne se denne duo.
                Ser selvfølgelig gerne, at hans løn bliver en del mindre.
                Hvis lønnen matcher, er jeg heller ikke modstander... men tænker man kan få meget godt derude for den sum Skoubo henter hjem pt...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #9
                  Tror godt at man kunne forlænge med en enkelt sæson..
                  han er jo pt 1. Angriber Uden dog at være farlig..

                  tanken at ham og Bodul hæver 350-400.000 om måneden til sammen er jo rystende..
                  så prisen skal være rigtig. Og det er under 100.000 om måneden.. Nærmere 70-80 stykker..

                  Comment


                    #10
                    jeg hælder bestemt også til vi forlænger med ham - selvfølgelig forudsat han går en del ned i løn.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Hvis lønnen matcher, er jeg heller ikke modstander... men tænker man kan få meget godt derude for den sum Skoubo henter hjem pt...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Også det jeg tænker... Jeg har egentlig ikke voldsomt meget negativt og sige om manden, han er vel, selvom det ikke er det højeste niveau, et af de stabile elementer på holdet, og spillere og fans ved altid hvad vi får... Havde han hakket lidt flere kasser i rusen, kunne han måske godt have sat løn-barrieren, ikke lige så højt som nu, men i hvert fald der oppe af... men nu må han foreløbig ud og få garnet en masse her i foråret....
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Jeg synes Skoubo har haft ekstremt lang tid til at bevise at han bare ikke er god nok. Hans skadesfrekvens har generelt været meget høj i hans OB tid. Han scorer simpelthen ikke nok. Hans arbejdsradius er jeg personligt ikke imponeret over.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Jeg synes Skoubo har haft ekstremt lang tid til at bevise at han bare ikke er god nok. Hans skadesfrekvens har generelt været meget høj i hans OB tid. Han scorer simpelthen ikke nok. Hans arbejdsradius er jeg personligt ikke imponeret over.
                          Har han været specielt meget skadet? Det har jeg ikke bidt mærke i. Men vi er helt enige om at der har været for få mål. Arbejdsmæssigt synes jeg egentlig det har været ok, uden at være prangende, og jeg har stadig en idé om at han vil gøre det godt med den rigtige makker, f.eks. Kadrii. Bodul, derimod, der er jeg ved at være med på "Spild af tid og penge"-holdet...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Har han været specielt meget skadet? Det har jeg ikke bidt mærke i. Men vi er helt enige om at der har været for få mål. Arbejdsmæssigt synes jeg egentlig det har været ok, uden at være prangende, og jeg har stadig en idé om at han vil gøre det godt med den rigtige makker, f.eks. Kadrii. Bodul, derimod, der er jeg ved at være med på "Spild af tid og penge"-holdet...

                            Mvh

                            MaxHH
                            Var han ikke temmelig meget skadet i begyndelsen af kontraktperioden?

                            Ift at han formentlig er en af de løntungeste i truppen synes jeg ikke at vi kan være tilfredse, selvom han vel gør hvad han kan. Havde hans løncheck kun været den halve (uden at jeg kender dens præcise størrelse ...) havde det været noget andet, så kunne man sige at vi får hvad vi betaler for.

                            Comment


                              #15
                              For hver uge der går, uden OB forlænger med Skoubo, kører et unavngivet medlem af Division Gallo/AK47 en værnepligtig over med sin kampvogn oppe ved JDR. #CutForSkoubo #ForlængMedSkouboNU!

                              Comment

                              Working...
                              X