Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Niklas Vemmelund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Niklas Vemmelund

    http://www.bold.dk/nyt/Horsens-tester-OBer

    Fint nok hvis det udmønter sig i en kontrakt.

    Så kan man også hive EPJ op til sommer.

    #2
    Hvor længe har Vemmelund kontrakt? Jeg tænker på, om man kunne nøjes med at leje ham ud? Men hvis det bliver et salg, græder jeg mig nok ikke i søvn. Han har ikke rigtig imponeret, og virker meget langt fra spilletid.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Hvor længe har Vemmelund kontrakt? Jeg tænker på, om man kunne nøjes med at leje ham ud? Men hvis det bliver et salg, græder jeg mig nok ikke i søvn. Han har ikke rigtig imponeret, og virker meget langt fra spilletid.
      Den udløber til sommer
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Hvor længe har Vemmelund kontrakt? Jeg tænker på, om man kunne nøjes med at leje ham ud? Men hvis det bliver et salg, græder jeg mig nok ikke i søvn. Han har ikke rigtig imponeret, og virker meget langt fra spilletid.
        Kun til sommer mener jeg? Mener han fik en et-års i sommers..

        Comment


          #5
          Den udløber til sommer; du har helt ret, Orskov. Så leje giver ikke meget mening. Hvis man ser på, at Vemmelund ikke fik chancen i de sidste kampe, da både AMC og Kasper var ude; så giver det måske et billede af Troels' tiltro til ham. Med det in mente kan han lige så godt finde noget andet nu som til sommer, hvis chancen byder sig.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
            http://www.bold.dk/nyt/Horsens-tester-OBer

            Fint nok hvis det udmønter sig i en kontrakt.

            Så kan man også hive EPJ op til sommer.
            Har aldrig rigtigt forstået det der med, at straks en ung gut får en smule minutter på 1. holdet, så nærmer de sig noget, der skal satses stort på.
            Nu vil du hive EPJ op til sommer. Altså udover den kamp han fik af absolut NØD, hvad har han så vist, der berettiger til indlemmelse i truppen? Ved du det?
            Det samme gjorde sig gældende, da en vis Raben fik lidt spilletid uden på nogen måde at imponere - straks var det noget nær uforståeligt, at han ikke allerede var i truppen.

            Lad dog knægtene blive voksne og få bygget på i det, for dem, rette tempo. Der er trods alt himmelvid forskel på at være en dygtig ungdomsspiller og så en spiller, der kan gøre sig på topniveau i Danmark.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Har aldrig rigtigt forstået det der med, at straks en ung gut får en smule minutter på 1. holdet, så nærmer de sig noget, der skal satses stort på.
              Nu vil du hive EPJ op til sommer. Altså udover den kamp han fik af absolut NØD, hvad har han så vist, der berettiger til indlemmelse i truppen? Ved du det?
              Det samme gjorde sig gældende, da en vis Raben fik lidt spilletid uden på nogen måde at imponere - straks var det noget nær uforståeligt, at han ikke allerede var i truppen.

              Lad dog knægtene blive voksne og få bygget på i det, for dem, rette tempo. Der er trods alt himmelvid forskel på at være en dygtig ungdomsspiller og så en spiller, der kan gøre sig på topniveau i Danmark.

              Hvordan syntes du E.P.J spillede i den kamp mod Sønderjydske hvor han spillede på venstre back ?

              Har aldrig forstået hvor spillerne i OB helst skal være 21-22 år før de får et par min på førsteholdet ..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Har aldrig rigtigt forstået det der med, at straks en ung gut får en smule minutter på 1. holdet, så nærmer de sig noget, der skal satses stort på.
                Nu vil du hive EPJ op til sommer. Altså udover den kamp han fik af absolut NØD, hvad har han så vist, der berettiger til indlemmelse i truppen? Ved du det?
                Det samme gjorde sig gældende, da en vis Raben fik lidt spilletid uden på nogen måde at imponere - straks var det noget nær uforståeligt, at han ikke allerede var i truppen.

                Lad dog knægtene blive voksne og få bygget på i det, for dem, rette tempo. Der er trods alt himmelvid forskel på at være en dygtig ungdomsspiller og så en spiller, der kan gøre sig på topniveau i Danmark.
                Du har tydeligvis heller ikke forstået mit inglæg:)

                Jeg har ikke skrevet at EPJ skulle starte inde hver kamp, men at han passende kunne erstatte en spiller som kun har fået spilletid mod et serie 2-hold.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Har aldrig rigtigt forstået det der med, at straks en ung gut får en smule minutter på 1. holdet, så nærmer de sig noget, der skal satses stort på.
                  Nu vil du hive EPJ op til sommer. Altså udover den kamp han fik af absolut NØD, hvad har han så vist, der berettiger til indlemmelse i truppen? Ved du det?
                  Det samme gjorde sig gældende, da en vis Raben fik lidt spilletid uden på nogen måde at imponere - straks var det noget nær uforståeligt, at han ikke allerede var i truppen.

                  Lad dog knægtene blive voksne og få bygget på i det, for dem, rette tempo. Der er trods alt himmelvid forskel på at være en dygtig ungdomsspiller og så en spiller, der kan gøre sig på topniveau i Danmark.
                  Nu skriver han jo heller ikke at der skal satses stor på ham, så træk lige vejret en gang eller to ;) Men jeg ser EPJ som en OB bør satse på. Det jeg har set til ham - Hans superliga minutter, samt 6-8 træninger sidste år - gør at jeg tror han har hvad der skal til. Jeg vil dog hellere have ham på en back position end inde in det centrale forsvar. Om han så er god nok på sigt finder vi jo ikke ud af hvis det ikke bliver prøvet af, men chancen bør han få til sommer når hans kontrakt udløber. Ud over hans talent, som jeg jo så synes er godt, er der også den faktor at han er en af vores egen. Dem har vi brug for at få nogle stykker integreret af, så vi som klub kan forsætte med at have den identitet som det giver med nogle gamle u-spillere i truppen. Jeg mener bestemt at det pynter på vores hold med spilletid til Falk, Høegh og KL. De er i stor grad med til at give holdet en positiv identitet og giver holdet et betydningsfuldt lokalt islæt. Lad gerne EPJ være den næste i rækken. Det skal lige siges at jeg ikke mener at vi for enhver pris skal bruge vores ungdomspillere, men en med EPJs talent - lige udtaget til U19 Landsholdet - han skal altså have en del snor som jeg ser det.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Nu hvor vi snakker om ungdomsspillere er der så nogen der ved om der er regler for. Hvor meget de må træne med liga holdet i forhold til stadig at må spille U19? Og må en spiller være på bænken og få nogle min i en liga kamp om fredagen og så spille U19 om søndagen?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Den udløber til sommer; du har helt ret, Orskov. Så leje giver ikke meget mening. Hvis man ser på, at Vemmelund ikke fik chancen i de sidste kampe, da både AMC og Kasper var ude; så giver det måske et billede af Troels' tiltro til ham. Med det in mente kan han lige så godt finde noget andet nu som til sommer, hvis chancen byder sig.
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Nu skriver han jo heller ikke at der skal satses stor på ham, så træk lige vejret en gang eller to ;) Men jeg ser EPJ som en OB bør satse på. Det jeg har set til ham - Hans superliga minutter, samt 6-8 træninger sidste år - gør at jeg tror han har hvad der skal til. Jeg vil dog hellere have ham på en back position end inde in det centrale forsvar. Om han så er god nok på sigt finder vi jo ikke ud af hvis det ikke bliver prøvet af, men chancen bør han få til sommer når hans kontrakt udløber. Ud over hans talent, som jeg jo så synes er godt, er der også den faktor at han er en af vores egen. Dem har vi brug for at få nogle stykker integreret af, så vi som klub kan forsætte med at have den identitet som det giver med nogle gamle u-spillere i truppen. Jeg mener bestemt at det pynter på vores hold med spilletid til Falk, Høegh og KL. De er i stor grad med til at give holdet en positiv identitet og giver holdet et betydningsfuldt lokalt islæt. Lad gerne EPJ være den næste i rækken. Det skal lige siges at jeg ikke mener at vi for enhver pris skal bruge vores ungdomspillere, men en med EPJs talent - lige udtaget til U19 Landsholdet - han skal altså have en del snor som jeg ser det.
                      100% enig

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Nu hvor vi snakker om ungdomsspillere er der så nogen der ved om der er regler for. Hvor meget de må træne med liga holdet i forhold til stadig at må spille U19? Og må en spiller være på bænken og få nogle min i en liga kamp om fredagen og så spille U19 om søndagen?
                        Enig ,, og få dem gerne prøvet af tidligere , giv dem gerne lidt spille tid i en tidligere alder fremfor i 21-22 års alderen .. se blot på AaB f.eks

                        Comment


                          #13
                          http://www.bold.dk/nyt/OB-reserve-Op...at-skifte-vaek

                          Comment


                            #14
                            Det lykkedes ikke desværre

                            http://www.bold.dk/nyt/AC-Horsens-dropper-OB-reserve

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvis han ikke er god nok til at styrke Horsens' noget tynde og svingende forsvar, er der sgu nok heller ikke det store håb for ham i striberne

                              Han var blandt banens dårligste i træningskampen mod Malmø sidste år (og det var for "ungdomsholdet"), og det ser ikke ud til at han har rykket sig ret meget niveaumæssigt.

                              Nogen der har set ham på træningsbanen i Ådalen, der kan be- eller afkræfte min tese?
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment

                              Working...
                              X