Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Startopstilling i foråret/første kamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Startopstilling i foråret/første kamp

    Tjae ... det bliver jo kun til gætterier men derfor kan vi jo godt leje med tanken.

    Med henblik på at vores to bedste spillere (i mine øjne og målt på sidste 3 kampe i træk) er skadede så vil jeg tro på nedenstående opstilling er stærkeste til første kamp:

    MT (men JC er vist ikke langt fra)
    ER AMC KL MD/JBL
    RF Ari COB JBL/DD
    MSp
    MOS
    Med Ari lidt tilbage og COB lidt fremme.

    Men jeg er lidt bekymret for vores venstre side med KL, MD og JBL ... modstanderne angreb i høj grad i den side i efteråret ..

    Reserver er så:

    JC/MT,
    DH, NV, EPJ
    JS, AB, KV, CNK, DD, MK
    DB, JH,

    Skader:
    EL og BK - JS?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Tjae ... det bliver jo kun til gætterier men derfor kan vi jo godt leje med tanken.

    Med henblik på at vores to bedste spillere (i mine øjne og målt på sidste 3 kampe i træk) er skadede så vil jeg tro på nedenstående opstilling er stærkeste til første kamp:

    MT (men JC er vist ikke langt fra)
    ER AMC KL MD/JBL
    RF Ari COB JBL/DD
    MSp
    MOS
    Med Ari lidt tilbage og COB lidt fremme.

    Men jeg er lidt bekymret for vores venstre side med KL, MD og JBL ... modstanderne angreb i høj grad i den side i efteråret ..

    Reserver er så:

    JC/MT,
    DH, NV, EPJ
    JS, AB, KV, CNK, DD, MK
    DB, JH,

    Skader:
    EL og BK - JS?
    det ser ikke helt forkert ud. Jeg selv er meget i tvivl om vb. Jeg kan rigtig godt lide Momo, men vb er bare ikke hans naturlige plads, han holder dog et godt niveau og er defensivt stærk. JBL er mere født vb'er og er offensivt bedre og mere løbestærk end Momo. Jeg håber på JBL som den kommende vb i OB og så må Momo måske spille hb når Ruud smutter til sommer, eller han må ind og presse DH og KL i cf. og så tror jeg at JC erobre pladsen i kassen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Tjae ... det bliver jo kun til gætterier men derfor kan vi jo godt leje med tanken.

      Med henblik på at vores to bedste spillere (i mine øjne og målt på sidste 3 kampe i træk) er skadede så vil jeg tro på nedenstående opstilling er stærkeste til første kamp:

      MT (men JC er vist ikke langt fra)
      ER AMC KL MD/JBL
      RF Ari COB JBL/DD
      MSp
      MOS
      Med Ari lidt tilbage og COB lidt fremme.

      Men jeg er lidt bekymret for vores venstre side med KL, MD og JBL ... modstanderne angreb i høj grad i den side i efteråret ..

      Reserver er så:

      JC/MT,
      DH, NV, EPJ
      JS, AB, KV, CNK, DD, MK
      DB, JH,

      Skader:
      EL og BK - JS?
      har du ikke glemt skoubo? personligt syntes jeg vores spil har fungeret bedst med ham på banen - og mos som ene angriber bryds jeg mig ikke om.
      så her er mit bud;

      toppel
      ruud amc kl jbl
      falk spelmann ari DD
      mos skoubo

      - momo kunne vel også spille vb - men syntes han er bedre i midten eller på hb - så håber jbl er klar
      - kanterne kan godt blive lidt en udfordring og ud fra træningskampe lød det til at falk havde været prøvet i venstre side og så med azer i højre. Men COB kunne vel også spille den plads hvis det endelig skulle være....

      Comment


        #4
        Lyder da bestemt som om at Toppel starter på mål mod FCM

        http://onside.dk/superligaen/bech-je...slaa-toppel-af

        Comment


          #5
          TB siger i dagens avis at Ari muligvis er købt som vb, men hans kompetencer ligger bedst på midtbanen hvor han husere som en lille kejser :-) det ligner at beslutningen snart tages om at han spiller der.
          Stiften mener også at vide at Momo står til en startplads mod FCM, og det må så betyde at JBL enten er vk eller bænket, hvis Falk foretrækkes som vk og så er det vel Azer på hk og Spelmann sammen med Ari på midten, hvis ikke han skal i front hvis Mos ikke kommer helt over sin skade
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            TB siger i dagens avis at Ari muligvis er købt som vb, men hans kompetencer ligger bedst på midtbanen hvor han husere som en lille kejser :-) det ligner at beslutningen snart tages om at han spiller der.
            Stiften mener også at vide at Momo står til en startplads mod FCM, og det må så betyde at JBL enten er vk eller bænket, hvis Falk foretrækkes som vk og så er det vel Azer på hk og Spelmann sammen med Ari på midten, hvis ikke han skal i front hvis Mos ikke kommer helt over sin skade
            Helt enig med Ari.. Han skal spille 6'er..
            eneste problem er at det efterlader os lidt sårbare på vb. Håber at JBL overtager den og vokser med opgaven.
            vi har brug for at se om han er fremtidens back for OB.. Vi ved at Momo ikke er..

            Comment


              #7
              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...idtbanespiller

              Comment


                #8
                Vi bliver vel i det hele taget ret tynde i venstre side med Momo/JBL eller JBL/Falk ... Uvante pladser og højrefodede ... Ikke der de er bedst i hvert fald...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Hvilket er både godt og ondt.

                  1 : Vores defensive midt bliver styrket , hvilket er tiltrængt da det ellers kunne blive samme åbne motorvej for modstanderne som tidligere set.
                  2 : Det efterlader os så bare med samme problem på venstre back som vi har haft siden januar 2012 , altså 2 år uden det er lykkedes at finde en løsning , da vi endlig fandt en venstre back , havde man i forfejlet indkøbspolitik glemt at hente en defensiv midtbane så den indkøbte back måtte rykkes derind. ...
                  Last edited by Slambert; 12-02-2014, 09:43.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                    Hvilket er både godt og ondt.

                    1 : Vores defensive midt bliver styrket , hvilket er tiltrængt da det ellers kunne blive samme åbne måtorvej for modstanderne som tidligere set.
                    2 : Det efterlader os så bare med samme problem på venstre back som vi har haft siden januar 2012 , altså 2 år uden det er lykkedes at finde en løsning , da vi endlig fandt en venstre back , havde man i forfejlet indkøbspolitik glemt at hente en defensiv midtbane så den indkøbte back måtte rykkes derind. ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                      Hvilket er både godt og ondt.

                      1 : Vores defensive midt bliver styrket , hvilket er tiltrængt da det ellers kunne blive samme åbne motorvej for modstanderne som tidligere set.
                      2 : Det efterlader os så bare med samme problem på venstre back som vi har haft siden januar 2012 , altså 2 år uden det er lykkedes at finde en løsning , da vi endlig fandt en venstre back , havde man i forfejlet indkøbspolitik glemt at hente en defensiv midtbane så den indkøbte back måtte rykkes derind. ...
                      Det kommer vel an på hvor langt JBL er, han er vel alt andet lige en reel venstre back.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Det kommer vel an på hvor langt JBL er, han er vel alt andet lige en reel venstre back.
                        Det kommer som du siger også an på JBL , både om han kan spille foråret som back og om han har evnerne samt om vi kan frikøbe ham så vi endelig kan få en løsning på den plads med stabilitet og fremtid i .

                        Comment


                          #13
                          Er der nogen der ved hvor meget MD og JBL spillede hver især som venstre back i kampen mod AGF?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                            Hvilket er både godt og ondt.

                            1 : Vores defensive midt bliver styrket , hvilket er tiltrængt da det ellers kunne blive samme åbne motorvej for modstanderne som tidligere set.
                            2 : Det efterlader os så bare med samme problem på venstre back som vi har haft siden januar 2012 , altså 2 år uden det er lykkedes at finde en løsning , da vi endlig fandt en venstre back , havde man i forfejlet indkøbspolitik glemt at hente en defensiv midtbane så den indkøbte back måtte rykkes derind. ...
                            sådan set helt enig - og glad for der endelig ser ud til at være taget en beslutning for hvor ari skal spille henne. Og holdet har set klart bedst ud med ham på midten. Så må vi bare håbe at jbl er klar til at overtage - og om ikke andet; at der ikke skal gå 1½ år før vi igen har en løsning på vb......

                            Comment


                              #15
                              http://www.fyens.dk/article/2455413:...loeb-med-i-dag

                              Kunne godt se ud til at Mos bliver klar til FCM

                              Comment

                              Working...
                              X