Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Azer Busuladzic

    Den gamle tråd var primært en transfer-tråd, så jeg synes Azer fortjente sin egen "officielle" tråd

    Lidt info fra en Vejle-fan der enten tager gode noter, eller er fantastisk autist :

    "Azer Busuladzic spillede 121 kampe for VB. 100 kampe i startopstillingen og 21 kampe som indskiftningsspiller.
    I de 100 kampe fra start, var de 77 kampe på den centrale midtbane. 10 kampe på venstrekant og 13 kampe på højrekant.

    Azer Busuladzic scorede 9 mål i de 121 kampe. Alle 9 mål er scoret i kampe, hvor han begyndte på banen. 5 mål på langskud, uden for feltet. Måske var målet mod FC Roskilde i 2012 lige omkring feltet, der svigter min hukommelse en smule. 1 mål på frispark, 1 mål på hovedstød, 1 mål på straffespark og 1 mål på en ripost fra eget brændt straffespark. Det vigtigste mål han scorede for VB var mod Viborg i maj i fjor, hvilket måske også var det flotteste. I skarp konkurrence med frisparks perlen mod Kolding i 2010 og langskuddet mod FC Fyn i 2010, hvor han fanger Jonas Jensen alt for langt ude af sit bur.

    Selvom Azer ikke var helt fast i startopstillingen i efterårssæsonen, så kommer vi utvivlsomt til at mangle ham. Han var en dygtig spiller."
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    I følge min kilde røg han først ud af den faste start 11' er efter han skrev med OB..
    da han ikke var uundværlig på midten kunne man lige så godt prøve andet i enkelte kampe..

    Comment


      #3
      Spændende hvor vi vil bruge ham, pt. ligner han jo en højrekant i OB, men vil helst selv spille centralt...

      ... mon ikke han kan skrive en 3-4 forskellige pladser på cv´et, når foråret er omme...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Lidt fra Azer

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...heder-ob-debut

        Comment


          #5
          En lidt længere fra Azer

          Fra OB's egen app


          Den nye mand i OB-truppen, Azer Busuladzic, har haft en perfekt opstart og træningslejr med sine nye holdkammerater.

          - Jeg synes, at det er gået godt, og jeg har været helt forskånet for skader. Desuden har der meget spilletid til mig i træningskampene, hvor jeg har fået ros af trænerne. Det er altid med til at give selvtillid, så jeg er godt tilfreds.

          Men træningskampe tæller ikke i regnskabet. Den rigtige debut kommer først i en turneringskamp, og den første mulighed er forårspremieren mod FC Midtjylland på TREFOR Park på lørdag.

          - Det er jo træneren, der bestemmer, men jeg tror, at jeg har gode muligheder for debut. Uanset hvad glæder jeg mig til at opleve vores hjemmebane. Jeg regner med, at der kommer mange mennesker, og det bliver en spændende oplevelse, siger Azer Busuladzic, der er optimist før kampen.

          - Jeg tror selvfølgelig, at vi kan slå dem. Vores træningskampe har vist, at vi er, hvor vi skal være, både løbemæssigt og taktisk, så vi har rigtig gode muligheder for en sejr.

          Tre point mod topholdet vil da også være en helt perfekt indledning på foråret, og hvis Azer Busuladzic kan kombinere det med en god personlig indsats, så vil det være en lækker debut i den stribede trøje.

          - Min egen præstation må gerne være god, men tre point er altså det vigtigste. Jeg vil give alt for en sejr på lørdag, siger OB’s nummer 18.

          Hvis du også vil give alt for en sejr, så kom på stadion lørdag klokken 17!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Lidt info fra en Vejle-fan der enten tager gode noter, eller er fantastisk autist :
            Det er nok Azer selv der har skrevet det

            Comment


              #7
              http://www.bold.dk/nyt/OB-debutant-H...d-i-1-division

              Comment


                #8
                jeg synes at Azer i momenter fik vist at han er en god spiller, der helt sikkert bliver etableret på holdet når han vender sig til tempoet i superligaen. Det var tydeligt at han stor fokus på returløb og defensive pligter igår for at dæmme op for midtjydernes hurtige spil på midtbanen. Absolut godkendt debut til ham synes jeg
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg synes at Azer i momenter fik vist at han er en god spiller, der helt sikkert bliver etableret på holdet når han vender sig til tempoet i superligaen. Det var tydeligt at han stor fokus på returløb og defensive pligter igår for at dæmme op for midtjydernes hurtige spil på midtbanen. Absolut godkendt debut til ham synes jeg
                  Godkendt, ja men så heller ikke mere :-)
                  Synes hans debut var præget af nervøsitet, manglende mod på offensive aktioner og manglende tempo. Heldigvis kan disse ting forbedres over tid og ikke et tegn på manglende niveau.

                  Comment


                    #10
                    Lidt fra Azer

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ver-startplads

                    Comment


                      #11
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ver-sejrsboost

                      azer kom forresten på rundens flop hold i BT

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ver-sejrsboost

                        azer kom forresten på rundens flop hold i BT
                        BT's bedømmelser giver jeg ikke en skid for - de havde også Diarra som en af de dårligste i kampen. Tror squ de rafler om det

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          BT's bedømmelser giver jeg ikke en skid for - de havde også Diarra som en af de dårligste i kampen. Tror squ de rafler om det
                          Ja så fatter de da intet.. For han var rigtig god..

                          Comment


                            #14
                            Omkring Azer er det fair nok, på den højrekant mindede han mest om Rurik, da han var ringest... Det er selvfølgelig en ny mand, på en ikke foretrukket position, klassisk OB, (og vi skal også nok se ham der igen) så selvfølgelig blev det en svær kamp for ham...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja så fatter de da intet.. For han var rigtig god..
                              Diarra var ikke dårlig , men syntes heller ikke han var prangende , stabil defensivt og ikke eksisterende fremad.

                              Comment

                              Working...
                              X