Annoncering

Collapse
No announcement yet.

god restrurant odense

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    god restrurant odense

    Hej skulle være ud på Pasfall på mandag men finder ud af de har lukket, hvad kan i ellers anbefale af restauranter i samme klasse

    #2
    Pølsevognen i Vestergade. Intet slår en pølle i svøb!

    Comment


      #3
      "Bryggeriet" synes jeg er et godt og hyggeligt sted. Hereford kan jeg også anbefale.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
        Hej skulle være ud på Pasfall på mandag men finder ud af de har lukket, hvad kan i ellers anbefale af restauranter i samme klasse
        Sortebro kro, hvis det er i den højere klasse.

        Comment


          #5
          Kan varmt anbefale No61 i Kongensgade, eller Krenkok ved Brandts
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #6
            Mmoks i Kongensgade synes jeg er den mest spændende restaurant i Odense lige nu.

            http://mmoks.dk/odense/

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
              Hej skulle være ud på Pasfall på mandag men finder ud af de har lukket, hvad kan i ellers anbefale af restauranter i samme klasse
              I Odense er der ikke noget i samme klasse. Der er dog følgende i niveauerne under (i en eller anden form for halvprioriteret rækkefølge):
              - Sortebro Kro
              - Goma
              - Under Lindetræet
              - No. 61
              - Bacchus
              - Kok & Vin
              - Nordatlanten
              - mmoks
              - Sieu
              - I Pupi Siciliani
              - Styrbæks
              - Sæson Spisested
              - Restaurant Fynboen
              - Oluf Bagers Gård
              - Palæet
              - Kren Kok

              Du kan altid følge med her: https://dk.pinterest.com/thisisodens...nts-in-odense/

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Mmoks i Kongensgade synes jeg er den mest spændende restaurant i Odense lige nu.

                http://mmoks.dk/odense/
                Spændende nytænkning - lidt a la Norma med vægten lang på friske nordiske råvarer.

                Mulighed for at vælge flere mindre retter - så det bliver en spændende og anderledes oplevelse.



                I forhold til kvalitet og oplevelse syntes jeg også prisen er rimelig - sådan et mellem nivau,


                Personalet er fantastisk - vil meget gerne fortælle om maden og vinen og er meget engageret og tydeligt stolte af deres restaurant.

                Kan varmt anbefales - hvis man ønsker en super hyggelig og fantastisk madoplevelse - Har selv været der 3 gange 2 gange med venner som også var meget begejstret for Mmoks.

                Comment

                Working...
                X