Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfer deadline day

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfer deadline day

    Traditionen tro skal vi næsten have denne tråd på transfervinduets sidste dag.
    Det har været et af de tammeste transfervinduer i mands minde, og det tyder ikke på den store aktivitet i dag.
    Et par afgange bliver det måske til. KV er rygtet til Israel og og M koum er fortsat uønsket i klubben.

    Skulle der ske opsigtsvækkende handler i andre klubber/lande, vil der nok være plads til dem i denne tråd også... :)

    #2
    Har der været transferrygter på Nkoum, eller håber man bare på han er klar på at få opsagt kontrakten for et mindre beløb?

    Comment


      #3
      Uden jeg har fulgt forfærdeligt meget med, så har der vidst ikke været nogle konkrete rygter..?

      Comment


        #4
        En 4-5 måneders leje kunne godt ske hvis KV og CNK ryger på den ene eller anden måde

        Comment


          #5
          Jeg forstår ikke hvordan i kan håbe CNK får opsagt kontrakten bare sådan uden videre? Hans kontrakt giver ham 2.2 mio. over de næste 2½ år, det giver han sgu nok ikke bare sådan afkald på.

          Comment


            #6
            Jeg er helt enig i at det er svært at opsige en kontrakt med en ung mad der over de næste 2½ år har udsigt til en fin sum penge. Det bliver så formentlig 2½ år på bænken, og kun mulighed for at drible på trænings banen, men det har vi jo tidligere set er fint for nogle personer..

            Men det er samtidigt nogle af hans bedre fodbold år, så man må da håbe han tager chancen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Jeg forstår ikke hvordan i kan håbe CNK får opsagt kontrakten bare sådan uden videre? Hans kontrakt giver ham 2.2 mio. over de næste 2½ år, det giver han sgu nok ikke bare sådan afkald på.
              Han vil jo få kompensation... Og der kunne man jo håbe på det kunne forhandles lidt, der findes jo metoder...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Godt nok et dødt vindue indtil nu.

                Det eneste væsentlige i superligaen i dag er vist en angriber til Sønderjyske.

                Comment


                  #9
                  Brøndby og FCK gør nok en del officielt i aften

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Godt nok et dødt vindue indtil nu.

                    Det eneste væsentlige i superligaen i dag er vist en angriber til Sønderjyske.
                    Han har sågar spillet Champions League.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Jeg forstår ikke hvordan i kan håbe CNK får opsagt kontrakten bare sådan uden videre? Hans kontrakt giver ham 2.2 mio. over de næste 2½ år, det giver han sgu nok ikke bare sådan afkald på.
                      Tror/håber ikke, at det er helt så enkelt. Hvis CNK evner at tænke lidt længere frem i tiden, så kan han måske overveje, om det er gavnligt overhovedet ikke at spille i 2½ år, og samtidig få ry som en ballademager. Det vil næppe gøre det nemmere for ham til den tid at finde en ny arbejdsgiver.

                      Så måske vil det i et længere perspektiv være klogere af ham at tage imod en passende kompensation fra vores side og så komme videre til en klub på et niveau, hvor han kan være med, hvor han nok vil få mindre i løn, men til gengæld fast spilletid. I så fald kan han jo stadig have en ganske lang karriere foran sig.

                      Comment


                        #12
                        FcM henter vist Francis Dickoh...

                        (Var på ønskesedlen hos flere herinde)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          FcM henter vist Francis Dickoh...

                          (Var på ønskesedlen hos flere herinde)
                          det offentligjorde de i går tror jeg. 6 måneder fik han

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            FcM henter vist Francis Dickoh...

                            (Var på ønskesedlen hos flere herinde)
                            Det offentliggjorde de allerede igår.

                            Comment


                              #15
                              Nå for den, ja så er jeg sgu da bagud... Det er nok hverken første eller sidste gang jeg er det...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X