Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fck 09.03.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ob-fck 09.03.14

    Glæder mig til at se hvordan vi griber det an. Jeg er ikke på Troels raus holdet endnu, men starter Bodul inde, så kommer jeg også med i folden.

    Toppel

    ER AMC DH MD

    RF MS AS EL

    MS MA

    Allerhelst ville jeg ofre Skoubo også, rykke Spelmann frem og ind med Azer centralt, men det er som om Skoubo er den nye "sort", både herinde og i følge Troels, jeg synes dog hans mangler overskygger hans styrker.

    Der er måske spørgsmålstegn ved Toppel (DBU) og Falk (skade).

    I forhold til FCK er jeg meget spændt på om Wiland bliver klar eller om de støver Kim C. af eller de smadrer Busks fodboldkarriere helt.

    Et resultat ? Jeg sælger den meget gerne for et point.

    #2
    Jeg syntes posen skal rystes til. Og Bodul er ikke med i posen.
    Ellers er jeg blank lige nu

    Comment


      #3
      Jeg sælger den gerne for et point. Den bliver en voldsom svær kamp, hvor FCK vil gøre alt for at revancere deres pinlige optræden sidste weekend.

      Comment


        #4
        Men kan vel ende med JC på kassen hvis DBU gør noget ved toppel

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Men kan vel ende med JC på kassen hvis DBU gør noget ved toppel

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Glæder mig til at se hvordan vi griber det an. Jeg er ikke på Troels raus holdet endnu, men starter Bodul inde, så kommer jeg også med i folden.

            Toppel

            ER AMC DH MD

            RF MS AS EL

            MS MA

            Allerhelst ville jeg ofre Skoubo også, rykke Spelmann frem og ind med Azer centralt, men det er som om Skoubo er den nye "sort", både herinde og i følge Troels, jeg synes dog hans mangler overskygger hans styrker.

            Der er måske spørgsmålstegn ved Toppel (DBU) og Falk (skade).

            I forhold til FCK er jeg meget spændt på om Wiland bliver klar eller om de støver Kim C. af eller de smadrer Busks fodboldkarriere helt.

            Et resultat ? Jeg sælger den meget gerne for et point.
            spelmann kunne bestemt være en mulighed at rykke frem - og så med ari azer/COB på midten bag ham. Problemet med den opstilling som jeg ser det er bare - hvem skal ligge fremme som enlig angriber, dem vi har er ikke stærke nok til at klare den opgave selv....Skoubo har gjort det fint som opspilsstation - men det kræver der er en anden angriber omkring ham til at rave nedfaldet til sig, og mos virker ikke til at fylde nok i sig selv. Bodul - ja det giver jo sig selv hvorfor han ikke bør lægge på toppen.

            Men det kunne alligevel sikkert være en god ide at fylde op på midten - for vi kommer under pres - FCK er såret efter 1-5 og det skal vaskes væk....kan vi fedte et enkelt point hjem så sælger jeg den hellere end gerne for det

            Comment


              #7
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ds-toppel-slag

              Det "stinker" langt væk af to velfortjente dage i skyggen - desværre.

              Comment


                #8
                Åh nej, JC på kassen - han blev kåret til MOM i næsten alle kampe sidste forår - åh nej dog!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Åh nej, JC på kassen - han blev kåret til MOM i næsten alle kampe sidste forår - åh nej dog!


                  A.K.A sidste år er længe siden.....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #10
                    Haha, ja OK. Er sgu heller ikke tryg ved JCs ageren i feltet, men han er jo ikke mærkbart dårligere end Toppel derudover.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ds-toppel-slag

                      Det "stinker" langt væk af to velfortjente dage i skyggen - desværre.
                      Tror ikke det er lykkedes nogen at fjerne smilet fra JC's ansigt efter dette..

                      Comment


                        #12
                        Tror også Toppel ryger i karantæne. Det er fair nok - det er reelt set det samme som Banggaard/Cornelius-episoden.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                          Tror også Toppel ryger i karantæne. Det er fair nok - det er reelt set det samme som Banggaard/Cornelius-episoden.
                          Jeg tror desværre Toppel får et par karantænedage efter denne .. Jeg synes personligt ikke det var særlig slemt, og man kunne se det var et blidt slag / puf - Men et slag er et slag, og fair skal være fair. Han bliver straffet af DBU, tror i ikke?

                          JC ryger på kassen, og hvis jeg husker rigtigt - Så var han rigtig god, på sine gode dage.. Kunne man ikke forestille sig ham spille nogle rigtige gode kampe? Nu får han chancen, og hvis ikke han kan beholde pladsen, så er han vel definitivt færdig i OB som 1. målmand?

                          Jeg er desuden enig med de fleste om at Bodul ikke skal have en plads i start-11. Hvis nu han havde spillet rigtig godt, og det blot var stolpe ud for ham, så havde det været en anden sag. Men han har simpelthen været så ringe! Han ser sløv ud, han er lige så dårlig offensivt som han er defensivt. Når han falder ud af kampen, så falder han virkelig ud af kampen! - Er der nogen statistik på ham for de sidste par kampe (km, berøringer m.m.)...... Hvis statistikken nu skulle vise at han er en af dem som løber mest, så vil jeg godt spørge hvor han løber hen? Udenfor stadion? Jeg kan sku godt tage fejl når en halvleg er slut, om hvorvidt Bodul egentlig er på banen eller ej. :)

                          Kampen på søndag ender 2-1 til OB. Mos som 1. målscorer, og Emil Larsen som 2.

                          Comment


                            #14
                            Bodul bruger alt for meget krudt på at fortælle, hvor meget han løber. Han skulle i stedet koncentrere sig om at give den alt til træning, og gøre sine medspillere skarpere. For på banen kan han vel ikke have en fremtid. Det bliver jo snart komisk
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              #15
                              Frygter desværre en kæmpesnitter af et køvenhavnerhold der har noget at revanchere mod et hold uden hoved! 6-0?

                              Comment

                              Working...
                              X