Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Football Manager 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Football Manager 2018

    Jeg kan ikke være den eneste, som er startet en karriere med OB.

    Min første spil gik elendigt! Jeg blev fyret inden slutspillet. Så startede jeg et nyt op. Her fik jeg en taktik fra én som spiller FM meget, og det var en 3-5-2, og den virker upåklageligt!

    Med den taktik fik jeg sølv i første sæson, hvor hvem andre end Rasmus Jönsson var et bæst, hvor han scorede 33 mål i 34 kampe! Jeg bruger ham som angriber sammen med AKJ. Fik i øvrigt givet lidt spilletid til Peter Clement, som har et væsentligt potentiale i spillet. Han er her i tredje sæson begyndt at spille sig mere og mere ind på holdet.

    Anden sæson vandt jeg mesterskabet meget komfortabelt, og igen var Rasmus Jönsson nøglen til succes - 31 mål i 34 kampe, så forlæng med ham så hurtigt som muligt.

    De tre bagerste er alle "boldspillende forsvarer" (forsvar) som indtruktion.

    Wingbacksene er "Wingbacks" (Support)

    De to centrale midtbanespillere er "Central midtbanespiller" den ene "Support" den anden "defensiv"

    Den offensive midt er "Fremskudt playmaker" (Angreb)

    De to angribere er begge "Fremskudte angribere"

    Min tilgang til kampene er "balanceret" og "frit"

    Jeg spiller i "normalt" tempo og spiller smalt.

    Jeg presser "meget mere", "afskærer målmand fra at spille ud", "markér tættere" og "spil aggressivt"

    Så kører jeg med instruktionerne "spil op fra forsvar", "udnyt midten" "spil mere direkte" og "vær mere udfordrende"

    Derudover kører jeg med "søg overlaps" og "arbejd bolden ind i feltet"

    Til slut skal mine spillere "udfordre forsvarsspillere"


    Er der andre, som har gjort sig nogle erfaringer kunne det være spændende at høre? Knæk og bræk

    #2
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    En masse godt om OB i FM
    Hej NicolaiN
    Nu vil jeg lige prøve at tage din opstilling med i min opstarts, den virker fin, havde egentligt kun tænkt at bruge den i Juve.

    Men jeg synes ikke at truppen pt. i FM passer til at OB kan spille sådan, så du må da have skaffet flere spillere ind?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Hej NicolaiN
      Nu vil jeg lige prøve at tage din opstilling med i min opstarts, den virker fin, havde egentligt kun tænkt at bruge den i Juve.

      Men jeg synes ikke at truppen pt. i FM passer til at OB kan spille sådan, så du må da have skaffet flere spillere ind?
      Brugte de spillere, som jeg havde. Ledte dog efter en backup til venstre back. Der hentede jeg Reinaldo Mandava, som var reserve i Benfica. I første sæson har man fint med spillere til alle pladser.

      Comment

      Working...
      X