Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ari Skulason

    Han skal da have sin egen tråd.. Han kunne sagtens blive OB's vigtigste spiller i foråret. Jeg har store forventninger til ham

    http://www.bold.dk/nyt/OB-motor-Vi-kigger-da-opad

    #2
    Ari blev kåret til MVP i suppens 19. runde af "Superliga XL".

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Ari blev kåret til MVP i suppens 19. runde af "Superliga XL".
      Sådan

      Comment


        #4
        Ari får fine ord med på vej som del af ugens hold i Tipsbladet http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...igaen-19-runde
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Ari får fine ord med på vej som del af ugens hold i Tipsbladet http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...igaen-19-runde
          5 gange på rundens hold er altså pænt godt gået..

          Comment


            #6
            Jeg håber ikke vi ser Ari som venstre back igen. Både Momo og JBL bør være foran ham på den plads.

            Han har store placeringsvanskeligheder og tager nogle store chancer ved at føre bolden frem og blive fanget deroppe. Momo er bedre defensivt og JBL bedre offensivt, problemet er efterhånden at der også vil være et par stykker foran Ari i køen til den centrale midtbane.

            Comment


              #7
              Aahhhrrr... helt ærligt så er det vel kun Azer der er en konkurrence til Ari på den defensive del af midtbanen .. og det var ikke til UG i dag..

              men enig .. Ari på VB er ikke optimalt på den plads og TB leder stadig efter den optimale start11 - selv hvis alle er fit..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Selv når han finder en god opstilling ændrer han den

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg håber ikke vi ser Ari som venstre back igen. Både Momo og JBL bør være foran ham på den plads.

                  Han har store placeringsvanskeligheder og tager nogle store chancer ved at føre bolden frem og blive fanget deroppe. Momo er bedre defensivt og JBL bedre offensivt, problemet er efterhånden at der også vil være et par stykker foran Ari i køen til den centrale midtbane.
                  Jeg er meget enig. Bortset fra, at jeg faktisk også synes Barrett er bedre defensivt end Ari, hvis han spiller som han spiller i går...

                  Der kom en helt anden ro på pladsen, da Momo kom ind, uden at det faktisk gik ret meget ud over vores evne til at presse fremad på banen.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    Jeg må også erkende, at det med Ari på backen nok ikke er så god en idé... men jeg må også sige, at jeg heller ikke er voldsomt imponeret over ham på midten, det går bedre der selvfølgelig, og der har absolut været gode kampe, men han har ikke været den der defensive styrmand eller hvad vi nu skal kalde det, som jo egentlig er det vi mangler...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Jeg var/er bestemt heller ikke fan at det Ari lavede ved 2-1 målet til Viborg. Det var ganske enkelt for naivt at tro han kan spille et-to med Emil igennem flere Viborg folk. Så store chancer ser jeg aldrig Ruud eller Diarra tage

                      Comment


                        #12
                        Skulason spillede i dag hele kampen for Island som meget offensiv venstre back. Assisterede på Islands enlige mål. En følt aflevering over bagerst i feltet, hvor manden med det kolde ben dukkede op (Kolbeinn Sigthorsson) og headede bolden i kassen. Det jeg så fra Ari så fornuftigt ud, men indrømmet, den har mest bare kørt i baggrunden.
                        "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                        RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                        Comment


                          #13
                          Lidt fra den lille kaptajn

                          http://www.bold.dk/nyt/ob-kaptajn-vi-starter-fra-nul

                          Comment


                            #14
                            Skula udgået i pausen i Island-Holland, kunne tyde på en skade.

                            Comment


                              #15
                              Det var også den første tanke der ramte mig.. OP nåede lige at udtale sig positivt og håbefuldt om skadessituationen...lidt som om at det bare ikke må blive nogenlunde tåleligt at være stribet..

                              Comment

                              Working...
                              X