Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jeg vil have det bedste tv! Hjælp..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg vil have det bedste tv! Hjælp..

    Størrelsen skal være 55".
    Lyden SKAL være i top.

    Pt. er jeg ude i en model der hedder Loewe Reference, eller så skal det være gode gamle B&O - deres beovision 11.
    Nogle der har erfaringer eller råd?

    Budget max 50.000
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

    #2
    Når du nu har købt, hvor er det ellers du bor?

    Comment


      #3
      Du har vel dine forbindelser, så det finder du nok ud af...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Mit bedste råd må være, at tage ind i hifi-klubben og spørge der. Når det kommer til TV i den prisklasse, tror jeg de fleste "normale" mennesker er stået af ift rådgivning om hvad der er bedst :-)

        Trå lå lå http://isda.dk
        Last edited by Bayliss; 13-06-2016, 13:05.


        Comment


          #5
          flatpanels.dk

          Comment


            #6
            Kan det overhovedet lade sig gøre at få et fladskærms TV hvor lyden er i top??

            Ellers kan jeg anbefale en soundbar
            I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

            Comment


              #7
              Det bliver Beovision 11, 55" m. motorgulvstand. Har fået et rigtigt godt tilbud fra B&O Frederikshavn. Med fri fragt og installering. Prisen er underordnet pt. Var forbi Hifiklubben, men var lidt skuffet over udvalget. Et tv må godt være flot!
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                Det bliver Beovision 11, 55" m. motorgulvstand. Har fået et rigtigt godt tilbud fra B&O Frederikshavn. Med fri fragt og installering. Prisen er underordnet pt. Var forbi Hifiklubben, men var lidt skuffet over udvalget. Et tv må godt være flot!
                Det er selvfølgelig smag og behag, men B&O har sgu aldrig været flot i mine øjne!
                I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
                  Det er selvfølgelig smag og behag, men B&O har sgu aldrig været flot i mine øjne!
                  Siger nok mere om dine øjne end B&O :)
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment

                  Working...
                  X