Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Konsekvens på brud af kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Konsekvens på brud af kontrakt

    En meget overordnet overskrift men mulighed for forskellige episoder.

    Jeg lægger ud med denne - http://onside.dk/premier-league/live...rikoebsklausul

    Der må Arsenal da føle sig godt brændt af - jeg ved ikke om Suarez ville væk men var der ikke meget polemik omkring ham i Liverpool på det tidspunkt?

    Kan man forestille sig en konsekvens for Liverpool?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    En meget overordnet overskrift men mulighed for forskellige episoder.

    Jeg lægger ud med denne - http://onside.dk/premier-league/live...rikoebsklausul

    Der må Arsenal da føle sig godt brændt af - jeg ved ikke om Suarez ville væk men var der ikke meget polemik omkring ham i Liverpool på det tidspunkt?

    Kan man forestille sig en konsekvens for Liverpool?
    det er mildt sagt, at der var megen polemik om Suarez sidste sommer. Som LFC fan kan jeg bevidne at klubbens danske forum var noget nær rødglødende, og ikke så få fans ønskede Suarez hen hvor peberet gror.

    Det får formodentlig kun konsekvens for Liverpool hvis nogen indbringer sagen for retten; disse "nogen" kan vel kun være in casu Arsenal eller Suarez selv. Man kan måske forestille sig, at Suarez har meddelt Arsenal at han ikke ville skifte til dem no matter what, hvorved et sagsanlæg fra Arsenals side ikke rigtigt ville give nogen mening. En frikøbsklausul betyder jo ikke automatisk at spilleren skifter til den anden klub, kun at denne får ret til at forhandle med spilleren.

    Rygter sagde at noget lignende skete i vinters, da Liverpool jagtede ukraineren Konoplyanko. Angiveligt nægtede klubben - Donetsk - at efterleve frikøbsklausulen, men Liverpool ønskede tilsyneladende ikke at forfølge sagen, selvom det forlød at spilleren gerne ville skifte.
    Last edited by ScouserTommy; 02-03-2014, 18:32.

    Comment


      #3
      Ville Suarez selv skifte når han var så upopulær?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Ville Suarez selv skifte når han var så upopulær?
        Det er svært at vide præcis hvad der skete, men en teori er at Suarez ikke er/var særligt populær i andre PL-klubber eller i England i det hele taget, mens Liverpool og mange/de fleste fans trods alt stadig bakkede ham op; da det rigtige tilbud fra RM aldrig dukkede op, har han så vurderet, at skulle han blive i England, var LFC den bedste mulighed. Det har hverken klubben, fansene eller Luis selv formentlig fortrudt , og klubben belønnede ham jo også med en kontraktforlængelse og en klækkelig lønforhøjelse. Som han har spillet i denne sæson har han været hver en øre værd

        Comment


          #5
          Det må man da sige men hvis Arsenal har budt på ham kan han jo ikke have været upopulær der ... men det kan selvfølgelig være at Arsenal ikke blev vurderet bedre end Liverpool ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Det må man da sige men hvis Arsenal har budt på ham kan han jo ikke have været upopulær der ... men det kan selvfølgelig være at Arsenal ikke blev vurderet bedre end Liverpool ...
            Måske ikke upopulær hos Wenger, der vel altid kan bruge en verdensklassespiller, men jeg er temmelig sikker på, at Suarez var særdeles upopulær blandt fans af alle andre klubber end lige Liverpool ovenpå alle de knapt så heldige sager, han var rodet ind i, hans ry for film, brok etc etc. Mange mente, at hans rolle i engelsk fodbold reelt var udspillet.

            Comment

            Working...
            X