Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko Bodul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Darko Bodul

    Han tror stadig på sig selv

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...erk-i-foraaret

    Godt der er 1 der gør det

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han tror stadig på sig selv

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...erk-i-foraaret

    Godt der er 1 der gør det
    Må indrømme jeg heller ikke helt har opgivet ham endnu....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Må indrømme jeg heller ikke helt har opgivet ham endnu....
      Jeg synes han var en god signing, men troen på ham har manglet i et stykke tid. Men jeg bed meget mærke i disse ord fra artiklen " Vi ved alle sammen, hvad der er sket, og jeg har ikke lyst til at snakke om det. Jeg har ikke brug for at undskylde, for vi i klubben ved, hvad der skete for mig i den periode."

      Måske jeg griber efter et halmstrå. Men der er jo som regel en del vi fans ikke ved. Er der mon et lille håb for at DB og OB skal ende i et godt samarbejde? Tiden må vise det.
      Last edited by Oblisk; 24-01-2014, 12:24. Årsag: flere stavefejl :)
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Jeg synes han var en god signing, men troen på ham har manglet i et stykke tid. Men jeg bed meget mærke i disse ord fra artiklen " Vi ved alle sammen, hvad der er sket, og jeg har ikke lyst til at snakke om det. Jeg har ikke brug for at undskylde, for vi i klubben ved, hvad der skete for mig i den periode."

        Måske jeg griber efter et halmstrå. Men der er jo som regel en del vi fans ikke ved. Er der mon et lille håb for at DB og OB skal ende i et godt samarbejde? Tiden må vise det.
        Jeg tror også på Darko. Så god en teknik, så må man kunne bruges i suppen. Han sparker godt med begge ben, så selvom han er elendig i hovedspillet kan jeg sagtens se ham blive god for OB.

        Comment


          #5
          tja jeg har sgu nok lidt mistet fidusen til ham.....men hold op hvor jeg håber jeg tager fejl.
          - og så syntes jeg da det er positivt at han tror på sig selv....hvis ikke så det sgu virkelig slemt ud

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Jeg tror også på Darko. Så god en teknik, så må man kunne bruges i suppen. Han sparker godt med begge ben, så selvom han er elendig i hovedspillet kan jeg sagtens se ham blive god for OB.
            jeg tror bestemt også stadig på Darko og det er fedt at han tror på sig selv, nu skal han bar bevise at kan lave nogen mål for os i kampene. Jeg har overværet en del træninger hvor han har brilleret med overlegen teknik og fine afslutninger
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Det er vanskeligt helt at gennemskue hvad det er han taler om, men jeg tolker artiklen sådan, at han har haft nogle private/personlige problemer, som har betydet at han ikke helt har kunne fokusere på fodbolden, men at det nu skulle være et overstået kapitel.

              Ganske som den næste kamp altid er den vigtigste, så er (de fleste) fodboldfans´ hukommelse kort, så Darko kan såmænd sagtens nå at blive en publikumsyndling. Bare se hvordan det gik med Emil ovenpå sommerens transferfarce. Hiver Bodul tilsvarende sig selv op ved hårene og garner en 10-12 gange i foråret vil alle frustrationerne over hans miserable indsatser hidtil hurtigt være glemt.

              Men Darko, det er sidste udkald. Endnu et forsømt forår, så må du vist videre...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                Det er vanskeligt helt at gennemskue hvad det er han taler om, men jeg tolker artiklen sådan, at han har haft nogle private/personlige problemer, som har betydet at han ikke helt har kunne fokusere på fodbolden, men at det nu skulle være et overstået kapitel.

                Ganske som den næste kamp altid er den vigtigste, så er (de fleste) fodboldfans´ hukommelse kort, så Darko kan såmænd sagtens nå at blive en publikumsyndling. Bare se hvordan det gik med Emil ovenpå sommerens transferfarce. Hiver Bodul tilsvarende sig selv op ved hårene og garner en 10-12 gange i foråret vil alle frustrationerne over hans miserable indsatser hidtil hurtigt være glemt.

                Men Darko, det er sidste udkald. Endnu et forsømt forår, så må du vist videre...
                Det opsummerer det meget godt. Det er ved at være sidste udkald, men der er jo ingen reel tvivl om at han altså har evnerne til at være en profil, men den slags fuldstændigt uinspirerede indsatser, som han viste flere gange i efteråret, er der ikke plads til flere af.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Det er vanskeligt helt at gennemskue hvad det er han taler om, men jeg tolker artiklen sådan, at han har haft nogle private/personlige problemer, som har betydet at han ikke helt har kunne fokusere på fodbolden, men at det nu skulle være et overstået kapitel.

                  Ganske som den næste kamp altid er den vigtigste, så er (de fleste) fodboldfans´ hukommelse kort, så Darko kan såmænd sagtens nå at blive en publikumsyndling. Bare se hvordan det gik med Emil ovenpå sommerens transferfarce. Hiver Bodul tilsvarende sig selv op ved hårene og garner en 10-12 gange i foråret vil alle frustrationerne over hans miserable indsatser hidtil hurtigt være glemt.

                  Men Darko, det er sidste udkald. Endnu et forsømt forår, så må du vist videre...
                  sådan troede jeg også det skulle forstås, men der står direkte i artiklen at han har haft ankelproblemer så det må vel stå til troende. Jeg forstår dog ikke helt hvis det er tilfældet at han har været at finde i truppen frem for at lade ham blive skadesfri, men han er muligvis ambitiøs og vil sikkert gerne hjælpe klubben og har måske troet at han kunne spille med en skade
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Så kom der en Darko kasse mod Hobro
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      syntes at aftens kamp viser en ny bodul ikke så meget lad attitude mere energi

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Floridon Se indlæg
                        syntes at aftens kamp viser en ny bodul ikke så meget lad attitude mere energi
                        Spændende. Syntes bare at han falder igennem når modstanderne bliver gode.

                        Comment


                          #13
                          http://www.bold.dk/nyt/Ivrig-OBer-ga...raarstraeffere
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Tror ikke Bodul bliver vores store redningsmand, men jeg kan da godt have et spirende håb om, at han kan bidrage med noget fornuftigt her i foråret og det gør ikke spor

                            Kadrii er vel vores "superstürmer", men vi ved jo ikke helt hvornår han er kørende for 100%.

                            Mos, kan jeg godt lide, men han kan så også blive skadet som nu og hvor er hans form så helt.

                            Skoubo er altid en potentiel overbelastningsskade.

                            Jeppe, han er en hyggelig fætter og han har allerede retfærdiggjort sit ophold i klubben med de to ekstra point han skaffede mod FCN, men nej.

                            Så der er rigeligt plads til en Bodul i form, ikke 90 minutter hver gang, men meget.
                            Last edited by Polle; 22-02-2014, 12:07.

                            Comment


                              #15
                              Woohooo jeg glæder mig! :)

                              Comment

                              Working...
                              X