Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mads Toppel risikerer 2 spilledages karantæne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mads Toppel risikerer 2 spilledages karantæne

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2231369.ece

    Ikke overraskende. Det ender vel med samme antal som Cornelius
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    Fuldt fortjent!

    Comment


      #3
      Jeg er helt enig leander

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg er helt enig leander
        Der vil garanteret være mange herinde der mener at det er unødvendigt og en overreaktion af DBU hvis han får 2 dages karantæne.
        De skal så lige huske på, at vi havde krævet det samme, hvis det var en af vores spillere det gik udover.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Der vil garanteret være mange herinde der mener at det er unødvendigt og en overreaktion af DBU hvis han får 2 dages karantæne.
          De skal så lige huske på, at vi havde krævet det samme, hvis det var en af vores spillere det gik udover.
          Det var sgu for dumt af ham. Og det burde han også selv erkende og tage sin straf.

          Comment


            #6
            Er helt enig med jer. Håber ikke det fremgik af mit indlæg at jeg ikke synes det er fair at han får minimum 2 dage...
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Der vil garanteret være mange herinde der mener at det er unødvendigt og en overreaktion af DBU hvis han får 2 dages karantæne.
              De skal så lige huske på, at vi havde krævet det samme, hvis det var en af vores spillere det gik udover.
              Enig... Det dér hører ingen steder hjemme... Fint at gå fysisk ind i dueller, men rå, unødvendig vold? Det må og skal koste karantæne. Hvis ikke DBU giver ham den, er det lige før Troels skulle bænke ham for at være så torske dum...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Enig... Det dér hører ingen steder hjemme... Fint at gå fysisk ind i dueller, men rå, unødvendig vold? Det må og skal koste karantæne. Hvis ikke DBU giver ham den, er det lige før Troels skulle bænke ham for at være så torske dum...

                Mvh

                MaxHH
                fuldstændig enig i det og jeg vil også godt stå inde for at selvom diciplinær udvalget ikke kan gøre noget, bør OB af egen foranledning sanktionere ham med en passende bøde og måske en karantæne for at bringe spillet og klubben i miskredit
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...el-sag-internt
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Enig... Det dér hører ingen steder hjemme... Fint at gå fysisk ind i dueller, men rå, unødvendig vold? Det må og skal koste karantæne. Hvis ikke DBU giver ham den, er det lige før Troels skulle bænke ham for at være så torske dum...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Er helt enig i at det er en torskedumt og Toppel bør straffes for det , meeeen rå vold ligefrem det er vel også at overfortolke en smule.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Enig... Det dér hører ingen steder hjemme... Fint at gå fysisk ind i dueller, men rå, unødvendig vold? Det må og skal koste karantæne. Hvis ikke DBU giver ham den, er det lige før Troels skulle bænke ham for at være så torske dum...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Jeg er nu ikke helt så harm over det som dig.

                      Jo det var da dumt og ja spillerne bør bestemt ikke gøre sådan. Derfor er det helt fair hvis DBU giver ham karantæne - så han forhåbentlig kan lære af det (selvom Toppel ikke er en vårhare længere er det jo trods alt ikke vildt mange kampe han har på det niveau i karrieren). Men jeg synes personligt ikke det er nødvendigt at gøre noget drastisk ud af det internt - udover naturligvis at tage en god alvorssnak med ham.

                      Han har lavet noget dumt og hvis myndigheden på området mener han bør straffes for det, fint nok. Men personligt har jeg det ikke så svært med det, det er ikke noget jeg skammer mig synderligt over at se fra en OB-spiller. Omvendt synes jeg egentlig det var lidt rart at se en OB-spiller gå nok op i det til at blive frustreret på den måde. Det var virkelig tydeligt hvor meget han ville den udligning da han gik med frem til sidst.

                      Comment


                        #12
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ges-karantaene

                        noget pis..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                          Ja. Men fortjent..
                          dette er din chance JC.. grib den..

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja. Men fortjent..
                            dette er din chance JC.. grib den..
                            Toppel er ikke den eftertænksomme akademisk anlagte type. Det har i lang tid været hans force. Men nu bliver hans primitive opførsel (samt lige så primitive udtalelser) straffet.

                            Ingen kan vel indvende noget mod karantænen. Spændende om Bech har opgivet JC, eller om han får aller- sidste chance.
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              #15
                              Razda på mål! :)

                              Comment

                              Working...
                              X