Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm udspillede FCK i Parken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fcm udspillede FCK i Parken

    Hvor var det både en kamp og en nydelse at se FCK udspillet. Og dejligt med rødt kort til usympatisk Cornelius. Utroligt at tænke på vi vandt over dem for nylig. 1-5. M står for Mestre. Selvfølgelig var det et problem med en ung målmand. Men det er slet ikke forklaringen.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    #2
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2229575.ece

    Og de har godt nok nogle usympatiske fans, som revser deres unge talenter efter et par dårlige kampe. Føj.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2229575.ece

      Og de har godt nok nogle usympatiske fans, som revser deres unge talenter efter et par dårlige kampe. Føj.
      Det er vel ikke værre, end hvad man indimellem kan læse herinde?

      Noget helt andet er, at de har ret. Jacob Busk er en elendig målmand. Jeg har set ham i en større håndfuld kampe, og han har endnu ikke leveret en overbevisende præstation i nogen af dem. Han er langt, langt dårligere end Rønnow, Lössl, Fæste eller Lucas Fernandez, for nu bare at nævne en håndfuld målmænd der har debuteret i ca. samme alder.

      Talenter er én ting, men lige på målmandsposten er der sjældent plads til eksperimenter eller tålmodighed. Der er en grund til at målmænd ofte debuterer senere end andre spillere, også ud over det faktum, at der kun er plads til én.

      En dårlig målmand koster point. Og er man uheldig koster han mange. Det er der ikke råd til i topklubber.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Det er vel ikke værre, end hvad man indimellem kan læse herinde?

        Noget helt andet er, at de har ret. Jacob Busk er en elendig målmand. Jeg har set ham i en større håndfuld kampe, og han har endnu ikke leveret en overbevisende præstation i nogen af dem. Han er langt, langt dårligere end Rønnow, Lössl, Fæste eller Lucas Fernandez, for nu bare at nævne en håndfuld målmænd der har debuteret i ca. samme alder.

        Talenter er én ting, men lige på målmandsposten er der sjældent plads til eksperimenter eller tålmodighed. Der er en grund til at målmænd ofte debuterer senere end andre spillere, også ud over det faktum, at der kun er plads til én.

        En dårlig målmand koster point. Og er man uheldig koster han mange. Det er der ikke råd til i topklubber.
        Enig i det meste. Men jeg synes nu, at de fleste herinde er lidt mere large. Men selvfølgelig. Sætte en grøn målmand på i en så vigtig kamp er noget af et sats. Ville være noget andet med en midtbane/forsvarsspiller. Men derfor synes jeg stadig det er vildt, at de saver ham midtover så hurtigt. Ikke ligefrem den rareste måde at behandle et nyt talent på. Så kan jeg da godt forstå man er lidt nervøs :D

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
          Enig i det meste. Men jeg synes nu, at de fleste herinde er lidt mere large. Men selvfølgelig. Sætte en grøn målmand på i en så vigtig kamp er noget af et sats. Ville være noget andet med en midtbane/forsvarsspiller. Men derfor synes jeg stadig det er vildt, at de saver ham midtover så hurtigt. Ikke ligefrem den rareste måde at behandle et nyt talent på. Så kan jeg da godt forstå man er lidt nervøs :D
          Jeg tror, at det er fordi man ikke har nogen tiltro til Busk blandt FCKs fans. Man kan simpelthen ikke se, hvad trænerne ser i ham. Det var ikke hans første kamp, og han har som sagt ikke leveret i nogle af de kampe han har fået. Så er lunten også kortere, når han ikke formår at overbevise dem. Især fordi Kim Christensen står i kulissen og er relativt vellidt blandt FCK-fansene (selvom han også har spillet nogle ret dårlige kampe for dem).

          Men jeg kan i øvrigt slet ikke forstå, at Solbakken vælger en så grøn og ufærdig målmand til en så vigtig kamp. Der er ikke nogen der skal fortælle mig, at det var godt for Busks udvikling at blive pløkket i sænk på den måde han blev igår. Og jeg har svært ved at forestille mig, at Kim Christensen ikke havde stået en bedre kamp, rusten eller ej.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            det egentlig utroligt at en Kim Christensen ikke får chancen i fck målet når wiland er skadet, det jo ikke førstegang ham Busk er ret usikker

            Comment

            Working...
            X