Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie-fodbold på Fyn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Serie-fodbold på Fyn

    Så er grupperne for den kommende sæson ved at være på plads, så jeg vil lige starte en ny tråd om det, her på det nye forum :-)

    Jeg selv spiller i Røde Stjerne (Klubhus på Falen, ved ringvejen/OUH), på et nystartet hold, som er rykket op fra Serie 5, og nu skal spille Serie 4 (HS4).

    Vi er kommet i Gruppe 1, en ren Odense-gruppe, og ved at jeg i hvert fald skal møde flere forumbrugere :D

    Vores gruppe ser således ud:

    Alforat BK (Kroggårdskolen)
    DSIO (Provstegårdskolen)
    FC Avrasya (Risingskolen)
    Irakiske D.K.F. (Humlehaveskolen)
    Kildemosens BK (Kildemosen)
    OB (Ådalen)
    ODIN (?)
    OKS (OKSon Park)
    Posten (Postens Anlæg)
    Røde Stjerne (Falen)
    Ø.B. (Ø.B.s Anlæg)

    Nogen herinde, udover Bayliss, jeg skal krydse dupper med? :-)

    Vi søger i øvrigt en centerforsvarer eller to, til Røde Stjerne!

    #2
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Så er grupperne for den kommende sæson ved at være på plads, så jeg vil lige starte en ny tråd om det, her på det nye forum :-)

    Jeg selv spiller i Røde Stjerne (Klubhus på Falen, ved ringvejen/OUH), på et nystartet hold, som er rykket op fra Serie 5, og nu skal spille Serie 4 (HS4).

    Vi er kommet i Gruppe 1, en ren Odense-gruppe, og ved at jeg i hvert fald skal møde flere forumbrugere :D

    Vores gruppe ser således ud:

    Alforat BK (Kroggårdskolen)
    DSIO (Provstegårdskolen)
    FC Avrasya (Risingskolen)
    Irakiske D.K.F. (Humlehaveskolen)
    Kildemosens BK (Kildemosen)
    OB (Ådalen)
    ODIN (?)
    OKS (OKSon Park)
    Posten (Postens Anlæg)
    Røde Stjerne (Falen)
    Ø.B. (Ø.B.s Anlæg)

    Nogen herinde, udover Bayliss, jeg skal krydse dupper med? :-)

    Vi søger i øvrigt en centerforsvarer eller to, til Røde Stjerne!
    Hvis I er i stand til at løbe lige ud, uden at falde. Så har i bestemt muligheder mod vores 5-hold i Kildemosens Boldklub.
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    Comment


      #3
      Røde Stjerne? Det er jo legendarisk! Har selv spillet der i yngre stenalder - glæder mig til at følge den her:-)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Så er grupperne for den kommende sæson ved at være på plads, så jeg vil lige starte en ny tråd om det, her på det nye forum :-)

        Jeg selv spiller i Røde Stjerne (Klubhus på Falen, ved ringvejen/OUH), på et nystartet hold, som er rykket op fra Serie 5, og nu skal spille Serie 4 (HS4).

        Vi er kommet i Gruppe 1, en ren Odense-gruppe, og ved at jeg i hvert fald skal møde flere forumbrugere :D

        Vores gruppe ser således ud:

        Alforat BK (Kroggårdskolen)
        DSIO (Provstegårdskolen)
        FC Avrasya (Risingskolen)
        Irakiske D.K.F. (Humlehaveskolen)
        Kildemosens BK (Kildemosen)
        OB (Ådalen)
        ODIN (?)
        OKS (OKSon Park)
        Posten (Postens Anlæg)
        Røde Stjerne (Falen)
        Ø.B. (Ø.B.s Anlæg)

        Nogen herinde, udover Bayliss, jeg skal krydse dupper med? :-)

        Vi søger i øvrigt en centerforsvarer eller to, til Røde Stjerne!
        Jeg kommer fra Posten, men spiller primært på et af vores andre hold. Men jeg må advare jer med det samme, det er et voldsomt godt serie 4 hold vi har, som er hold 2 af ud af 3. Vi fik en del nye spillere i sommers som alle er gået ind på vores hold 1 og hold 2, og derfor er det stort set vores tidligere hold 1, og vi bør kunne komme direkte i serie 3.

        Mange af holdene mødte vi sidste år, så jeg kan lige fortælle lidt om dem jeg kender til.

        Alforat er bedre end til serie 4, og jeg forventer ar vi kommer til at slås med dem om førstepladsen, jeg har mødt dem med vores hold 3. De gik i finalen i AlbaniPokalen sidste år som serie 5 hold. De er teknisk gode og løbevillige, og har vel en gennemsnitsalder på 24-25 år. Jeg vil mene de på en god dag kan begå sig i serie 3.

        DSIO havde to hold i samme serie 5-pulje sidste år, og vi tabte den ene og fik uafgjort i den anden - mange af spillerne (desværre de bedste) gik igen på begge hold, men det var begge hold vi kunne have slået. De havde nogle få gode spillere, og ellers er de ikke meget at råbe hurra for, og jeg bliver overrasket hvis de slutter i top6 og rykker op.

        Vores hold 2 mødte Avrasya i efteråret, og de er efter sigende nogle vildbasser hvis det ikke går deres vej, men ellers ikke et specielt godt hold, og de er nemme at stresse hvis man presser dem lidt og giver dem kort tid på bolden.

        Kildemosen har en del hold så kan ikke lige gennemskue hvilket der er tale om her. Vi tabte 1-0 til et hold, som muligvis kan være det her, og det er bestemt til at bide skeer med, og vi kunne ligeså godt have vundet vores indbyrdes opgør.

        Jeg er heller ikke lige sikker på hvilket OKS-hold der er tale om, men vi mødte et hold sidste år som sneg sig med i oprykningen, dem var der ærligt talt ikke meget fodbold i, så I kan jo håbe det er dem :-)

        Comment


          #5
          Jeg kan så tilføje at ODIN spiller ude ved Marienlystcentret og er en flok gamle mænd. De kan egentlig godt spille fodbold og er fysisk meget stærke, men de kan overhovedet ikke løbe og er bestemt til at snakke med. Vi plejer som regel at vinde rimelig komfortabelt over dem.

          Comment


            #6
            Jeg er træner for vores nyopdukkede serie 4 hold, jeg vil mene vi har et hold, som også kan begå sig i toppen af serie 4, måske serie 3, men der skal selvfølgelig arbejdes hårdt, da vi stadig er et meget nyt hold. Jeg ser frem til at møde jer vi er i gruppe med, og ønsker alle held og lykke i turneringen.

            Mvh Morten
            Røde Stjerne.

            P.s skulle der gå en centerforsvar rundt, og mangler en ny klub, eller skulle have lyst til at prøve noget nyt, så sig endelig til :) ud over billig kontingent, kan vi tilbyde sammenhold, og godt kammeratskab :)

            Comment


              #7
              Vi (Glamsbjerg) er kommet over i vestfynspuljen, hvilket vi er rigtig glade for. Hvis vi kan spille i stærkeste opstilling mere end et par gange, så burde vi kunne ende i den bedste halvdel uden de store problemer.

              Comment


                #8
                Rygtet vil vide, at Elias starter op på ØB's Serie 4-hold ... måske i Gruppe 1?? :)

                Comment


                  #9
                  KHansen det er det OKS hold..

                  Jeg oplevede mange af de hold her spille sidste år og kan her give et kort overblik over hvad de kan..

                  Alforat: Et godt hold som spille en god gang fodbold langs plænen..

                  Kildemosen: Et hold som absolut er til at snakke med, de er meget tunge i bagkæden og virker ikke skræmmende..

                  OB: ?? Spiller selv på holdet så der holder jeg mig anonym..

                  ODIN: de har valgt at trække sig..

                  OKS: et hold der er svære at spå om, de KAN godt spille fodbold, men det er et hold der vil få det svært i puljen da de har en tendens til at miste fokus i perioder af kampene, men stadig et hold der kan overraske hvis de spiller op til deres aller bedste..

                  Posten: Et rigtig stærkt hold som ALLE skal frygte, de spiller hurtigt og sikkert bolden rundt..

                  ØB: et okay hold som har et godt sammenhold men samtidigt ikke er et hold jeg ser kommer med i topstiden.

                  .DSIO - FC Avrasya - Irakiske - Røde stjerne .. Kender jeg ikke voldsomt meget til..

                  Ser frem til den nye sæson hvor det tyder på flere fra forum tørner sammen i løbet af året ..

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Buksetrolden Se indlæg
                    KHansen det er det OKS hold..

                    Jeg oplevede mange af de hold her spille sidste år og kan her give et kort overblik over hvad de kan..

                    Alforat: Et godt hold som spille en god gang fodbold langs plænen..

                    Kildemosen: Et hold som absolut er til at snakke med, de er meget tunge i bagkæden og virker ikke skræmmende..

                    OB: ?? Spiller selv på holdet så der holder jeg mig anonym..

                    ODIN: de har valgt at trække sig..

                    OKS: et hold der er svære at spå om, de KAN godt spille fodbold, men det er et hold der vil få det svært i puljen da de har en tendens til at miste fokus i perioder af kampene, men stadig et hold der kan overraske hvis de spiller op til deres aller bedste..

                    Posten: Et rigtig stærkt hold som ALLE skal frygte, de spiller hurtigt og sikkert bolden rundt..

                    ØB: et okay hold som har et godt sammenhold men samtidigt ikke er et hold jeg ser kommer med i topstiden.

                    .DSIO - FC Avrasya - Irakiske - Røde stjerne .. Kender jeg ikke voldsomt meget til..

                    Ser frem til den nye sæson hvor det tyder på flere fra forum tørner sammen i løbet af året ..
                    Dejligt at nogen fra vores hold åbenbart har styr på de fleste af vores modstandere.. Hvem er du? Anders?


                    Comment


                      #11
                      Er der nogen herinde hvis hold, der kunne være interesseret i en træningskamp mod os fra FC Campus tredjehold? Vi ligger i serie 3-2 og kunne godt bruge et par træningskampe. Niveauet er ikke altafgørende, vi vil bare gerne have noget kamptræning inden sæsonstart.

                      Skriv her eller send en besked, hvis det kunne have interesse eller du kender nogle der kunne være interesserede.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Er der nogen herinde hvis hold, der kunne være interesseret i en træningskamp mod os fra FC Campus tredjehold? Vi ligger i serie 3-2 og kunne godt bruge et par træningskampe. Niveauet er ikke altafgørende, vi vil bare gerne have noget kamptræning inden sæsonstart.

                        Skriv her eller send en besked, hvis det kunne have interesse eller du kender nogle der kunne være interesserede.
                        Måske GongGong??
                        http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                          Måske GongGong??
                          Vi plejer jo at have nogle gode kampe, men er vi ikke i pulje sammen? Vi er i denne pulje, men ved ikke om det er jer eller et andet Kildemosen-hold vi er i pulje med: http://www.dbufyn.dk/turneringer_og_...?poolid=182800

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Vi plejer jo at have nogle gode kampe, men er vi ikke i pulje sammen? Vi er i denne pulje, men ved ikke om det er jer eller et andet Kildemosen-hold vi er i pulje med: http://www.dbufyn.dk/turneringer_og_...?poolid=182800
                            Jo. Det er os. Så venter vi bare
                            http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                            Comment


                              #15
                              Hvad sker der for jer, Mark??? Havde forventet I havde flere point på kontoen pt. :o

                              Vi har skrabet nogle point sammen (0-1-3-3), og har prøvet lidt af hvert. Jeg har deltaget i de tre første kampe, men sad over i dag pga. en konfirmation :(

                              Comment

                              Working...
                              X