Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Skak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Skak

    Nysgerrig. Er der andre OB-fans der kan lide skak?
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nysgerrig. Er der andre OB-fans der kan lide skak?
    Skak er et helt fantastisk hyggeligt spil.
    Jeg nyder at sidde og spillet skak en aften, med f.eks. et godt glas whiskey eller en god mørk Rom.

    Comment


      #3
      Det er faktisk ganske hyggeligt engang imellem at tage et spil skak. MEN, jeg er godt nok rusten...alle de smarte åbninger osv., som jeg havde tillært mig, de er pist forsvundet ud i glemslen. Ja, faktisk gik jeg engang i skakklub i de helt unge dage. Der var sgutte så meget andet at lave derude på landet, hvor jeg voksede op :D
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Skak er et helt fantastisk hyggeligt spil.
        Jeg nyder at sidde og spillet skak en aften, med f.eks. et godt glas whiskey eller en god mørk Rom.
        Lige præcis. Der findes næsten ikke bedre hygge efter et godt måltid end det du beskriver. Det er stunder som disse, der bliver slidt på mine gode flasker. Men ellers skal man ikke være for fin til at smide en Jameson og en Baileys ned i et krus kaffe

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Man kan signe gratis op på www.chess.com og dowloade deres app, hvis man synes det kunne være sjov med lidt online skak:

          - Du bliver som standard kun parret med spillere på samme niveau som dig (ratingtal).
          - Du kan selv bestemme om du vil udfordres af spillere med højere ratingtal.
          - Du kan vælge at spille liveskak, hvor du kan vælge forskellige antal minutter per parti (3, 5, 10, 30 min. etc.)
          - Du kan vælge at spille onlineskak, hvor du har X antal dage (f.eks. 3 eller 5 dage) til at afgive dit træk (denne version synes jeg hyggeligst).
          - Du kan vælge at spille mod computer i forskellige styrkeniveauer.

          Jeg kan fanges under brugernavnet 'Tiramano', hvis det skulle være.

          Men intet af dette matcher naturligvis den hygge QuesT beskriver :O)

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Lige præcis. Der findes næsten ikke bedre hygge efter et godt måltid end det du beskriver. Det er stunder som disse, der bliver slidt på mine gode flasker. Men ellers skal man ikke være for fin til at smide en Jameson og en Baileys ned i et krus kaffe

            MvT
            Jameson eller Bailey i et krus kaffe kan også sagtens nydes i mens ;)

            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Man kan signe gratis op på www.chess.com og dowloade deres app, hvis man synes det kunne være sjov med lidt online skak:

            - Du bliver som standard kun parret med spillere på samme niveau som dig (ratingtal).
            - Du kan selv bestemme om du vil udfordres af spillere med højere ratingtal.
            - Du kan vælge at spille liveskak, hvor du kan vælge forskellige antal minutter per parti (3, 5, 10, 30 min. etc.)
            - Du kan vælge at spille onlineskak, hvor du har X antal dage (f.eks. 3 eller 5 dage) til at afgive dit træk (denne version synes jeg hyggeligst).
            - Du kan vælge at spille mod computer i forskellige styrkeniveauer.

            Jeg kan fanges under brugernavnet 'Tiramano', hvis det skulle være.

            Men intet af dette matcher naturligvis den hygge QuesT beskriver :O)

            MvT
            Jeg er ret dårlig til det med at spille skak på en mobil eller computer, jeg er meget bedre til det face-to-face :)
            Det er jo også hyggelist, men vil da se om jeg ikke lige kan DL det du skriver en dag, så kan det jo være jeg leder efter dig derinde :)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Jameson eller Bailey i et krus kaffe kan også sagtens nydes i mens ;)



              Jeg er ret dårlig til det med at spille skak på en mobil eller computer, jeg er meget bedre til det face-to-face :)
              Det er jo også hyggelist, men vil da se om jeg ikke lige kan DL det du skriver en dag, så kan det jo være jeg leder efter dig derinde :)
              I mangel af bedre er det nu meget sjovt og det er ret nemt at komme i gang med og bruge. Du skal være velkommen :O)

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Er man lidt nørdet kan man følge året store skakbegivenhed - Kandidatturneringen 2016 - her:

                http://worldchess.com/broadcasts/eur...ament/round-1/

                Ønskes uddybning, så spørg endelig.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment

                Working...
                X