Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lodtrækning om 2 VIP-Billettter til OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lodtrækning om 2 VIP-Billettter til OB-FCM

    Hej. Jeg er med i en konkurrence om 4 stks VIP-billetter til kampen på lørdag igennem Nordicbet på Facebook. Måden man vinder på er ved at få flest til at trykke "Syntes godt om" den kommentar man har lavet, under opslaget "Superligastart=VIP-Konkurrence". Vi er kun to der reelt er med i kapløbet om billetterne og derfor søger jeg nu hjælp herinde. Hvis det skulle lykkedes mig, med jeres hjælp, at vinde de 4 billetter, så vil jeg selv beholde de 2 og så trække en vinder blandt de folk herinde der har været inde og trykke "syntes godt om", der så vil få de 2 andre billetter .
    Så hvis du har lyst til at hjælpe og samtidig få chancen for at vinde 2 stks VIP-billetter til på lørdag, så skal du være logget ind på facebook og gå til dette link https://www.facebook.com/#!/NordicBet.dk?fref=ts her er der et opslag der hedder "Superligastart= VIP-Konkurrence", her finder du min kommentar og trykker "syntes godt om" (navn er: Lasse G Kiilerich).
    Herefter skriver du et svar til tråden her med dit navn, så jeg kan se at det hænger sammen med den der har syntes godt om. Så trækker jeg lod blandt de folk der har hjulpet mig herinde i morgen, hvis jeg som sagt vinder. Jeg garantere at det kun bliver en lodtrækning blandt jer ligsindede OB'ere herinde. Konkurrencen slutter i morgen mandag kl. 14.

    Sikke en smører, men det tager altså kun 30 sek, så håber i har lyst til at hjælpe og forhåbentligt vinde et par billetter til lørdag. På forhånd tak og god kamp
    Last edited by Kiilerich; 16-02-2014, 20:22.

    #2
    Done - Jens Theil Christiansen

    Comment


      #3
      Claus Madsen

      Comment


        #4
        Anders H Knudsen

        Comment


          #5
          Done.

          Johnny Jensen

          Comment


            #6
            Jørgen Høegh Andersen

            Comment


              #7
              Done :-)

              ...men du skal ikke tage mig (Kent Rasmussen) med i lodtrækningen, idet jeg har været så dygtig at sætte mig selv på en vagt på jobbet netop på lørdag :-/

              Held og lykke i konkurrencen :-)
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                Christian Winther Brochstedt (;

                Comment


                  #9
                  Takker for støtten/hjælpen. Jeg er i skrivende stund 10 "likes" bagefter ham der fører, så vi skal ha nogle flere med :) Få jeres koner, kærester, børn, kollegaer osv, til at synes godt om, så vi kan få de VIP-Billetter bragt i spil,. Kom nu drenge, vi har helt til kl. 14,.

                  Comment


                    #10
                    Søren Kortbæk Jensen :)

                    Comment


                      #11
                      Done. Alexander Frendesen

                      Comment


                        #12
                        Tabt! Desværre endte jeg med at mangle 20 "likes", derfor ingen billetter til mig eller jer. Men takker for støtten og beklager jeg ikke kunne glæde en af jer med et par VIP billetter. God kamp lørdag,. X'er fingre for at det ikke igen bliver et forsømt forår ;)

                        Comment

                        Working...
                        X