Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - FCM

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/To-nye-pa...oppede-lazaret
    Og Igboun har karantæne..

    Burde alt andet lige ikke forringe vores chancer for point.

    Toppel
    Ruud. AMC. Larsen. Diarra
    Azer? Ari. Spelmann. Falk
    Skoubo. Bodul

    JC, Høegh, JBL, COB, Schoop, Mos, Jeppe/Kriztian..

    Er tilfreds med en uafgjort men syntes det ser svært ud ...

    Ari står i øvrigt til karantæne ved næste kort og Ruud ved 4 point..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    http://mobil.bold.dk/#/nyt/To-nye-pa...oppede-lazaret
    Og Igboun har karantæne..

    Burde alt andet lige ikke forringe vores chancer for point.

    Toppel
    Ruud. AMC. Larsen. Diarra
    Azer? Ari. Spelmann. Falk
    Skoubo. Bodul

    JC, Høegh, JBL, COB, Schoop, Mos, Jeppe/Kriztian..

    Er tilfreds med en uafgjort men syntes det ser svært ud ...

    Ari står i øvrigt til karantæne ved næste kort og Ruud ved 4 point..
    Så meget for en "komplet trup", som man ikke har forsøgt at ændre på (gøre bedre/fuldkommen)...

    Hvis den der opstilling holder, så har vi Diarra, Azer og Falk på "uvante" pladser - eller i hvert fald på pladser, hvor de ikke er bedst. Men man må jo vurdere, at ved at stille med fx. Azer på højre, hvor han er ret uvant, og Falk væk fra højresiden, hvor han ellers er forrygende, som værende en bedre løsning end at beholde en forrygende Falk i højre side, og så fx. sætte JBL ind på en plads, han er vant til at spille - og når nu vi er i bekneb med en venstre back, så kunne Ari jo passende spille den og lade Azer tage def. midt....
    Jeg kommer aldrig til at forstå den der rykken rundt konstant - det giver da om noget ikke kontinuitet, som de jo efterlyser...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Så meget for en "komplet trup", som man ikke har forsøgt at ændre på (gøre bedre/fuldkommen)...

      Hvis den der opstilling holder, så har vi Diarra, Azer og Falk på "uvante" pladser - eller i hvert fald på pladser, hvor de ikke er bedst. Men man må jo vurdere, at ved at stille med fx. Azer på højre, hvor han er ret uvant, og Falk væk fra højresiden, hvor han ellers er forrygende, som værende en bedre løsning end at beholde en forrygende Falk i højre side, og så fx. sætte JBL ind på en plads, han er vant til at spille - og når nu vi er i bekneb med en venstre back, så kunne Ari jo passende spille den og lade Azer tage def. midt....
      Jeg kommer aldrig til at forstå den der rykken rundt konstant - det giver da om noget ikke kontinuitet, som de jo efterlyser...
      håber også vi undgår alt for meget omrokering, især når nu temaet hen over vinteren har været kontinuitet. Men syntes også det blev indikeret at Ari nok kommer til at spille på midten ( en der havde citeret fra avisen vidst...) så mon ikke han bliver holdt derinde henover foråret - og så bliver spørgmålet så om det skal være jbl eller momo der tager vb.

      Det bliver en svær kamp som jeg gerne sælger for uafgjort på forhånd. Vi skal vel satse på skade, karantæner samt en midtbane der vel ikke kan helt så sammenspillet - når nu Danny Olsen smuttede - kan give os en lille hjælpende hånd. Omvendt må FCM være topmotiverede, og vil de fortsat tages seriøst i snakken om guld skal de nok ikke lægge ud med at smide 3 point til os.

      mest af alt håber jeg på vi spiller en god kamp, at der bliver fightet hele vejen igennem og at der bare generelt er fremgang at spore i spillet. Sker det så lever jeg nok med et smalt nederlag....

      Comment


        #4
        Jeg tror seriøst på en 2-0 sejr...
        Bodul og Spelmann scorer..

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          håber også vi undgår alt for meget omrokering, især når nu temaet hen over vinteren har været kontinuitet. Men syntes også det blev indikeret at Ari nok kommer til at spille på midten ( en der havde citeret fra avisen vidst...) så mon ikke han bliver holdt derinde henover foråret - og så bliver spørgmålet så om det skal være jbl eller momo der tager vb.

          Det bliver en svær kamp som jeg gerne sælger for uafgjort på forhånd. Vi skal vel satse på skade, karantæner samt en midtbane der vel ikke kan helt så sammenspillet - når nu Danny Olsen smuttede - kan give os en lille hjælpende hånd. Omvendt må FCM være topmotiverede, og vil de fortsat tages seriøst i snakken om guld skal de nok ikke lægge ud med at smide 3 point til os.

          mest af alt håber jeg på vi spiller en god kamp, at der bliver fightet hele vejen igennem og at der bare generelt er fremgang at spore i spillet. Sker det så lever jeg nok med et smalt nederlag....
          hvis du med bedre spil mener bedre spil i længere perioder af kampene er jeg sikker på det kommer til at ske. OB spillede vel noget af det bedste fodbold i umindelige tider mod AGF og til tider også godt mod andre hold, men dog kun i kortere tid bl.a mod FCK i Kbh. Hvis OB kan præstere en spillemæssig fremgang og dels skabe chancer til os selv, og dels lukke spillet ned i perioder hvor vi ikke er dominerende vil det for mig være ganske svært at acceptere et nederlag, selv af de knebne. Jeg har dog en udfinèrbar fornemmelse i maven om at det kan blive både "en dreng og en pige" men holdet og især forsvarskæden er mere end velkommen til at vise at vi over disse fordømte dødbolds"kiks"

          -og hold da op hvor jeg glæder mig til på lørdag
          Last edited by manner; 17-02-2014, 18:59.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            hvis du med bedre spil mener bedre spil i længere perioder af kampene er jeg sikker på det kommer til at ske. OB spillede vel noget af det bedste fodbold i umindelige tider mod AGF og til tider også godt mod andre hold, men dog kun i kortere tid bl.a mod FCK i Kbh. Hvis OB kan præstere en spillemæssig fremgang og dels skabe chancer til os selv, og dels lukke spillet ned i perioder hvor vi ikke er dominerende vil det for mig være ganske svært at acceptere et nederlag, selv af de knebne. Jeg har dog en udfinèrbar fornemmelse i maven om at det kan blive både "en dreng og en pige" men holdet og især forsvarskæden er mere end velkommen til at vise at vi over disse fordømte dødbolds"kiks"

            -og hold da op hvor jeg glæder mig til på lørdag
            man kan jo godt spille godt over en hel kamp - og så bare tabe til et bedre hold. Og det jeg håber på er jo blandt andet færre/kortere eller slet ingen udfald - ala dem vi så mod AGF i anden halvleg - som jo var noget af det værste at være vidne til.

            Men hiver drengene en sejr op af hatten så lever jeg bestemt også med det ;)
            - og ja, lørdag må godt se at skynde sig!

            Comment


              #7
              Et apropos. Men jeg deler lige her alligevel.

              Jeg har skrevet et indlæg om vigtigheden af at møde op på lørdag.
              Læs det, del og kommentere gerne.

              http://www.fobol.dk/richard-loevehjerte/

              Simon
              Last edited by Simon_V; 17-02-2014, 21:59.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Simon_V Se indlæg
                Et apropos. Men jeg deler lige her alligvel.

                Jeg har skrevet et indlæg om vigtigheden af at møde op på lørdag.
                Læs det, del og kommentere gerne.

                http://www.fobol.dk/richard-loevehjerte/

                Simon
                Godt skrevet. Rigtig godt skrevet Simon. Jeg kunne ikke være mere enig. Håber det bliver en smuk afsked med en af de største OB'ere...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Så meget for en "komplet trup", som man ikke har forsøgt at ændre på (gøre bedre/fuldkommen)...

                  Hvis den der opstilling holder, så har vi Diarra, Azer og Falk på "uvante" pladser - eller i hvert fald på pladser, hvor de ikke er bedst. Men man må jo vurdere, at ved at stille med fx. Azer på højre, hvor han er ret uvant, og Falk væk fra højresiden, hvor han ellers er forrygende, som værende en bedre løsning end at beholde en forrygende Falk i højre side, og så fx. sætte JBL ind på en plads, han er vant til at spille - og når nu vi er i bekneb med en venstre back, så kunne Ari jo passende spille den og lade Azer tage def. midt....
                  Jeg kommer aldrig til at forstå den der rykken rundt konstant - det giver da om noget ikke kontinuitet, som de jo efterlyser...
                  Aldeles enig

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                    Godt skrevet. Rigtig godt skrevet Simon. Jeg kunne ikke være mere enig. Håber det bliver en smuk afsked med en af de største OB'ere...
                    Så rammende ..
                    Mød op Odense.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Så meget for en "komplet trup", som man ikke har forsøgt at ændre på (gøre bedre/fuldkommen)...

                      Hvis den der opstilling holder, så har vi Diarra, Azer og Falk på "uvante" pladser - eller i hvert fald på pladser, hvor de ikke er bedst. Men man må jo vurdere, at ved at stille med fx. Azer på højre, hvor han er ret uvant, og Falk væk fra højresiden, hvor han ellers er forrygende, som værende en bedre løsning end at beholde en forrygende Falk i højre side, og så fx. sætte JBL ind på en plads, han er vant til at spille - og når nu vi er i bekneb med en venstre back, så kunne Ari jo passende spille den og lade Azer tage def. midt....
                      Jeg kommer aldrig til at forstå den der rykken rundt konstant - det giver da om noget ikke kontinuitet, som de jo efterlyser...
                      man kan nogen gange frisstes til at tror vores træner "overtænker" taktikken/strategien
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #12
                        Er Bashkim blevet klar?
                        Last edited by Bayliss; 18-02-2014, 12:26.


                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                          Er Bashkim blevet klar?
                          Næppe; han træner med og det lader til at gå godt; men vi er nok uden både ham og Emil. Selv når Bashkim er klar, skal han i kampform; det er en lang pause, han har været igennem. Ved ikke om Mos reelt er klar; men det er da en noget amputeret offensiv, vi stiller op med. FCM er så til gengæld endnu værre stillet mht skader, så der er muligheder imod dem.

                          Comment


                            #14
                            Jeg er godt klar over at der går længe endnu, inden han nærmer sig niveauet før hans skade, men en Bashkim på 20% og uden kamptræning, er stadig bedre end ca. alt andet vi har på angriberpositionen, så derfor mit spørgsmål :-)


                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                              Jeg er godt klar over at der går længe endnu, inden han nærmer sig niveauet før hans skade, men en Bashkim på 20% og uden kamptræning, er stadig bedre end ca. alt andet vi har på angriberpositionen, så derfor mit spørgsmål :-)
                              Enig m de 20% - ved ikke, hvor langt han er; men vi kommer nok til at sætte vores lid til Falken. Samt Skoubo og Darko. Selvom de to lidt føles som at gå i kamp bevæbnet med et par våde tennissokker; håber inderligt de gør min tvivl til skamme.

                              Comment

                              Working...
                              X