Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Krisztian Vadocz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Krisztian Vadocz

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-landsholdstur

    Lidt men ikke meget nyt
    Last edited by fmprOB; 30-01-2014, 11:51.

    #2
    nej viser jo bare hvad vi allerede ved - at vadocz snart er fortid i OB. Om det så er snart eller først til sommer-snart må vi jo vente og se....men mon dog han får meget spilletid i foråret - går da ud fra azer må stå foran i køen, sammen med spelmann, COB, schoop og vel også ari....

    Comment


      #3
      Uden at vide det så tror jeg at Vadòcz er med på landshold for at vise sig frem, hvis han ikke når at finde en ny klub senest kl 23.59.59 i morgen tror jeg hans kontrakt ophæves så han er en fri fugl, og det må alle dage være lettere at finde en ny klub når der står landsholdsspiller på cv'et, jeg håber inderligt det lykkes ham at komme videre nu i januar og han skal have stor tak for at have ydet en professionel indsats uden muggeri over manglende spilletid i OB.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Uden at vide det så tror jeg at Vadòcz er med på landshold for at vise sig frem, hvis han ikke når at finde en ny klub senest kl 23.59.59 i morgen tror jeg hans kontrakt ophæves så han er en fri fugl, og det må alle dage være lettere at finde en ny klub når der står landsholdsspiller på cv'et, jeg håber inderligt det lykkes ham at komme videre nu i januar og han skal have stor tak for at have ydet en professionel indsats uden muggeri over manglende spilletid i OB.
        Han har spillet over 30 landskampe for Ungarn, så "landsholdsspiller" er allerede på CV'et. Men du har nok ret i, at det handler om at han kan vise sig frem.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-israelsk-klub

          Comment


            #6
            fedt - lad os håbe de finder hinanden - for alle skyld

            Comment


              #7
              Krydser fingre

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Han har spillet over 30 landskampe for Ungarn, så "landsholdsspiller" er allerede på CV'et. Men du har nok ret i, at det handler om at han kan vise sig frem.
                det ved jeg godt han har, jeg har måske udtrykt mig uklart men min mening er da at som nuværende landsholdsspiller må det være lettere end forhenværende hvor jeg dog håber det lykkes for ham at blive enig med den israelske klub, men det tror jeg han gør alene af den grund at han må tørste efter at vise at han er en god og dygtig spiller.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Uden at vide det så tror jeg at Vadòcz er med på landshold for at vise sig frem, hvis han ikke når at finde en ny klub senest kl 23.59.59 i morgen tror jeg hans kontrakt ophæves så han er en fri fugl, og det må alle dage være lettere at finde en ny klub når der står landsholdsspiller på cv'et, jeg håber inderligt det lykkes ham at komme videre nu i januar og han skal have stor tak for at have ydet en professionel indsats uden muggeri over manglende spilletid i OB.
                  Den skal ophæves inden midnat, hvis han skal kunne spille i foråret, så den kommer nok engang i morgen aften, hvis det ender sådan...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    http://www.bold.dk/nyt/OBer-meldes-paa-vej-til-Israel

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Den skal ophæves inden midnat, hvis han skal kunne spille i foråret, så den kommer nok engang i morgen aften, hvis det ender sådan...
                      Som det har set ud det sidste års tid er det jo bedst for alle parter, hvis han kommer videre. Men (pardon my french...) FOR FANDEN DA hvor er det ærgerligt, hvis det der startede SÅ lovende skal ende på den måde. Da han ankom lignede han jo en mand, der kunne blive en af ligaens allerstørste profiler i de næste mange år. Potentiale til at blive vores kommende anfører.

                      Ak og ve

                      Comment


                        #12
                        Vi kan nå at spare 4-5 måneders løn..
                        det er vel ca en halv mill..

                        også en slags penge jo

                        Comment


                          #13
                          Og hvis han selv vil væk, som det lyder til, kan det måske blive lidt billigere...

                          Ellers er det bare at sige til ham, smut gratis, eller vi trækker den til 00.01...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Og hvis han selv vil væk, som det lyder til, kan det måske blive lidt billigere...

                            Ellers er det bare at sige til ham, smut gratis, eller vi trækker den til 00.01...
                            Hvordan kan det blive billigere?
                            han har kun kontrakt til 30/6

                            Comment


                              #15
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-israelsk-klub

                              Comment

                              Working...
                              X